Lukter som er grusomme

Vått hår....det lukter SÅ ekkelt!! Veldig passende når jeg jobber som frisør:bag:
 
Våt papp! Og våte sponplater! Urk :yuck: (Vi holder på å pusse opp... ;))
 
Fikser ikke kjøleskapslukt(altså ikke maten kun kjøleskapet :p )
 
I posen, liksom? Eller ned i røret på støvsugeren? :p
I posen ja, der hvor lukta setter seg. Hvis man har dyr blir også mye værre noen ganger. Får også kjøpt dufte kuler til å ha i posene så man får frisk lukt, men jeg bruker eteriske oljer som jeg liker lukten på:)
 
Kjøtt. Takler ikke å gå forbi kjøttdisken I butikken. Der lukter det ikke så mye. Men tanken på hva det kunne ha luktet :laughing002 mannen må kjøpe middag.

Lukten av sjampoen min er jævlig. Måtte kjøpe ny. Ellers er det sterke lukter generelt, men mye bedre nå en for noen uker siden.
 
Mygglys. Begynte å brekke meg i går av den.
 
Enkelte potteplanter. Vet ikke hvorfor det bare er noen, men enkelte har en slik sur og stram lukt fra jorda som setter meg helt ut.
 
Jeg fikset ikke lukten fra vegg til vegg teppet i stua, seriøst har gjort alt. Noen råd med å skjule eller få vekk lukten ? Jeg har brukt bakepulver å strødd rundt og støvsuget opp, men seriøst det bidrar ekstremt til kvalmen min. Jeg lukter det mer når jeg ikke har vært i stua på en stund og kommet inn så brekker jeg meg nesten. Sånn gammel lukt. Fy jeg må få dem vekk !
 
Jeg fikset ikke lukten fra vegg til vegg teppet i stua, seriøst har gjort alt. Noen råd med å skjule eller få vekk lukten ? Jeg har brukt bakepulver å strødd rundt og støvsuget opp, men seriøst det bidrar ekstremt til kvalmen min. Jeg lukter det mer når jeg ikke har vært i stua på en stund og kommet inn så brekker jeg meg nesten. Sånn gammel lukt. Fy jeg må få dem vekk !
Finn en eterisk olje/duftolje du syntes lukter godt, bland noen dråper i en sprayflaske med vann og spray det på teppet?
 
Finn en eterisk olje/duftolje du syntes lukter godt, bland noen dråper i en sprayflaske med vann og spray det på teppet?
Har alle eteriske oljer man får tak i ;) , med har prøvd med peppermynte som skal overdøve lukter men funket i en dag så var lukten borte og den andre tilbake, så må være noe som fjerner lukten. Vet ikke helt hva jeg skal bruke for å fjerne den og ikke skjule den. Men tusen takk for tips ❤️
 
Har alle eteriske oljer man får tak i ;) , med har prøvd med peppermynte som skal overdøve lukter men funket i en dag så var lukten borte og den andre tilbake, så må være noe som fjerner lukten. Vet ikke helt hva jeg skal bruke for å fjerne den og ikke skjule den. Men tusen takk for tips ❤️

Kanskje sånn spray til å fjerne vond lukt, sånn tekstilrens? Får kjøpt på biltema f.eks.

https://www.biltema.no/hjem/rengjoring/rengjoringsprodukter/luktfjerner-spray-2000040046


https://www.biltema.no/bilpleie/bilvask/interiorrengjoring/tekstilrens-2000042422
 
Back
Topp