Lukter/smaker du ikke takler?

Jeg trodde dette var jeg som hadde skrevet (nesten likt nick), men jeg har det HELT likt!! :sick006
Hahah ja! Jeg blir helt gal av å gå rundt i huset. Brekker meg i noen rom, og det er rett og slett grusomt. Klarer ikke slappe av og kose meg hjemme. Kjenner jeg blir uggen bare av å tenke på det nå når jeg skriver. Var nesten en drøm å kjøre småkvalm til jobb idag, for jeg visste jeg slapp lukten av huset.
 
Tyggis :blackeye:
 
Vi hadde akkurat bynt å bruke skyllemiddel med litt mild, og god duft etter å ha brukt parfymefritt siden seksåringen vår ble født.
Nå lukter det altså så jævlig av de nyvaskede klærne, at jeg har drevet å vasket klærne på nytt og på nytt.
Viser seg at det er jo skyllemiddelet som lukter drit… :laughing002
Nå er jeg lykkelig eier av ei stor flaske Neutral skyllemiddel :Heartred haha!
 
Hahah ja! Jeg blir helt gal av å gå rundt i huset. Brekker meg i noen rom, og det er rett og slett grusomt. Klarer ikke slappe av og kose meg hjemme. Kjenner jeg blir uggen bare av å tenke på det nå når jeg skriver. Var nesten en drøm å kjøre småkvalm til jobb idag, for jeg visste jeg slapp lukten av huset.
Jeg har hatt det magisk på ferie!! Kom hjem til huset i går kveld, og måtte sove i stuen! Alt lukter eik/furu/oppussing og ble kvalm igjen det sekundet jeg kom inn døren :yuck: Sukk…
 
Klarte lenge ikke egg, kylling og tyggis. Nå går det greit å spise og tygge, verre med lukten. Nå er det lukten av løk og jeg elsker vanligvis løk :hungover:
 
For meg er topp 3 nå disse:
Den nylagte parketten på soverommet
Hunden vår
Et eller annet udefinerbart på kjøkkenet

Begynner å bli ganske uholdbart å være hjemme…
 
Jeg takler dårlig lukten av sjampinjong og kokt egg, det fant jeg ut på ferie hos foreldra mine:meh:
 
Kjøtt :meh: Og fisk forsåvidt. kan spise skinke som pålegg hvis jeg må..:p
-og egg, særlig kokt, blir kvalm bare av å skrive det:sour:
 
Back
Topp