Lukter som er grusomme

Mye som ikke fungerer av lukter nå ja..:/ søppel/oppvask/toaletter som må vaskes er helt grusomt hvertfall.. mannens oppgaver fremover :D
 
Aldri hatt problemer med bæsjebleier, men nå brekker jeg meg av dem :sour:
 
Tåler ikke mye parfymelukt, kaffelukt er grusomt, har reagert på lukten av leverpostei også. Kommer og går litt, synes luktesansen var mer påvirket sist. :)
 
De har tydligvis malt på jobb mens jeg hadde ferie. Er så kvalm av malingslukta!
 
Kompisen til bf luktet helt jævlig selv om han var nydusjet i stad... vet ikke om hormonene advarer meg mot noen mennesker jeg;):p
 
Hunden til mamma og pappa som lå i stua rett foran meg og gnagde på et sånn stinkende godbit-bein mens vi liksom skulle se krim på TV og kose oss... ugga!
 
Tåler ikke lukt eller synet av rått kjøtt lenger, kroppslukt av forskjellig slag, hunder, sterk parfyme, også synes jeg huset mitt lukter rart og vondt.. :wtf:
Vurderer å invitere noen eksperter hjem for å se om vi har mugg eller noe annet i veggene, for jeg takler virkelig ikke dette mer..
 
Fisker ikke fisk, eller olje fra fisk... gulper bare av å tenke på det
 
Huff, jeg sliter skikkelig med lukter denne gangen! Jeg blir kvalm av så mye forskjellig, men spesielt alle kroppspleieprodukter som samboeren bruker.. orker bare ikke lukta av han når han har tatt på ett eller annet.. klarer for å vidt ikke min egen deoeller noen av kremene mine lenger heller. I dag ble jeg kvalm av lukta av mitt eget hår selv om det ble vasket i dag tidlig.. klarer ikke lukta av klær heller.. blir sprø av det snart...:depressed:
Håper det går over samtidig med kvalmen, hvis ikke blir dette et tøft svangerskap!:dead:
 
mye -
spesielt, kaffe,kjøtt, stekt mat, fisk i absolutt alle former, dårlig ånde, kattedoen (det er HELT FORFERDELIG)
hunden hjemme får ikke mye kos fra mor om dagen,,
jobber på hotell og må ofte inn på kjøkkenet og det sliter jeg også med...
 
Back
Topp