Vi skal til dyreparken om en stund og en venninne insisterer på at vi må låne deres årskort så sparer vi de 12-1400 kronene det koster med billett.. Jeg er skeptisk - hadde jo vært kjekt å spare penger,men det er vel strengt tatt ikke lov?? Og OM man velger å gjøre noe sånt hva er risikoen for å bli tatt?? Står det navn på årskortene? Må man legitimere seg når man går inn? Kjenner jeg dras mellomfristelsen ved å spare pengene og komme gratis inn og skrekken for å bli oppdaget........ Noen erfaringer eller råd???
Oppdatert søndag 21. august..
Denne tråden engasjerte visst ja.... Nå har vi vært i dyreparken i går og selvsagt kjøpte og betalte vi billettene selv... Moralen seiret over fristelsen, men jeg er ihvertfall ærlig og innrømmer at jeg VAR fristet... Og det er jo bare menneskelig eller hur?
Oppdatert søndag 21. august..
Denne tråden engasjerte visst ja.... Nå har vi vært i dyreparken i går og selvsagt kjøpte og betalte vi billettene selv... Moralen seiret over fristelsen, men jeg er ihvertfall ærlig og innrømmer at jeg VAR fristet... Og det er jo bare menneskelig eller hur?