Liten søster eller bror?

Så moro at du også ser streken. Får så ofte skygger, men de har ikke vært fullt så tydelige, og noe føles annerledes denne gangen. Er jo lov å håpe! :smiley-angelic001

Har du begynt å teste eller venter du?
Ja, jeg er for utålmodig til å vente :p var såklart blenda i dag- men det var vel egentlig forventet på6 dpo.

Skal krysse fingrene for deg og satser på at streken blir sterkere hver dag!
 
Hehe, høres kjent ut. Skulle gjerne kunnet teste 1 dpo allerede. Er så vanskelig å vente!


Takk, krysser for deg også! Håper det klaffer for oss begge! :Heartred
 
Merker jeg for alvor er i gang med symptomjakta nå som tiden for testing er her. Men jeg finner så lite nå i forhold til de forrige pp-ene. Jeg er ekstremt trøtt, bare, og litt emosjonell i dag. Og sitter med en følelse av at noe er annerledes. Spent på morgendagens test (8 dpo)!

Ellers tenker jeg mye på dette med å dele nyheten om nummer tre, når vi kommer så langt. De som vet vi prøver, er positive og oppmuntrende. Kjenner jeg er litt mer bekymra for reaksjonen til de som er tettere på og har sett hvor tøft vi hadde det en periode, da yngste sov dårlig over lang tid. Litt redd for dømmende respons, rett og slett...
 
PP3 - CD 20 - 8 DPO

Helt tydelig strek, som så rosa ut, i går. Da var skuffelsen større enn jeg liker å innrømme, når dagens test viste seg å være helt blenda. Fortsatt en stund igjen da. Med yngste testet jeg positivt først 12 dpo (svaak strek på 25 mlu).

Gårdagens test øverst (streken synes bedre enn bildet får fram), og dagens nederst.
 

Vedlegg

  • IMG_20230220_064112.jpg
    IMG_20230220_064112.jpg
    2,2 MB · Visninger: 76
PP3 - CD 21 - 9 DPO

Testene er fortsatt blenda, og jeg begynner å miste håpet. Vet det enda er flere dager igjen. IKM på søndag, så mulighetene er jo der.
 
PP3 - CD 22 - 10 DPO

Testen i dag var også blenda. Regner med testen fra 7 dpo bare var en skygge. Tenker jeg tar et par dager pause fra testinga nå (hvis jeg klarer).

Hvilepulsen har også begynt å synke, så jeg er ikke så veldig optimistisk lengre.
 
PP3 - CD 24 - 12 DPO

Dagens test var også helt blenda. Så nå venter jeg bare på TR. IKM er på søndag.

Veldig usikker på om vi tar noen måneder pause nå. Har allerede ett desemberbarn :wacky:
 
PP4? - CD 1

Da var PP3 over for oss, uten resultater. TR kom som ventet 14 dpo. Veldig usikker på om vi går for PP4 nå, eller om vi drøyer to mnd.
 
PP4 - CD 12

Vi har bestemt oss for at vi ikke gjør noen spesiell innsats for verken det ene eller det andre denne syklusen. Vi prøver ikke aktivt, men teller det som en prøveperiode likevel, siden vi ikke bruker prevensjon. Det som skjer, skjer. Jeg har derfor heller ikke fulgt så veldig med på tegn/symptomer på EL denne gangen.

Det har vært dårlig med aksjer hittil, og med sykt barn, blir det nok ikke så mye de neste dagene heller.
 
PP4 - CD 18 - 6 dpo?

Akkurat nå irriterer jeg meg grønn over at jeg ikke har fulgt så nøye med på syklusen og derfor ikke er sikker på når EL var. Jeg har hatt veldig stabile sykluser de siste månedene og regner med jeg er ca 6 dpo i dag. Med aksjelegging kun cd 8 og cd 13 er jeg ikke så veldig håpefull. Syke barn har gjort det vanskelig denne gangen også...

Kjenner virkelig at testetrangen melder seg, men det er liten vits i å kaste bort tester alt nå. Skal prøve å vente til ikm, som er torsdag neste uke.
 
PP 4 - CD 22 - 6/10 DPO

Jeg skulle vente til ikm med å teste, men med så mange positive tester i ikm-gruppa, klarte jeg ikke :smiley-ashamed005

Regner med det er den berømte skyggen jeg ser, så nå blir det spennende fremover!
 

Vedlegg

  • IMG_20230319_111738.jpg
    IMG_20230319_111738.jpg
    236,6 KB · Visninger: 46
PP 4 - CD 22 - 6/10 DPO

Jeg skulle vente til ikm med å teste, men med så mange positive tester i ikm-gruppa, klarte jeg ikke :smiley-ashamed005

Regner med det er den berømte skyggen jeg ser, så nå blir det spennende fremover!
Synes denne er sterkere enn en skygge. Spennende! Håper det er babystrek! :Heartred
 
Synes denne er sterkere enn en skygge. Spennende! Håper det er babystrek! :Heartred
Ja, syntes det, jeg også. Sånn med en gang. Nå lår den har tørket, ser jeg knapt en rosa skygge hvis lyset er riktig. Så blir jo redd for å håpe for mye i tilfelle det er skygge...
Satser på ny strimmel på morgen eller 2. urin... Har bare 1 strimmel og 2 staver igjen. Orker ikke bestille nye i tilfelle det faktisk ble full klaff denne gangen...
 
PP4 - CD 23 - 11 DPO

Jeg turte ikke helt å tro på strekene i går, men med denne er det jo ikke tvil lenger :smiley-bounce022 Håper det holder hele veien!
 

Vedlegg

  • IMG_20230320_123503.jpg
    IMG_20230320_123503.jpg
    2,6 MB · Visninger: 59
  • IMG_20230320_123941.jpg
    IMG_20230320_123941.jpg
    2,2 MB · Visninger: 57
Symptomer så langt:
- Veldig trøtt, sovner foran TVen hver kveld
- Fryser mye
- Sur i magen, litt uvel
- Treg mage
- Tørster mye!
- Lett ubehag/press i livmorområdet
- Kviser i ansiktet (det har jeg kun som gravid)
- Drømmer mye og husker drømmene

Det eneste som er nytt sammenlignet med de to forrige graviditetene, er tørsten. Ellers var det ikke mye symptomer før i går, som skiller seg fra vanlige pms-symptomer.
 
Gratulerer så mye med spiren :smiley-bounce012 :love017 :love7 :cool05:greet008:talk017
 
PP4 - CD 24 - 12 DPO / 3+2

Bilde 1: Dagens test ca på fristen.
Bilde 2: Gårdagens test øverst, dagens nederst. Begge tørket.

Jeg er helt gira over å være gravid igjen, samtidig som jeg føler på litt tvil og er livredd for at noe skal gå galt.

Må få tak i en digital, så jeg får det svart på hvitt. Men med sykt barn hjemme og mann som muligens ikke rekker apoteket, får jeg ikke mulighet til å teste før fredag morgen.
 

Vedlegg

  • IMG_20230321_064104.jpg
    IMG_20230321_064104.jpg
    2,3 MB · Visninger: 47
  • IMG_20230321_074916.jpg
    IMG_20230321_074916.jpg
    3,1 MB · Visninger: 48
Back
Topp