LizRachel sin dagbok

Ny uke [emoji1]

9b904b6ceae2ac8217e54d3fa55b58cc.jpg

Jippiiiii :happy093
 
Såå koselig og se at det har klaffet for deg (igjen?)! :)
Tusen takk Jolanda [emoji4]
Ja det klaffet igjen på andre ivf forsøk, så har jo sånn sett vært usedvanlig heldig. Nå ser det heldigvis ut til å gå bra denne gangen [emoji1]
 
Jippi, da var helesekortet i boks [emoji1]
Føles helt merkelig å endelig ha dette 'beviset' på at en er gravid. Blodprøver ble også tatt, så da er det bare blodtypingprøver igjen å ta mellom uke 12 og 14 [emoji4]
Blodtrykk helt fint, samme med urinprøven.
I dag skal svigerfamilien på vite om graviditeten, da vi alle skal inn på hytta og feire svigermor sin bursdag. Gleder meg [emoji4]
 
Grattis med sertifiseringen :D
Gøy å kikke på arket og tenke på hvordan det skal se ut om noen måneder :)

Lykke til med nyhetsslippet etterpå! De blir sikkert ekstatiske ❤️ Er det første barnebarn?
 
Grattis med sertifiseringen :D
Gøy å kikke på arket og tenke på hvordan det skal se ut om noen måneder :)

Lykke til med nyhetsslippet etterpå! De blir sikkert ekstatiske [emoji173]️ Er det første barnebarn?

Tusen takk, blir gøy fremover ja når det skal fylles ut enda mer på arket [emoji1]

Det er ikke deres første barnebarn nei, de har 3 fra før av, og får nr 4 i oktober. Så dette blir det 5 barnebarnet. Samboer er del av søskenflokk på 4 [emoji6]
 
Tusen takk, blir gøy fremover ja når det skal fylles ut enda mer på arket [emoji1]

Det er ikke deres første barnebarn nei, de har 3 fra før av, og får nr 4 i oktober. Så dette blir det 5 barnebarnet. Samboer er del av søskenflokk på 4 [emoji6]

De blir nok veldig glade selv om de har gjort dette fire ganger tidligere :)
Lykke til!
 
De blir nok veldig glade selv om de har gjort dette fire ganger tidligere :)
Lykke til!
Det blir nok noen tårer ja tipper jeg. Samboer er eldstemann i søskenflokken, så dette er nok noe de har sett frem til i lengre tid [emoji6]
 
Argh, jeg blir så forbanna på den der fastlegen!!! Hun er jo kun vikar for min egentlige fastlege frem til november, takk gud for det.
Nå har de pokker meg prestert å sende regning for svangerskaps kontrollen. Blir så sint!
Det ble bare toppen av kransekaka - først var hun 20 min forsinka inn på jobb, og deretter kverulerte hun med meg om oul timen som gynekolog har satt opp. Påstod hardnakket at det umulig kunne være oul han hadde satt opp til meg den 25 september, for da var jeg jo ikke mere enn 12 uker på vei.... lær deg å regne liksom. Måtte vise henne appen til slutt som viste hvilken uke jeg var i den 25ende september. Først da ga hun seg. Må ringe inn i morgen og få dem til å ta kreditere den regningen!! Blodprøver skal vel heller ikke koste noe?
 
Argh, jeg blir så forbanna på den der fastlegen!!! Hun er jo kun vikar for min egentlige fastlege frem til november, takk gud for det.
Nå har de pokker meg prestert å sende regning for svangerskaps kontrollen. Blir så sint!
Det ble bare toppen av kransekaka - først var hun 20 min forsinka inn på jobb, og deretter kverulerte hun med meg om oul timen som gynekolog har satt opp. Påstod hardnakket at det umulig kunne være oul han hadde satt opp til meg den 25 september, for da var jeg jo ikke mere enn 12 uker på vei.... lær deg å regne liksom. Måtte vise henne appen til slutt som viste hvilken uke jeg var i den 25ende september. Først da ga hun seg. Må ringe inn i morgen og få dem til å ta kreditere den regningen!! Blodprøver skal vel heller ikke koste noe?

