LillTrilles Dagbok;)

Sant det nimrik hehe men tør liksom ikke helt å håpe enda hehe  Går å har menssmerter litt til og fra så blir liksom ikke helt klok på detta.. hehe
 
ER jo egentlig derfor jeg syns den er så fasinerende;) ( ikke kroppen min assamen kropp generelt hehe) Fortsatt ingen Tr her.. Men kjennes fortsatt ut som om om den er rett rundt hjørnet. venter på å få testene mine i posten, da blir det testings;)
Ellers så står det ikke så mye på dagsplan, bare en spinning time og rydde inn utemøblene;)
 
6 Dager over ikm... negativ test i går og ingen Tr.. Syns hu får komme snart.. Jeg har slappet godt av i helgen og ventet på hu men nei da.. Siden testen fortsatt var negativ på fredag. Så nå syns jeg hu får komme hvis har tenkt å komme;;)
 
Tok en test i går men negativ den også.. Jeg slutta med mini-pillene for over ett halvt år siden. Jeg har slappet godt av i det siste så det skulle ikke være noe i veien for at tante rød fkulle komme nå... men nei .. da..
 
Husker at første Tr kom noe seint men ellers så kom jeg fort i syklus igjen;) Har vært på dagen hver gang hehe men ikke nå.. hehe
 
Jeg elsker at du er så posetiv hehe;;)

Men i dag har jeg kløna så INNMARI hehe Løp av gårde fra bilen for å rekke posten, så kommer jeg ut igjen. så finner jeg ikke bilen min? Da jeg kom nærmere så sto den midt på plassen , men got parkert i rumpa på en annen bil! Jeg hadde glemt å sette bilen i gir eller satt på håndbrems.. gud så flaut det var... blæ.. Måtte sitte der å vente på eieren skulle komme, men det var en veldig hyggelig og snill mann (heldigvis). Fikk skrive mitt første skademelding;) Så nå har jeg også kræsja uten at jeg var til stedet da men... hehe
 
Drit flaut hehe;;) så nå blir det nok litt overtidsvakter ;;)

Jeg har ikke noe særlig symptomer egentlig, følte litt att den nedre delen av magen ble litt øm etter trening i dag, men eller ingen symptomer.. Litt små kvalm innemellom men ikke noe særlig nevneverdig;) tok jo en liten billigtest i dag og den var jo negativ.. Så jeg veit ikke om jeg skal betille time hos lege eller hva jeg skal egentlig..
 
Noen driver med regndans ... andre med tr dans hehe[8D] får se ann litt til kanskje, skjer det ikke noe før neste uke så får jeg ta en time;)
 
Her kommer det fortsatt ingen TR, men i dag har jeg følt meg veldig uvell.. Litt kvalm og litt uttafor.. Håper jeg ikke er det uten grunn;)
Spent på morgen dagen, skal ut med kollegaer på noe sosialt. Og pleier å være den som drar ting i gang og holder det gående utover natta.
Men ingen alkohol på meg gitt;) Selv om testene er negative så tør jeg ikke å ta sjangsen...
 
Nå begynner jeg å bli frustrert... Ingen tr ingen posetiv test... er så lei av å være uviss.. Kan ikke bare tr komme hvis jeg ikke er gravid og hvis jeg er det så kan det slå ut på testen.. Grrr
 
Mange muligheter .. ikke veit jeg.. har bestem meg for å bestille time hos legen så kan jeg få det ut av verden;) Regner med at de evt kan få svar på hcg bedre ved en blod prøve;)
Kom jo til å tenke på at jeg har nedsatt nyrefunksjon, kanskje det kan ha noe innvirkning? aner ikke;)
 
har du bestilt deg time hos legen?
 
Ikke lett å få legetime gitt;;) Jeg har flyttet og har da byttet fastlege.. har fått lapp om at den trådde i kraft 1 oktober, men seff er ikke legekontorets data oppdatert så de må ringe inn å sjekke osv.. cheeeses... Jeg ringte kl 08:00 i dag og venter fortsatt... Tålmodighet leeenge leve hehe
 
Hei LillTrille[:)]

Vi står fast på samme sted;);) Les min første dagbok som jeg la ut i dag: camilla's dagbok!

Er like frustrert og utolmodig som deg[;)]

klem
 
Åhh spennende! Håoer det er en spire inni der :-) Jeg har ca imorra tropr jeg, veldig negativ test idag så skal vente til torsdag med neste test. I wish!
 
Nei disse testene er og forblir jo negative hehe [8D] Men håper jo på ett definitiv svar i hvertfall.. Hvor langt er du over da Camillalille? er på mitt snart 13 dag.. Man da får jeg i hvertfall svar på torsdag!!;)Skal ta en liten titt på dagboken din jeg, veldig gøy å følge andre prøvere;;)

Dama på legekontoret begynte å snakke om 1 svangerskapskontroll osv.. Men syns jo det er å hoppe litt langt frem vel.. greit å få svar på testen sin først kanskje;;) Men da får man jo veldig forhåpninger igjen;;)
 
kom hjem fra enda en døgnvakt og klar for en ny dag;;) Tok en test og den var fortsatt negativ.. Kan ikke skjønne at det skal bli noe annerledes resultat i morgen... Men får jo levere inn prøva og se.. Samboern er i helt hundre.. Men jeg klarer liksom ikke å bli så posetiv..
Og nå er det heller ikke lenge til jeg drar til Spania;;) det gleder jeg meg til;;)
 
Ja begynner å bli mektig lei ja...
På vakta nå ble jeg veldig kvalm ved par anledninger. en gang med pas ig en gang da jeg kjørte selv, Hel utrolig hehe Skjønner ingenting. Jeg har jo en del symptomer på graviditet men ingen posetiv test ...

Ingen tvil om at det er kaldere hos dere nei hehe;;) Vi har i hvertfall fått pakket bort utemøblene å fått veden på plass;;)
 
Da har jeg vært hos legen for å ta en enkel test;) urinprøven ble levert og den ble også negativ.. Tok for nysgjerrighetens skyld en el-test også og den var svak posetiv.. Trur nok kroppen min har lurt meg denne runden her så vi har satt i gang med pp2;;)
 
Back
Topp