Lukter som er grusomme

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
som overskriften står så hvilken lukter er grusomme for deg akkurat nå. Sist forandret det seg mange ganger hos meg,
Men akkurat nå hater jeg lukten av Kaffe, svettelukt fra mennesker, parfyme, røyklukt, kjellerlukt og diesel lukt. Det rare er at jeg elsker vanligvis kaffe, røyk og diesel lukt, men nå hater jeg de. Hva slags lukter liker ikke dere?
 
Syns hunden og enkelte blomster/planter lukter mye sterkere og verre enn tidligere... :hungover:
 
Parfyme... Dauer!!!
Når bf har tatt seg en røyk kan han holde seg unna et par timer :depressed:
 
Det er mange lukter som er ekle (toalettlukt, råtten mat, røyk, sur melk), men det et stort sett de samme som ekle til vanlig også- bare at nå oppleves det enda verre!
 
Jeg blir kvalm av lukten/parfymen til enkelte håndsåper (sånne billige stort sett). Har måtte kjøpe inn ny både håndsåpe og dusjsåpe :depressed:
 
Tissebleier, røyk, silo, kaffe som ikke er helt fersk.
 
Purreløk, redbull :p generelt noen middager!
 
KAFFI!! For en forferdelig lukt! Spesielt pulverkaffi :sick006
 
Røyklukt, parfyme, deo for kvinner, dårlig ånde (til og med min egen), popcorn, spyleveske, svettelukt, dårlig mat, lukten av burger, kjøttdeig saus..jah..tåler ingenting nesten:p
 
Parfyme, vaskemiddel (vi måtte kjøpe en annen type for jeg ble så dårlig når de nyvaska klærne hang til tørk:hilarious:), oster, skinke...
 
Svette, røyk, barnehagelukt, middagslukter, permanentolje, enkelte parfymer...:meh:
 
I går skulle jeg gå en tur når mini hadde sovnet, men etter noen hundre meter begynte det å regne og den lukten av våt varm asfalt fikk meg til å brekke meg. Måtte bare snu og gå hjem... :hungover:
 
Lukten av kjøtt og blod. Hvis noen skjærer opp en lite stekt biff... :wtf:
 
Mennesker med parfyme, klær som et vasket med parfyme, røyk, svette. Sliter generelt å være på plasser med masse mennesker, pga alle luktene..
 
I dag taklet jeg ikke lukten av tøy som kom ut av tørketrommelen.
 
Jeg har problem med at jeg synes jeg selv lukter svette uansett hvor mye jeg vasker meg. Min mann kjenner det ikke, men jeg kjenner det.. Hadde ikke det problemet før jeg ble gravid :p
 
Jeg har problem med at jeg synes jeg selv lukter svette uansett hvor mye jeg vasker meg. Min mann kjenner det ikke, men jeg kjenner det.. Hadde ikke det problemet før jeg ble gravid :p
Samme syntes jeg sist jeg var gravid, følte det hang igjen lenge etter jeg hadde født :hilarious::bag:
 
Back
Topp