LilleVimsen prøver på nr 2!

PP6 - CD 39 - 18 DPO
Nå synes jeg tr bare kan komme, så vi kan sette i gang med ny pp.. Det er 3 dager siden jeg sluttet på Utrogestanen, så hadde håpet tr skulle dukke opp i dag. Jeg startet jo på progesteronstøtte for å forlenge syklusen, men nå begynner jeg å bli utålmodig. Hjelper jo ikke akkurat at el var 6 dager senere enn forventet heller..
Uff ja, enig med deg! