Litt ullhjelp takk=)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvordan er cubus sin ull?
Ser de har en del bodyer og en heldrakt med stjerner som var veldig fin..

H&M har body i ull, er denne grei?

Og noen som vet hvor jeg får tak i ullbody eller ullgenser med høy hals?

Det er til veslegutt som snart er 1år...
 
Jeg er veldig fornøyd med cubus, vi har både heldress og body med stjerner. Synes de er så fine!
Har ikke prøvd hm, men synes generelt klare derfra ikke har like bra passord.
 
Jeg er veldig fornøyd med cubus, vi har både heldress og body med stjerner. Synes de er så fine!
Har ikke prøvd hm, men synes generelt klare derfra ikke har like bra passord.

Ja, jeg syns det var veldig fint altså. Nå elsker jeg stjerner også da;) Sitter her med nettsiden oppe nå, og titter nemlig:)
H&M har mye blanda drops syns jeg. Veldig fornøyd med en del, mens annet ikke like bra.
 
Syns cubus sitt rakna fort jeg... Gjerne bare uheldig med mine da.
 
Jeg synes den ulla fra Cubus er veldig hard/grov. Den puster dårlig pga mye behandling, så min unge blir klam i den.

Dessuten kan de ikke stå for at merinoen deres er molesting-fri, noe som gjør at jeg er skeptisk til å bruke deres produkter. De kommer også dårlig ut på tester mht brukt av kjemikalier og rester av kjemikalier i barnetøyet sitt.

Jeg elsker nøstebarn, spesielt ull/silke. Egenskapene til ulla er helt fantastisk, ungen blir ikke svettere og det er supermykt og deilig. Synes ikke det er noe dyrere for body,trøye,longs derifra enn annen kvalitetsull. Fordelen med NB er at det inneholder så masse lanolin at flekker og skitt løsner utrolig lett bare med litt vann :)

 
Jeg synes den ulla fra Cubus er veldig hard/grov. Den puster dårlig pga mye behandling, så min unge blir klam i den.

Dessuten kan de ikke stå for at merinoen deres er molesting-fri, noe som gjør at jeg er skeptisk til å bruke deres produkter. De kommer også dårlig ut på tester mht brukt av kjemikalier og rester av kjemikalier i barnetøyet sitt.


Ok. Synd.
Hva i all verden er molesting-fri?
 
Barnashus har jo tilbud på ull fra reflex. Er denne grei?

Han trenger en del nemlig. Vokst ut av alt.
Ønsker og håper han får en del til bursdag og jul.
Må sikkert kjøpe en del selv også, og hadde vært greit å ikke måtte punge ut 300 pr ullplagg.
 
Jeg synes den ulla fra Cubus er veldig hard/grov. Den puster dårlig pga mye behandling, så min unge blir klam i den.

Dessuten kan de ikke stå for at merinoen deres er molesting-fri, noe som gjør at jeg er skeptisk til å bruke deres produkter. De kommer også dårlig ut på tester mht brukt av kjemikalier og rester av kjemikalier i barnetøyet sitt.

Jeg elsker nøstebarn, spesielt ull/silke. Egenskapene til ulla er helt fantastisk, ungen blir ikke svettere og det er supermykt og deilig. Synes ikke det er noe dyrere for body,trøye,longs derifra enn annen kvalitetsull. Fordelen med NB er at det inneholder så masse lanolin at flekker og skitt løsner utrolig lett bare med litt vann :)


Enig. Har ikke prøvd ullproduktene deres til barn ennå, men voksenproduktene holder iallfall ikke mål!
 
Har prøvd ull fra hm, cubus og reflex.. Alle tre er ok i seg selv.. Måtte reklamere på en ullbody fra hm fordi den hadde raknet etter vask.. Men ellers er de helt greie. Ikke erfart at snuppa har fryst i de..Eller svettet..
Ellers prøver jeg nå noe ull fra Bukkene bruse (tror jeg det heter)
Men har ellers vært storfornøyd med ulla fra Name it..
 
Veldig fornøyd med cubus :) Prøver å styre unna hm generelt siden jeg ikke er helt fornøyd med tøyet dems :p
 
Jeg har ikke vært fornøyd med noe av det jeg har kjøpt på Cubus. Passer dårlig til barna mine, og har ofte opplevd at det har blitt ødelagt fort.
Kjøper masse klær fra HM, men har ikke mye ull derifra. Det lille jeg har kjøpt der har vært bra da.
Nå har ungene for det meste Janus og Pierre Robert. Det er klær som passer barna her bra pluss at det er lett å få kjøpt ettersom jeg ikke liker å gå i klesbutikker ;-)
 
Cubus har mye fint, men mine erfaringer er at det blir hull rundt knappene og sånt.. Litt kjedelig.
Har hatt HM ull en gang, funket helt fint det :) Kjøper ikke pga. at vi ikke har HM i nærheten.
 
Jeg har handlet på både Spar Kjøp, Cubus og H&M og har vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der :)
 
Jeg har egentlig bare brukt Janus eller Safa ull til barna når de var så små... Men nå bruker de mest Piere robert! Kommer nok til å sjekke ut ullen på HM nå når vi venter en til :)
 
Barnashus har jo tilbud på ull fra reflex. Er denne grei?

Han trenger en del nemlig. Vokst ut av alt.
Ønsker og håper han får en del til bursdag og jul.
Må sikkert kjøpe en del selv også, og hadde vært greit å ikke måtte punge ut 300 pr ullplagg.
Reflex er veldig myk og god iallfall!


 
Jeg liker iallefall Cubus ull veldig godt til barn på 3 år og oppover. Ikke prøvd på mindre barn
 
Jeg synes Cubus sin er litt hard. Nå har jeg prøvd name it sin nye ull/bomull-kombinasjon og den er sinnsykt myk og god :D
 
Back
Topp