Litt ullhjelp takk=)

Vi bruker mest janus. De er gode i størrelsen, kan brukes lenge. Gutten her er 74 cm, men bruker heldress fra janus i str 60 enno. De er mjuke og nupper ikke.
 
Cubus ullen er vel den ullen jeg liker minst, så hard. Bruker Nøstebarn, Janus, Name it og Pierre Robert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi bruker mest janus. De er gode i størrelsen, kan brukes lenge. Gutten her er 74 cm, men bruker heldress fra janus i str 60 enno. De er mjuke og nupper ikke.

Det er jo veldig bra. Da har man det lenge!:)
Vet han får noe janus til bursdagen sin. Hvis de har kjøpt 80 da, noe de sikkert har...Kommer han vel til å drukne i det.. Lille gutten min:p:D
 
Ser du har fått masse svar, så det er ikke så mye jeg kan bidra med.
Jeg er fornøyd meg nameit, og har hørt masse bra om Pierre Robert. Sist nevnte tror jeg ikke har mindre str enn 80 eller 86, så jeg har ikke forsøkt dem selv ennå.
 
Pierre Robert og Cubus kom ganske bra ut i test i F&b
 
Cubus har gjerne sånne med bommull inni - det blir liksom ikke det samme. Hm sine ullbodyer har jeg god erfaring med:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Om du bor i buskerud el i nærheten har barnas hus en outlet som ligger i krokstadelva, 10 min å kjøre fra drammen. Der har jeg kjøpt mye ull til mine barn, + masse masse annet. Aldri vært noe annet enn fornøyd med det
 
Jeg har flere av de og har sluttet å kjøre de i trommelen da vi har to som har raknet og blitt helt ødelagt. Med tanke på at mi er 4 mndr holder de til hun har vokst fra de, men til eldre som har klærne lengre ville jeg heller kjøpt noe med bedre kvalitet som f eks fra nøstebarn!!!
Forresten så blir ulltøyet her ødelagt av flekker fra avføring om det kommer på klærne, men har nå kommet over galltvål fra Clas Olsson og det tar det om du legger det i bløtt med dette gnidd på flekken. Fruktmos setter jo også flekker så kanskje det funker på det også :)
 
Pierre Robert ❤️
Mykt, god passform og god kvalitet! Ikke ille pris heller!
 
Jeg har vert fornøyd med det hun har hatt fra Cubus.

Men den ulla vi har hatt mest av er fra Safa eller Janus. Godt fornøyd med begge deler :)

Nøstebarn sitt har også vert veldig bra, men derfra har jeg bare noen få plagg som hun fikk i gave, klærne deres ligger dessverre litt over mitt budsjett.
 
Jeg liker godt janus, reflex og name it * ( like billig som cubus og hm det ) :D hadde et sett fra cubus før! Har ikke noe stygt og si om det ;)
 
Back
Topp