LizRachel sin dagbok

Gratulerer så mye! :) Fin liten baby[emoji813]red Bare en liten uke igjen til den magiske grensen :)
Tusen hjertelig takk [emoji4][emoji8]
Ja nå er det ikke lenge igjen til den store milepælen er nådd [emoji7]
 
Så nydelig liten[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dette unner jeg deg skikkelig[emoji173]️ håper formen bare blir bedre og bedre fremover!! Nyyyt[emoji8]
Tusen takk sjønne du [emoji8] Nå håper jeg så inderlig at du straks kommer etter [emoji173]
 
Så fin [emoji173]️ ser du var hos Braut, han er så hyggelig og behagelig vesen :)
Tusen takk søte du [emoji8]
Ja Braut er utrolig hyggelig, og dyktig. Både jeg og samboer er veldig fornøyd med ham [emoji4]
Hvordan er formen din? Hvor langt på vei er du nå?
 
Tusen takk søte du [emoji8]
Ja Braut er utrolig hyggelig, og dyktig. Både jeg og samboer er veldig fornøyd med ham [emoji4]
Hvordan er formen din? Hvor langt på vei er du nå?

Er 16+5 i dag :) Den verste kvalmen har gitt seg men fortsatt sliten. Fikk påvist lav B12 verdi og fått et par sprøyter for det som hjelper men var godt med litt ferie også :)
 
Er 16+5 i dag :) Den verste kvalmen har gitt seg men fortsatt sliten. Fikk påvist lav B12 verdi og fått et par sprøyter for det som hjelper men var godt med litt ferie også :)
Huff, så leit at du enda er sliten. Godt at du fikk noe mot B12 mangelen. Ble det påvist på de vanlige blodprøvene som en må ta?
Endelig ferie her også nå, godt med fri [emoji4]
 
Huff, så leit at du enda er sliten. Godt at du fikk noe mot B12 mangelen. Ble det påvist på de vanlige blodprøvene som en må ta?
Endelig ferie her også nå, godt med fri [emoji4]

Nei, jeg får tatt en ekstra prøve da jeg ikke spiser kjøtt/melkeprodukter (selv om B12 mangel ikke er uvanlig for gravide som spiser dette). Jeg var ikke klar over at Metformin som jeg har tatt ifbm IVF siden november hindrer opptaket av B12 tilskudd så er nok her det har gått galt :( Menmen, sluttet med Metformin og får sprøyter med B12 i baken så da kan det bare gå oppover med energien :dance008
 
Nei, jeg får tatt en ekstra prøve da jeg ikke spiser kjøtt/melkeprodukter (selv om B12 mangel ikke er uvanlig for gravide som spiser dette). Jeg var ikke klar over at Metformin som jeg har tatt ifbm IVF siden november hindrer opptaket av B12 tilskudd så er nok her det har gått galt :( Menmen, sluttet med Metformin og får sprøyter med B12 i baken så da kan det bare gå oppover med energien :dance008

Oi, også i baken også [emoji28] godt de fant ut av det og at energi nivået kan komme på plass igjen [emoji4]
 
Ikke så mye nytt å oppdatere med mageboeren, men formen min er heldigvis blitt mye bedre! Vet ikke om det er ferien som gjør meg godt, men energien er ihvertfall på vei tilbake og kvalmen på vei bort [emoji16]

Fikk også en veldig koselig melding her om dagen, men som kan bli utfordrende for jobben. Vi har fått inn en ekstern konsulent for å jobbe med meg frem til jeg går ut i permisjon.
Jeg har jobbet mye med denne jenta før, og hun er utrolig dyktig. Den best kvalifiserte til å overta etter meg. Det var ihvertfall det som var planen, at hun skulle ta over prosjektet mitt. Fikk melding fra henne nå at hun er gravid med termin i februar hun også [emoji2]
Så vi kommer til å være to preggis damer som jobber med ett stort prosjekt neste år! Jeg er SYKT spent på å se og høre hva prosjektleder samt min sjef gjør nå, hoho [emoji38] Er nok litt panikk i leiren nå!
 
