Vinteren2024
Blir kjent med forumet
Jeg har fått dårligere luktesans jeg… er det en ting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah ja! Jeg blir helt gal av å gå rundt i huset. Brekker meg i noen rom, og det er rett og slett grusomt. Klarer ikke slappe av og kose meg hjemme. Kjenner jeg blir uggen bare av å tenke på det nå når jeg skriver. Var nesten en drøm å kjøre småkvalm til jobb idag, for jeg visste jeg slapp lukten av huset.Jeg trodde dette var jeg som hadde skrevet (nesten likt nick), men jeg har det HELT likt!!
Hvis du sliter med tett nese, er det kanskje derfor? Jeg gjør det, men dessverre ikke i den grad at den hemmer super-luktesansen minJeg har fått dårligere luktesans jeg… er det en ting?
Nei, ikke tett nese..Hvis du sliter med tett nese, er det kanskje derfor? Jeg gjør det, men dessverre ikke i den grad at den hemmer super-luktesansen min
Jeg har hatt det magisk på ferie!! Kom hjem til huset i går kveld, og måtte sove i stuen! Alt lukter eik/furu/oppussing og ble kvalm igjen det sekundet jeg kom inn døren Sukk…Hahah ja! Jeg blir helt gal av å gå rundt i huset. Brekker meg i noen rom, og det er rett og slett grusomt. Klarer ikke slappe av og kose meg hjemme. Kjenner jeg blir uggen bare av å tenke på det nå når jeg skriver. Var nesten en drøm å kjøre småkvalm til jobb idag, for jeg visste jeg slapp lukten av huset.
Oi, den er kjipTåler plutselig ikke mintsmaken på tannkremen vår