LizRachel sin dagbok

Hurra for 11 uker!! :D

Den formen altså :yuck: Trøst deg med at det mest sannsynlig blir veldig mye bedre om ikke veldig lenge! Er litt amazed her selv over effekten av å komme over 12 uker på formen :woot:
Og i mellomtiden får du holde deg i ro og slappe av [emoji173]️

Ååå så spent jeg er på UL din i morgen :D
Gleder meg skikkelig til å se bilde av minien din [emoji173]️

Ja satser på at formen bedrer seg etterhvert [emoji4] Ser jo nå at jeg har vært vanvittig heldig tidligere i svangerskapet, det var peanuts i forhold til nå

Håper så inderlig det går bra imorgen. Har heldigvis time på formiddagen så slipper å vente så lenge [emoji2]
 
Bare en uke til kneika er nådd nå, Liz! Den sneiler seg nok avgårde den også, men så vil det gå raskere etter det igjen :)

Håper dog at formen din blir bedre igjen og at du slipper den kvalmen og oppstøtene, at energien kommer og tar over istedenfor [emoji173]️

Masse lykke til med ultralyden i morgen. Jeg tipper du får se en fin, liten bamsemums:joyful:

Tusen takk Mator [emoji173]
Og du har så rett, nå er det bare en liten uke igjen til jeg er over kneika. På mandag reiser vi til Sverige en uke, så satser på at tiden går fort nå til 12+0 [emoji1]
 
Gratulerer med ny uke! [emoji1]
Nå er du virkelig straks 12 uker altså [emoji7]
Tusen takk Fru C [emoji4]
Ja nå er det bare en uke igjen!
Det er så rart, føles ut som i går at vi begge to var inne på assistert forumet og stresset over forsøkene våre. Tenk at det endelig skulle gå veien for oss begge [emoji173]
 
Lykke til i dag ❤️
 
Tusen takk Fru C [emoji4]
Ja nå er det bare en uke igjen!
Det er så rart, føles ut som i går at vi begge to var inne på assistert forumet og stresset over forsøkene våre. Tenk at det endelig skulle gå veien for oss begge [emoji173]
Ja tenk å være så heldige [emoji7][emoji7]
 
Lille mini er helt perfekt [emoji7][emoji7][emoji7] Herregud så forelska vi er i lille mirakelet vårt [emoji173][emoji173][emoji173]
Helt sprøtt hvor mye h*n har vokst på bare 2 uker!
Alt så helt perfekt ut [emoji4]

7f515606ca4e34b3c5f76af210ff6979.jpg
 
Lille mini er helt perfekt [emoji7][emoji7][emoji7] Herregud så forelska vi er i lille mirakelet vårt [emoji173][emoji173][emoji173]
Helt sprøtt hvor mye h*n har vokst på bare 2 uker!
Alt så helt perfekt ut [emoji4]

7f515606ca4e34b3c5f76af210ff6979.jpg

Sååå fin! En ekte liten sprellebaby!! Gratulerer så mye [emoji1305][emoji173]️[emoji170]
 
Sååå fin! En ekte liten sprellebaby!! Gratulerer så mye [emoji1305][emoji173]️[emoji170]
Ja han er så fiiin [emoji7]
Sprella og hopte rundt og veiva med armene [emoji28]
 
Lille mini er helt perfekt [emoji7][emoji7][emoji7] Herregud så forelska vi er i lille mirakelet vårt [emoji173][emoji173][emoji173]
Helt sprøtt hvor mye h*n har vokst på bare 2 uker!
Alt så helt perfekt ut [emoji4]

7f515606ca4e34b3c5f76af210ff6979.jpg

Guuu så nydelig ❤️ Skjønner at du er forelska nå ja ❤️
Dette er så sabla moro :joyful:
 
Guuu så nydelig [emoji173]️ Skjønner at du er forelska nå ja [emoji173]️
Dette er så sabla moro :joyful:
Ja det ble så mye mer virkelig nå, når mini faktisk ser ut som en liten baby [emoji7]
Legen sjekka nakkefolden, og selv om jeg var ett par dager for tidlig så det veldig bra ut.
Morkaken lå under, mot underlivet, men det var visst ganske vanlig når en var rundt 11 uker.

Fytti jeg er så glad og letta nå, svever på en sky [emoji7]
 
For et herlig lite mirakel [emoji7][emoji7]
Det er så gøy å få en liten snik-titt inn til herligheten [emoji173][emoji173]
 
Nydelig mini!❤️ Rart å tenke på at min lille antakelig ser lik ut:) Skjedd mye på kort tid!

Enig i at den siste uka har vært fæl:hungover: Jeg har også vært mye kvalm. Håper vi begge blir bedre når vi bikker 12 uker:happy:
 
For et herlig lite mirakel [emoji7][emoji7]
Det er så gøy å få en liten snik-titt inn til herligheten [emoji173][emoji173]
Ett nydelige lite mirakel ja [emoji7] veldig godt å betryggende at alt ser fint ut [emoji173]
 
Nydelig mini![emoji173]️ Rart å tenke på at min lille antakelig ser lik ut:) Skjedd mye på kort tid!

Enig i at den siste uka har vært fæl:hungover: Jeg har også vært mye kvalm. Håper vi begge blir bedre når vi bikker 12 uker:happy:

Ja minien din er nok antagelig veldig lik i størrelse ja [emoji4]
Helt sprøtt hvor mye som har skjedd på 2 uker!

Huff ja, håper inderlig formen blir bedre fremover - ikke lenge til vi begge to bikker 12 uker nå ja [emoji1]
 
Gratulerer så mye! :) Fin liten baby:Heartred Bare en liten uke igjen til den magiske grensen :)
 
Fantastiske bilder, Liz❤️
 
Lille mini er helt perfekt [emoji7][emoji7][emoji7] Herregud så forelska vi er i lille mirakelet vårt [emoji173][emoji173][emoji173]
Helt sprøtt hvor mye h*n har vokst på bare 2 uker!
Alt så helt perfekt ut [emoji4]

7f515606ca4e34b3c5f76af210ff6979.jpg

Så nydelig liten[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dette unner jeg deg skikkelig[emoji173]️ håper formen bare blir bedre og bedre fremover!! Nyyyt[emoji8]
 
Back
Topp