Lukter som er grusomme

En tråd i 'Februar 2020' startet av Hjertemor, 14 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Haha huff :p

2. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Vått hår....det lukter SÅ ekkelt!! Veldig passende når jeg jobber som frisør:bag:

3. Sommernurkftw Elsker forumet MayDay2021 Februarbarna 2020

Matlukt... Og lukt av bakst!
    Har akkurat bakt til 2 bursdager og jeg brekker meg!! :yuck:

4. Månelilje Forelsket i forumet

Våt papp! Og våte sponplater! Urk :yuck: (Vi holder på å pusse opp... ;))

5. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Ta eteriskolje dråper i den så slipper du lukta;)

• Liker Liker x 1
  6. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Fikser ikke kjøleskapslukt(altså ikke maten kun kjøleskapet :p )

7. B2020 Betatt av forumet

I posen, liksom? Eller ned i røret på støvsugeren? :p

8. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

I posen ja, der hvor lukta setter seg. Hvis man har dyr blir også mye værre noen ganger. Får også kjøpt dufte kuler til å ha i posene så man får frisk lukt, men jeg bruker eteriske oljer som jeg liker lukten på:)

9. Bruspulver Forelsket i forumet

Kjøtt. Takler ikke å gå forbi kjøttdisken I butikken. Der lukter det ikke så mye. Men tanken på hva det kunne ha luktet :laughing002 mannen må kjøpe middag.

Lukten av sjampoen min er jævlig. Måtte kjøpe ny. Ellers er det sterke lukter generelt, men mye bedre nå en for noen uker siden.

10. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Mygglys. Begynte å brekke meg i går av den.

11. B2020 Betatt av forumet

Tusen takk for tips!

• Liker Liker x 1
  12. Snotra Andre møte med forumet

Stekeos

• Enig Enig x 1
  13. Minera Forelsket i forumet

Sterke parfymer

• Enig Enig x 1
  14. Månelilje Forelsket i forumet

Enkelte potteplanter. Vet ikke hvorfor det bare er noen, men enkelte har en slik sur og stram lukt fra jorda som setter meg helt ut.

• Enig Enig x 1
  15. Lille_Luring Forelsket i forumet MayDay2021

Krydderet til rød mr lee nudler og smågodt :hungover:

16. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Jeg fikset ikke lukten fra vegg til vegg teppet i stua, seriøst har gjort alt. Noen råd med å skjule eller få vekk lukten ? Jeg har brukt bakepulver å strødd rundt og støvsuget opp, men seriøst det bidrar ekstremt til kvalmen min. Jeg lukter det mer når jeg ikke har vært i stua på en stund og kommet inn så brekker jeg meg nesten. Sånn gammel lukt. Fy jeg må få dem vekk !

17. Lille_Luring Forelsket i forumet MayDay2021

Finn en eterisk olje/duftolje du syntes lukter godt, bland noen dråper i en sprayflaske med vann og spray det på teppet?

• Liker Liker x 1
  18. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Har alle eteriske oljer man får tak i ;) , med har prøvd med peppermynte som skal overdøve lukter men funket i en dag så var lukten borte og den andre tilbake, så må være noe som fjerner lukten. Vet ikke helt hva jeg skal bruke for å fjerne den og ikke skjule den. Men tusen takk for tips ❤️

• Liker Liker x 1
  19. Lille_Luring Forelsket i forumet MayDay2021

Kanskje sånn spray til å fjerne vond lukt, sånn tekstilrens? Får kjøpt på biltema f.eks.

https://www.biltema.no/hjem/rengjoring/rengjoringsprodukter/luktfjerner-spray-2000040046

https://www.biltema.no/bilpleie/bilvask/interiorrengjoring/tekstilrens-2000042422

20. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden