Litt ullhjelp takk=)

Har prøvd ull fra hm, cubus og reflex.. Alle tre er ok i seg selv.. Måtte reklamere på en ullbody fra hm fordi den hadde raknet etter vask.. Men ellers er de helt greie. Ikke erfart at snuppa har fryst i de..Eller svettet..
Ellers prøver jeg nå noe ull fra Bukkene bruse (tror jeg det heter)
Men har ellers vært storfornøyd med ulla fra Name it..
Er også fornøyd med nameit. Har vært borti cubus sin ved at hu jeg er dagmamma for har det. Synes den er litt tynn i forhold til nameit. Men kan være tilfeldig

Kom nest best ut i testen i foreldre og barn. Syns den er helt grei selv, men liker nøstebarn og nameit bedre

Her bruker vi mye ull fra janus og joha og er veldig fornøyd med det! :) Har ikke prøvd ulla fra hverken Cubus eller hm :p

Har vært fornøyd med cubus og HM. Men går mest i Joha, Janus, Tom & Trine eller nameit :-)

Har prøvd ull fra hm, cubus og reflex.. Alle tre er ok i seg selv.. Måtte reklamere på en ullbody fra hm fordi den hadde raknet etter vask.. Men ellers er de helt greie. Ikke erfart at snuppa har fryst i de..Eller svettet..
Ellers prøver jeg nå noe ull fra Bukkene bruse (tror jeg det heter)
Men har ellers vært storfornøyd med ulla fra Name it..

Aha.
Nameit er jo helt greie priser også.
Burde gjerne testet ut nameit på ull:)

Jeg har ikke vært fornøyd med noe av det jeg har kjøpt på Cubus. Passer dårlig til barna mine, og har ofte opplevd at det har blitt ødelagt fort.
Kjøper masse klær fra HM, men har ikke mye ull derifra. Det lille jeg har kjøpt der har vært bra da.
Nå har ungene for det meste Janus og Pierre Robert. Det er klær som passer barna her bra pluss at det er lett å få kjøpt ettersom jeg ikke liker å gå i klesbutikker ;-)

Han har noe liggende fra pieere robert, men det er alt for stort. Prøvde på i dag, og han svømte i det:P

Takk for erfaringer og meninger damer! Ser de er noe delte.

Jeg tenker å kjøpe en på h&m for å teste på han, 149kr har jeg råd til:P haha.
Er veldig fornøyd med joha selv, og hørt mye bra om janus. Så håper fam. og venner kjøper mye ull til han på bursdagen. Jeg uthevet ull med tykke bokstaver;)

Ellers fant jeg en for liten strømpebukse her i sted...Den stod det mp på. Hva ialleverden er det for noe? Mener å huske den var god nemlig.

Også i forhold til det med høyhalset body eller genser i ull, anyone?

Hvorfor har jeg trodd at joha er så dyrt?

Jeg må huske feil når jeg trodde jeg gav 299
Her fant jeg nettop en til 199 iallefall

Haha

Syns ikke Cubus sin ull har noe god kvalitet

Barnashus har jo tilbud på ull fra reflex. Er denne grei?

Han trenger en del nemlig. Vokst ut av alt.
Ønsker og håper han får en del til bursdag og jul.
Må sikkert kjøpe en del selv også, og hadde vært greit å ikke måtte punge ut 300 pr ullplagg.
Vi kjøpte reflex sitt på barnashus, ble nuppete tvert :/

Back
Topp