Liten søster eller bror?

Jeg er på CD41 og tror kroppen har spilt meg et puss med alle gravidsymptomene. Nå har jeg alle de vanlige symptomene på eggløsning i stedet.

Jeg fikk eggehviteslim på torsdag og veldig watery på fredag, med høy, medium hard og medium åpen livmortapp, begge dagene.
I går var det eggehviteslim og veldig høy, myk og helt åpen tapp, med litt smerter (som om noen klyper) nederst i magen. Så da la vi inn litt aksjer og håper på det beste. Satser på litt mer av det de neste dagene ;)
 
Tviler ikke på at jeg har eggløsning nå. Jeg har kramper og eggehviteslim... La inn aksjer på lørdag og satser på å få lagt inn i kveld også :)
 
CD 45 // 3 DPO?

Fertility Friend påstår plutselig at jeg skal få TR på besøk både i morgen og 12. mai. Håper selvfølgelig på ingen av delene. Samtidig har denne syklusen vært veldig lang... Føler ikke vi har kommet ordentlig i gang med prøvingen, siden vi egentlig skulle vente én syklus etter fjerning av spiralen.
 
CD 50 // 8 DPO?

Det er i grunnen ikke så mye å oppdatere om. Hadde en knipende smerte helt nede til høyre i magen i går, og noe press og ubehag i hele nedre del av magen i dag. Ikke helt som mensmurringer...
 
CD 50 // 8 DPO?
Det er i grunnen ikke så mye å oppdatere om. Hadde en knipende smerte helt nede til høyre i magen i går, og noe press og ubehag i hele nedre del av magen i dag. Ikke helt som mensmurringer...
Kan gjerne være et godt tegn, det med knipen i går :joyful: Tenker du å vente til IKM før testing?
 
CD 50 // 8 DPO?
Det er i grunnen ikke så mye å oppdatere om. Hadde en knipende smerte helt nede til høyre i magen i går, og noe press og ubehag i hele nedre del av magen i dag. Ikke helt som mensmurringer...
Spennende! Er 9 dpo i dag og tenker å prøve en test i morgen. Overtolker alt som foregår i kroppen men prøver samtidig å dempe forventningene :p
 
Spennende! Er 9 dpo i dag og tenker å prøve en test i morgen. Overtolker alt som foregår i kroppen men prøver samtidig å dempe forventningene :p
Kjenner meg godt igjen! Og bare 7 dpo her ;)
 
Kan gjerne være et godt tegn, det med knipen i går :joyful: Tenker du å vente til IKM før testing?

Ja, jeg hadde det sånn sist, men jeg tør ikke håpe for mye. Tenker å vente, hvis jeg klarer, nå som syklusen er så tullete...
 
Spennende! Er 9 dpo i dag og tenker å prøve en test i morgen. Overtolker alt som foregår i kroppen men prøver samtidig å dempe forventningene :p

Sånn er jeg også!
Så spennende da! Krysser fingrene!
 
CD 52 // 10 DPO?
Jeg skulle vente til IKM med å teste, men endte opp med å svi av en tidligtest i dag. Jeg ser et negativt resultat, med antydning til skygge, tror jeg. Ønsketenking, kanskje? Hva ser dere (bildet er tatt etter 7 min)?

I tillegg til stikking/kniping i eggstokkområdet og murringer, popper det nå opp kviser og jeg har ikke mine vanlige PMS-symptomer.

IMG_20200507_064756.jpg
 
CD 52 // 10 DPO?
Jeg skulle vente til IKM med å teste, men endte opp med å svi av en tidligtest i dag. Jeg ser et negativt resultat, med antydning til skygge, tror jeg. Ønsketenking, kanskje? Hva ser dere (bildet er tatt etter 7 min)?

I tillegg til stikking/kniping i eggstokkområdet og murringer, popper det nå opp kviser og jeg har ikke mine vanlige PMS-symptomer.

Vis vedlegget 325295
Definitivt noe der! Håper den utvikler seg :)
 
Da tipper jeg det er TR som har kommet innom, og at PP1 er over uten resultater. Jeg begynte å spotte rosa i formiddag, og det har økt til friskt rød, lett blødning i kveld.

Håper neste syklus blir kortere (denne ble over 50 dager), og at det stabiliserer seg etter uttaket av spiralen snart. Krysser fingrene for PP2, som jo egentlig blir vår første ordentlige prøveperiode!
 
PP2 // CD4

Nå er det ikke noe tvil om at det er mensen jeg har. Det betyr at det snart er på tide å få frøkna over på eget rom igjen, så vi kanskje har en sjanse denne prøveperioden også :hilarious:
 
PP2 // CD 12

Siden jeg ikke helt vet hvordan syklusen min er enda, syntes samboer at vi skulle satse på litt sengekos minst annenhver kveld fra TR forsvant og til IKM, "så vi ikke mister sjansen". Han har vel litt andre motiver også :joyful: Men vi er godt i gang, og krysser fingrene :)
 
Vi ligger ganske likt vi da :happy:
CD 10 på meg idag, og prøveperiode 2 her og.

Håper syklusen din snart stabiliserer seg:happy:
 
Vi ligger ganske likt vi da :happy:
CD 10 på meg idag, og prøveperiode 2 her og.

Håper syklusen din snart stabiliserer seg:happy:
Spennende! Håper dette er vår måned :) Ser du har opprettet dagbok. Skal prøve å følge med der :)
 
PP2 // CD 18 // 1 DPO?

Jeg er usikker på når jeg hadde eggløsning, hvis jeg i det hele tatt har hatt det ennå, men i følge Ovia Fertility er i dag å regne som 1 DPO. Jeg temper ikke, men sjekker livmortappen og sekret, og er ikke helt 100% trygg på dette ennå. Jeg antar at eggløsning skjedde i går/natt, evt tidligere denne uken og regner derfor ut fra at idag er 1 DPO.

IKM ca 4. juni, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og overanalysere alt kroppen gjør :hilarious:
 
PP2 // CD 22 // 5 DPO?

Jeg har vært så innmari trøtt og sliten de siste tre dagene. Jeg dupper nesten av i stolen tidlig på kvelden, eller sovner når jeg legger frøkna (når hun har slokna) :hilarious: Jeg har murringer nede i magen, og har i dag hatt stikninger rundt om i magen. Mulig dette under her blir TMI, men..

Jeg har mye, tykk og hvit utflod (med lett gulskjær), og den kan strekkes en del. Lurer på om alt dette er tegn på at TR nærmer seg, eller om det er tidlige tegn på noe annet... Krysser fingrene, men tør ikke håpe...
 
PP2 // CD 24 // 7 DPO?

Jeg har hatt to dager nå med hetetokter og varme føtter. Og jeg sovner på sofaen hver kveld. Jeg har så lyst til å teste, men det er ikke vits ennå.
 
Back
Topp