Vinteren2024
Blir kjent med forumet
Jeg har fått dårligere luktesans jeg… er det en ting? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hahah ja! Jeg blir helt gal av å gå rundt i huset. Brekker meg i noen rom, og det er rett og slett grusomt. Klarer ikke slappe av og kose meg hjemme. Kjenner jeg blir uggen bare av å tenke på det nå når jeg skriver. Var nesten en drøm å kjøre småkvalm til jobb idag, for jeg visste jeg slapp lukten av huset.Jeg trodde dette var jeg som hadde skrevet (nesten likt nick), men jeg har det HELT likt!!![]()
Hvis du sliter med tett nese, er det kanskje derfor? Jeg gjør det, men dessverre ikke i den grad at den hemmer super-luktesansen minJeg har fått dårligere luktesans jeg… er det en ting?![]()

Nei, ikke tett nese..Hvis du sliter med tett nese, er det kanskje derfor? Jeg gjør det, men dessverre ikke i den grad at den hemmer super-luktesansen min![]()
haha!

Jeg har hatt det magisk på ferie!! Kom hjem til huset i går kveld, og måtte sove i stuen! Alt lukter eik/furu/oppussing og ble kvalm igjen det sekundet jeg kom inn dørenHahah ja! Jeg blir helt gal av å gå rundt i huset. Brekker meg i noen rom, og det er rett og slett grusomt. Klarer ikke slappe av og kose meg hjemme. Kjenner jeg blir uggen bare av å tenke på det nå når jeg skriver. Var nesten en drøm å kjøre småkvalm til jobb idag, for jeg visste jeg slapp lukten av huset.
Sukk…Oi, den er kjipTåler plutselig ikke mintsmaken på tannkremen vår![]()