LillTrilles Dagbok;)

Håper det klaffer denne gangen[:)]
 
Usj, er ikke lett å holde følge med denna tanta synes jeg.. Plutselig er hun forsein og nå så har a rett og slett glemt å komme innom.. Gjør folk helt rare i huet hu der[;)]

Da får vi satse på at det blir full treff nå, og at du ikke ser a mer!;)
 
I dag er det nyyydelig vær ute;) Deilig høstvær;) Ferdig med bleiekaka, oriokaka og telys kortet, så da er alt klart til babyshower i morgen;;) Blir koselig å møte jentene igjen i helga;)

Ha en knall helg BV venner;;)
 
Nok en nydelig dag;) Og fortsatt ingen TR.. har gitt opp hu hehe;) Men kommer nok neste runde.. Gidder ikke å teste før neste forventet tr. håper den går tilbake til normalen igjen;) Sånn at det blir lettere å finne ut av El.. men det vil tiden fortsatt vise hehe
Fortsatt god helg alle sammen;)
 
Drar til neste helg::) Gleder meg masse! Tok en sånn hjemme el- test og den var svak posetiv så da er det vel bare å sette i gang for fullt hehe;)
 
Nå nærmer det seg Spania tur;;) Gleder meg så utrolig til å komme meg bort litt sammen med samboern;) Blir godt å slappe av og drikke god vin;) Siden Jeg fortsatt ikke har fått mens og har negative tester så regner jeg fortsatt med at det ikke er noen spire som venter på å bli oppdaget;)
 
God tur, nå må du kose deg skikkelig:)
 
Da fikk jeg endelig mulighet til å logge meg på her igjen;) Hatt trøbbel de siste dagene med å få logget inn på siden her...
Men nå er jeg på igjen etter en lang og god ferie i Spania;) Og Tr kom jo seff den dagen vi skulle dra! Etter å ha latt seg vente på seg i en måned hehe Men da veit man hva man kan forholde seg og prøve igjen;;)
 
Ja hu har en tendens til å komme når hu er minst velkommen hehe;)

Ferien var bra den bortsett fra at jeg mistet en god venn til kreften mens jeg var borte så det la jo en selvfølgelig demper på ferien... Han ble bare 30 år gammel , med mange drømmer som ikke ble gjennomført.. Skal i begravelsen hans i morgen.
Når noe sånt skjer får det en til å tenke litt på hvordan livet kan være så urettferdig. Dessverre er dette noe jeg møter ofte i mitt yrke men blir alldri vandt til at noen så unge kan bare visne bort på 9 mnd.. helt utrolig, men like vel så veit jeg at han har det mye bedre der han er nå uten de enorme smertene han hadde. Og han vil alltid ha en plass i mange hjerter
 
Uff i dag har det vært en tung dag.. Men godt at det er gjennomført og at man kan gå videre... Selv sitter jeg igjen med en god følelse og kunn gode minner og det er godt;)
 
Nå er det helg igjen;) Skal jobbe døgn i morgen, og da blir det vel det samme gamle med fulle folk som finne på mye dumt.. Har litt startende symptomer på el men fikk en negativ test i dag tidlig.. Så jeg må kanskje ta en til i kveld? ikek så sikker på det greiene der.. Er jo helt nytt for meg.. Kommer vel kjapt inn i det ( forhåpentligvis ikke) ;) Resten av kvelden går med til å mekke julegaver;) Skal sy noen nisser og julemus til jul;)
 
Nimrik:

Hehe vi gir alt denne runden hehe;;) Happy humping hehe.. El skal være rett rundt hjørnet i hvertfall, så får man vente i spenning igjen da;)

Helgefylla eller alkohol intox som det så fint heter hehe Dete r alltid like morro.. hehe Går rykter om dårlig ghb i området her også så vi får ha radaren på for fullt..

Skal bli deilig å slappe av i kveld også, lade litt opp til i morgen;)
 
Jeg er syk... blæ feber og helvete ... igjen.. Gikk nok for tidlig på jobb gitt ... Men jeg holdt jo ut i 12 timer da;) Også tok jeg tempen og da var den 39.. Gutta beordret da meg hjem hehe;) Så i dag tilbringer jeg tiden under teppe men jeg spreng fyrer i peisen;) God dag til dere;)
 
i dag har jeg vært på legekontoret en tur;) Og jeg ble veldig satt ut av ei dame på ca 30 år som stå å kjeftet ned en stakkars sykepleier som hadde bummet på en blodprøve! Jeg klarte ikke å la være å gå bort å be henne roe seg ned... I og med dette er folk jeg samarbeider mye med på jobben;) Hun bare sa unnskyld til meg og gikk.. Det er jo ikke meg hun skal si unnskyld til, men til hu stakkars jenta som satt der med tårer i øynene.. Blir som sagt helt satt ut av slike mennesker jeg..

Takk og lov så er jeg ett litt roligere menneske hehe;) For all del man kan bli redd osv for så å reagere men.. det er faktisk en grense for allt...
 
Hmm i dag testet jeg etter el igjen og fortsatt ingenting... Endten var jeg for seint ute eller så hopper sylusen min over enda en måned? Det blir spennende å se;)
 
Blir spennende å se fremover da;) 14 dager å vente for å se om det ga noen resultat etter posetiv el-test;;)
 
Aner ikke .. Vi får ta det hvis det blir aktuelt ;) Men det er jo veldig spennende da! Kan teste lørdag om en uke;;) Så får man se
 
åh, så gøy:):) Blir kjempe spennende[:D] Krysser fingre og tær!!
 
Back
Topp