Litt ullhjelp takk=)

Syns cubus sitt rakna fort jeg... Gjerne bare uheldig med mine da.
Det skjedde meg også. Gikk tilbake, uten kvittering, fortalte sånn ca hvor mye den var brukt, hadde fått den før ungen var født, så dem hadde ikke samme mønster lenger. Jeg fikk ny uten problemer.
 
Det skjedde meg også. Gikk tilbake, uten kvittering, fortalte sånn ca hvor mye den var brukt, hadde fått den før ungen var født, så dem hadde ikke samme mønster lenger. Jeg fikk ny uten problemer.
Kom aldri så langt jeg :p Og dette var for noen år siden. Her går det i Vossatassar bambus ;) Elsker det :D
 
Jeg endte med en body og en stilongs fra reflex+ en body fra joha.

Fikk faktisk avslag på den fra joha også, så var heldig.

Så har han snart bursdag:D
De har forresten 199 for ett sett med joha ull på coop obs nå :p selv er jeg veldig fornøyd med det ullet ;)
 
Noen som har erfaring med devold sitt ullundertøy? :)
 
Noen som har erfaring med devold sitt ullundertøy? :)
Devold er best! Bruker bare det til meg selv. Her har de sport1-messe flere ganger i året, så da kan man hamstre litt. 125 pr del for babyull og 99 pr del for barneull:)
 
Devold er best! Bruker bare det til meg selv. Her har de sport1-messe flere ganger i året, så da kan man hamstre litt. 125 pr del for babyull og 99 pr del for barneull:)
Okei, da tror jeg at jeg prøver et sett til barnehagen:)
 
Synes ikke Cubus sine ullplagg er så bra. Kjøper for det meste fra nøstebarn, lillelam, reflex og hocosa. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er veldig fornøyd med ull fra Cubus :)
 
Jeg har hatt ull fra Cubus, nameit osv.. men er mest fornøyd med ulltøyet fra Sparkjøp.
De er myke og gode på, holder seg fint i farge og fasong og har en veldig fin pris!! (fra 84,- )
 
Ok. Ikke prøvd.
Er det sportsbutikk man får kjøpt det?
Er du eller noen du kjenner i Ålesund en gang, så stikk innom Langevåg! 20 min unna, og outlet butikk på devold :-D
 
Er du eller noen du kjenner i Ålesund en gang, så stikk innom Langevåg! 20 min unna, og outlet butikk på devold :-D
Og bergans, norrøna, le crueset, kosta boda +++++
:-D
 
Back
Topp