LillTrilles Dagbok;)

Blir kjempespennende å høre, krysser fingrene[:)]
 
Til helgen er det tid for testing. Og har ingen typiske gravid symptomer. Kunn hatt litt mens smerter i går og noen dager før dette og litt øm i brystene.... Men dette kan jo komme av tr også da så .. Man får vel bare vente da..
 
Hei[:)] Jeg er så spent på hvordan det går med deg?
Håper alt er bra med deg.

Klem fra meg
 
Da klerte jeg endelig å få kommet meg inn igjen;) Har hatt så mye jobbing og div denne uka så jeg har liksom ikke fått tiden til å få skrevet litt her;) Men par dager før jeg skulle teste så kom den kjipe tanta så jeg rakk ikke å teste en gang denne pp`n. Men nå stuper vi inn i neste pp;;) Pp nr 3;;) Da er det bare å krysse fingre og tær;)
 
Lykke til!![:D] Alle gode ting er tre vettu, snuppa!!![;)]
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her assa;) Håper alle har hatt en god jul;)

Kjempe koselig at min gode nabo har stikki innom da;;)
 
Jaja da kom frøken tr på besøk på lørdag.. Blæ assa, men med godt mopt så stuper vi inn i neste pp;;)[:D]
 
ÆÆÆÆ tanta altså!!!
Da får dere kose dere masse til helga og framover da!!!
Så håper vi dette er PP-en den sitter!
 
Lykke til med neste PP :) 
 
Takk takk Lille drage;) Veldig koselig;)

I dag fikk jeg en telefone fra en av mine snille gode svogere;;) ( samben har 2 brødere og 1 søster) Vi har handlet seng der han jobber, og han fixet masse prosenter for det første ,men nå får vi tilkjørt senga åsså;;) Han er bare heeelt knall;) Ikke bare fordi han gav oss så mye prosenter osv.. Men han er alltid der for oss;;) Er virkelig glad i han;;)
 
Denne pp har vært veldig rar:) Jeg har testet etter el denne mnd og fikk posetive tester i 2 omganger. Dette kan jo seff være fordi egget ikke ble sluppet 1 gang da men.. Denne uka har ikke tr kommet ( skulle kommet hvis den 1 el gjalt) men nå øter vi en spennede uke i møte.. Må jo si jeg er ekstra spendt denne mnd, for jeg har en ukes tid ikke følt meg noe særlig i form,,, svimmel og lite matlyst har preget denne uka.. Håper det er pga en liten spire og ikke en kommende omgangssyke!!
Blir spennende og se;)
[&:]
 
Back
Topp