LizRachel sin dagbok

Sier bare smelt og dååån! [emoji7]ikke rart man blir forelsket tidlig i den lille i magen!

Gøy å lese og følge med dagboken din her [emoji173]️
Ja blir jo bare så forelska i den lille bamsemumsen [emoji1]
 
Ja blir jo bare så forelska i den lille bamsemumsen [emoji1]

Det er jo ikke rart [emoji173]️[emoji7]elsk! Og når man ser den lille på skjermen så får man jo helt frysninger på hele kroppen. Herlig og god følelse å vite at man har en skatt inni magen sin[emoji173]️
 
Hipp hipp for ny uke :D
Nå er minien din et foster plutselig ❤️
 
Hipp hipp for ny uke :D
Nå er minien din et foster plutselig [emoji173]️
Tusen takk vennen [emoji4]
Veldig godt at lille peanøtten endelig er ett foster ja [emoji173]
 
Ny uke i dag og lille mirakelet vårt er ikke ett embryo lengre [emoji7]
Formen er grei - veldig sliten om dagen, samt skrekkelig kvalm om morningene samt utover dagen om jeg ikke får i meg mat. Føles ut som om jeg kommer til å sprekke snart, så mye som jeg spiser [emoji31]

e257f72fd98278d173da4bd61721c14f.jpg
 
Tusen takk vennen [emoji4]
Veldig godt at lille peanøtten endelig er ett foster ja [emoji173]

Det har skjedd og skjer så masse for den lille disse ukene og i et rasende tempo ❤️ Veldig spennende å lese om uke for uke :D
 
Det har skjedd og skjer så masse for den lille disse ukene og i et rasende tempo [emoji173]️ Veldig spennende å lese om uke for uke :D
Det er så sant, nå raser jo utviklingen avgårde!! [emoji1] gahh, håper de neste 2 ukene går fortere enn det har gjort til nå!
 
Det er så sant, nå raser jo utviklingen avgårde!! [emoji1] gahh, håper de neste 2 ukene går fortere enn det har gjort til nå!

Ikke for å være en gledesdreper, men uke 10 var den lengste, i hvert fall for meg :oops: Hadde nok mye med formen å gjøre altså..
Håper tiden flyr avsted for deg nå og og milepælen kommer før du aner ordet av det :)
 
Ikke for å være en gledesdreper, men uke 10 var den lengste, i hvert fall for meg :oops: Hadde nok mye med formen å gjøre altså..
Håper tiden flyr avsted for deg nå og og milepælen kommer før du aner ordet av det :)

Oi, huffda..håper det ikke blir tilfellet her :sorry:
Men nå skal både jeg og mannen ha ferie, så satser på at uken går fort! Er ihvertfall mye mye enklere for meg når han også er hjemme, og jeg ikke er alene. Kjenner at jeg kunne sovet en uke i strekk nå :wtf:
 
Oi, huffda..håper det ikke blir tilfellet her :sorry:
Men nå skal både jeg og mannen ha ferie, så satser på at uken går fort! Er ihvertfall mye mye enklere for meg når han også er hjemme, og jeg ikke er alene. Kjenner at jeg kunne sovet en uke i strekk nå :wtf:

Da går det nok veldig bra skal du se :)
Var nok også litt fordi jeg ble alene i uke 10 da Avocadomannen begynte på jobb igjen mens jeg var sykemeldt, at tiden bare stoppet opp fullstendig...
Litt ferie skal nok gjøre deg svært godt ❤️
Tre uker?
 
Da går det nok veldig bra skal du se :)
Var nok også litt fordi jeg ble alene i uke 10 da Avocadomannen begynte på jobb igjen mens jeg var sykemeldt, at tiden bare stoppet opp fullstendig...
Litt ferie skal nok gjøre deg svært godt ❤️
Tre uker?

Ja da skjønner jeg veldig godt at tiden stoppet opp. Er det samme her når kapteinen min er på jobb. Sykt lange og slitsomme dager hvor jeg enkelte ganger ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Takk gud han er ferdig i kveld og kommer hjem :Heartred
Det blir 3 uker ferie på oss ja, skal bli så godt :happy:
 
Ja da skjønner jeg veldig godt at tiden stoppet opp. Er det samme her når kapteinen min er på jobb. Sykt lange og slitsomme dager hvor jeg enkelte ganger ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Takk gud han er ferdig i kveld og kommer hjem :Heartred
Det blir 3 uker ferie på oss ja, skal bli så godt :happy:

Det blir herlig for dere med tre uavbrutte uker sammen! Og tenk, når ferien er over er du inne i tredje trimester!! :D
 
Det blir herlig for dere med tre uavbrutte uker sammen! Og tenk, når ferien er over er du inne i tredje trimester!! :D

hihi, du mener vel kanskje andre trimester? Men ja, blir spennende å komme tilbake til jobb med kul på magen :D
 
11+0 idag [emoji2]
Den siste uken nå har vært som sirup...guuuud så slitsomt alt har vært. Skulle jo liksom bli supert med ferie og kunne slappe av, men formen har vært ganske laber. Mye kvalm, litt oppkast, mye halsbrann og null energi. Føler meg som ei 90 år gammal dame til tider. Håper inderlig det blir bedre nå denne kommende uken. All ære til dere andre som har slitt med konstant kvalme og oppkast [emoji26]

Har ny ultralyd i morgen. Gruer meg like mye til denne som 7 ukers kontrollen. Håper så inderlig at alt står bra til med lille mirakelet vårt [emoji173]
 
11+0 idag [emoji2]
Den siste uken nå har vært som sirup...guuuud så slitsomt alt har vært. Skulle jo liksom bli supert med ferie og kunne slappe av, men formen har vært ganske laber. Mye kvalm, litt oppkast, mye halsbrann og null energi. Føler meg som ei 90 år gammal dame til tider. Håper inderlig det blir bedre nå denne kommende uken. All ære til dere andre som har slitt med konstant kvalme og oppkast [emoji26]

Har ny ultralyd i morgen. Gruer meg like mye til denne som 7 ukers kontrollen. Håper så inderlig at alt står bra til med lille mirakelet vårt [emoji173]

Hurra for 11 uker!! :D

Den formen altså :yuck: Trøst deg med at det mest sannsynlig blir veldig mye bedre om ikke veldig lenge! Er litt amazed her selv over effekten av å komme over 12 uker på formen :woot:
Og i mellomtiden får du holde deg i ro og slappe av ❤️

Ååå så spent jeg er på UL din i morgen :D
Gleder meg skikkelig til å se bilde av minien din ❤️
 
Bare en uke til kneika er nådd nå, Liz! Den sneiler seg nok avgårde den også, men så vil det gå raskere etter det igjen :)

Håper dog at formen din blir bedre igjen og at du slipper den kvalmen og oppstøtene, at energien kommer og tar over istedenfor ❤️

Masse lykke til med ultralyden i morgen. Jeg tipper du får se en fin, liten bamsemums:joyful:
 
Back
Topp