Ikke så mye nytt å oppdatere med mageboeren, men formen min er heldigvis blitt mye bedre! Vet ikke om det er ferien som gjør meg godt, men energien er ihvertfall på vei tilbake og kvalmen på vei bort [emoji16]

Fikk også en veldig koselig melding her om dagen, men som kan bli utfordrende for jobben. Vi har fått inn en ekstern konsulent for å jobbe med meg frem til jeg går ut i permisjon.
Jeg har jobbet mye med denne jenta før, og hun er utrolig dyktig. Den best kvalifiserte til å overta etter meg. Det var ihvertfall det som var planen, at hun skulle ta over prosjektet mitt. Fikk melding fra henne nå at hun er gravid med termin i februar hun også [emoji2]
Så vi kommer til å være to preggis damer som jobber med ett stort prosjekt neste år! Jeg er SYKT spent på å se og høre hva prosjektleder samt min sjef gjør nå, hoho [emoji38] Er nok litt panikk i leiren nå!

Så godt å høre at du er bedre :D Det må være fordi uke 12 lurer rundt neste sving ;)

Haha, for et sammentreff :D Men veldig hyggelig for dere damene da! Tenker det blir litt babyprat på jobb fremover også ;)
 
Så godt å høre at du er bedre :D Det må være fordi uke 12 lurer rundt neste sving ;)

Haha, for et sammentreff :D Men veldig hyggelig for dere damene da! Tenker det blir litt babyprat på jobb fremover også ;)
Det blir nok gjerne en del babyprat fremover ja [emoji1]
Morsomt at vi er såpass nærme hverandre i termin også, kun 2 uker som skiller.
 
Det blir nok gjerne en del babyprat fremover ja [emoji1]
Morsomt at vi er såpass nærme hverandre i termin også, kun 2 uker som skiller.

Hihi, da har hun samme termin som meg da? :p
 
Tenk at jeg har kommet meg til 12+0 [emoji7]
Det er ganske surrealistisk og må til stadighet klype meg i armen [emoji1]
Dagene fyker avgårde nå når vi er på Sverige tur. Formen er mye bedre, bortsett fra bekkenet. Har gått myyyye de siste dagene, kjenner det blir bedre med en gang jeg slapper mer av.
Blir så gøy å komme tilbake på jobb også nå, magen har allerede begynt å poppe litt ut [emoji28]
f77a478e75adb175432a5d1667b44b27.jpg
 
Tenk at jeg har kommet meg til 12+0 [emoji7]
Det er ganske surrealistisk og må til stadighet klype meg i armen [emoji1]
Dagene fyker avgårde nå når vi er på Sverige tur. Formen er mye bedre, bortsett fra bekkenet. Har gått myyyye de siste dagene, kjenner det blir bedre med en gang jeg slapper mer av.
Blir så gøy å komme tilbake på jobb også nå, magen har allerede begynt å poppe litt ut [emoji28]
f77a478e75adb175432a5d1667b44b27.jpg

Har ventet på denne i dag :D
Hurra for 12 uker!!! :joyful:
Det er så sabla fortjent at du er gravid nå og at det går så fint ❤️

Nyt ferien videre, og god bedring i bekkenet ❤️
 
Har ventet på denne i dag :D
Hurra for 12 uker!!! :joyful:
Det er så sabla fortjent at du er gravid nå og at det går så fint [emoji173]️

Nyt ferien videre, og god bedring i bekkenet [emoji173]️
Tusen takk snupp [emoji8]
Det går nok fint med bekkenet fremover, bare jeg som må ta det litt roligere [emoji4]
Ganske deilig å endelig ha kommet til denne milepælen [emoji7]
 
Tusen takk snupp [emoji8]
Det går nok fint med bekkenet fremover, bare jeg som må ta det litt roligere [emoji4]
Ganske deilig å endelig ha kommet til denne milepælen [emoji7]

Du skal se at nå som du har nådd 12, så vil tiden plutselig gå litt fortere fremover ;)
Ja, ta vare på deg selv og kroppen! Viktig å ikke presse seg så man blir syk ❤️
 
Du skal se at nå som du har nådd 12, så vil tiden plutselig gå litt fortere fremover ;)
Ja, ta vare på deg selv og kroppen! Viktig å ikke presse seg så man blir syk [emoji173]️
Satser på at tiden suser avgårde nå [emoji16]
 
Back
Topp