I feel U!
 
Da har en kverulert seg frem til at regningen skal krediteres. Makan altså.
Påstår at de tar gebyr for ultralyder. Så jeg poengterte til dem at pkt.1, jeg tok ingen ultralyd, og pkt. 2, jeg har fast henvendelse til gynekolog som tar alle mine ultralyder.
Og DA igjen presterer dama i andre enden å skylde på at jeg ikke informerte fastlegen om dette. Erhm, jo, det gjorde jeg.
Kjenner at nå gidder jeg ikke mer fastlege fremover. Det blir kun jordmor!
Fikk tips fra svigerinnen min om at gyn jeg går til har egen jordmor, som er helt super. Det skal sjekkes ut! :D

#dagensutblåsning #hormonella
 
Da har en kverulert seg frem til at regningen skal krediteres. Makan altså.
Påstår at de tar gebyr for ultralyder. Så jeg poengterte til dem at pkt.1, jeg tok ingen ultralyd, og pkt. 2, jeg har fast henvendelse til gynekolog som tar alle mine ultralyder.
Og DA igjen presterer dama i andre enden å skylde på at jeg ikke informerte fastlegen om dette. Erhm, jo, det gjorde jeg.
Kjenner at nå gidder jeg ikke mer fastlege fremover. Det blir kun jordmor!
Fikk tips fra svigerinnen min om at gyn jeg går til har egen jordmor, som er helt super. Det skal sjekkes ut! :D

#dagensutblåsning #hormonella
Flinkis! [emoji6]
 
Da har en kverulert seg frem til at regningen skal krediteres. Makan altså.
Påstår at de tar gebyr for ultralyder. Så jeg poengterte til dem at pkt.1, jeg tok ingen ultralyd, og pkt. 2, jeg har fast henvendelse til gynekolog som tar alle mine ultralyder.
Og DA igjen presterer dama i andre enden å skylde på at jeg ikke informerte fastlegen om dette. Erhm, jo, det gjorde jeg.
Kjenner at nå gidder jeg ikke mer fastlege fremover. Det blir kun jordmor!
Fikk tips fra svigerinnen min om at gyn jeg går til har egen jordmor, som er helt super. Det skal sjekkes ut! :D

#dagensutblåsning #hormonella

Godt jobba :D
 
Hihi, takk takk. Kjente superbitchen i meg om dagene kom ut i all sin blomst.
Har aldri hørt om at de tar gebyr for ultrlayder, eller enda merkeligere - henvisninger til ultralyd?!?!? :rolleyes:
Nei det får da være måte på...
Jeg betalte i alle fall ingenting på min første svangerskapskontroll, og den inneholdt både blodprøve, urinprøve og henvisning til oul [emoji23]
 
Nei det får da være måte på...
Jeg betalte i alle fall ingenting på min første svangerskapskontroll, og den inneholdt både blodprøve, urinprøve og henvisning til oul [emoji23]

Ja det var nettopp det jeg trodde var riktig - hadde også det samme, blodprøve og urinprøve. OUL har allerede gyn satt opp til meg, så det behøvde ikke fastlegen ordne med.
Fatta ingenting når dama på telefonen maste videre om gebyr vedr. ultralyd.
Så ja, gidder ikke det mer! :p
Nå blir det kun til gyn og jordmor fremover :D
 
Hihi, takk takk. Kjente superbitchen i meg om dagene kom ut i all sin blomst.
Har aldri hørt om at de tar gebyr for ultrlayder, eller enda merkeligere - henvisninger til ultralyd?!?!? :rolleyes:

De skal ikke ta betalt for henvisninger når du er gravid, så bare tull dette ;)
Glad jeg ikke var i den andre enden da du eksploderte :hilarious:
 
Back
Topp