Lukter som er grusomme

En tråd i 'Februar 2020' startet av Hjertemor, 14 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

som overskriften står så hvilken lukter er grusomme for deg akkurat nå. Sist forandret det seg mange ganger hos meg,
    Men akkurat nå hater jeg lukten av Kaffe, svettelukt fra mennesker, parfyme, røyklukt, kjellerlukt og diesel lukt. Det rare er at jeg elsker vanligvis kaffe, røyk og diesel lukt, men nå hater jeg de. Hva slags lukter liker ikke dere?

2. C Forelsket i forumet Assistert-jentene

Syns hunden og enkelte blomster/planter lukter mye sterkere og verre enn tidligere... :hungover:

• Enig Enig x 1
  3. Sommernurkftw Elsker forumet MayDay2021 Februarbarna 2020

Parfyme... Dauer!!!
    Når bf har tatt seg en røyk kan han holde seg unna et par timer :depressed:

• Enig Enig x 1
  4. Månelilje Forelsket i forumet

Det er mange lukter som er ekle (toalettlukt, råtten mat, røyk, sur melk), men det et stort sett de samme som ekle til vanlig også- bare at nå oppleves det enda verre!

• Liker Liker x 1
  5. Håperpåtre Blir kjent med forumet

Jeg blir kvalm av lukten/parfymen til enkelte håndsåper (sånne billige stort sett). Har måtte kjøpe inn ny både håndsåpe og dusjsåpe :depressed:

• Enig Enig x 1
  6. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Tissebleier, røyk, silo, kaffe som ikke er helt fersk.

• Enig Enig x 1
  7. Madeline Flørter med forumet

Makrell i tomat syns jeg lukter heeeelt forferdelig :hungover:

• Liker Liker x 1
  8. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Purreløk, redbull :p generelt noen middager!

• Liker Liker x 1
  9. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

KAFFI!! For en forferdelig lukt! Spesielt pulverkaffi :sick006

• Enig Enig x 1
  10. Mortilprins Elsker forumet

Røyklukt, parfyme, deo for kvinner, dårlig ånde (til og med min egen), popcorn, spyleveske, svettelukt, dårlig mat, lukten av burger, kjøttdeig saus..jah..tåler ingenting nesten:p

• Enig Enig x 1
  11. Lillemirakel2020 Elsker forumet Augustlykke 2022 ❤️ Assistert-jentene Januarlykke 2020

Parfyme, vaskemiddel (vi måtte kjøpe en annen type for jeg ble så dårlig når de nyvaska klærne hang til tørk:hilarious:), oster, skinke...

• Liker Liker x 1
  12. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Svette, røyk, barnehagelukt, middagslukter, permanentolje, enkelte parfymer...:meh:

13. Mammaine:) Flørter med forumet

Generell matlagingslukt , hårvoks, parfymer :/

14. Håperpåtre Blir kjent med forumet

I går skulle jeg gå en tur når mini hadde sovnet, men etter noen hundre meter begynte det å regne og den lukten av våt varm asfalt fikk meg til å brekke meg. Måtte bare snu og gå hjem... :hungover:

• Liker Liker x 2
  15. Marikken Glad i forumet Himmelbarn Septembergull'17 Januarlykke 2020

Lukten av kjøtt og blod. Hvis noen skjærer opp en lite stekt biff... :wtf:

• Enig Enig x 1
  16. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Mennesker med parfyme, klær som et vasket med parfyme, røyk, svette. Sliter generelt å være på plasser med masse mennesker, pga alle luktene..

• Enig Enig x 1
  17. Prøverpåbabynr3 Forelsket i forumet

Sterke lukter av egentlig alt. Parfymen eller dusjsåpa til samboeren gjør meg kvalm og gir meg vondt i hodet :/

18. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

I dag taklet jeg ikke lukten av tøy som kom ut av tørketrommelen.

19. Goldenticket Glad i forumet Februarbarna 2020

Jeg har problem med at jeg synes jeg selv lukter svette uansett hvor mye jeg vasker meg. Min mann kjenner det ikke, men jeg kjenner det.. Hadde ikke det problemet før jeg ble gravid :p

• Morsom Morsom x 1
  20. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Samme syntes jeg sist jeg var gravid, følte det hang igjen lenge etter jeg hadde født :hilarious::bag:

• Morsom Morsom x 1

Del denne siden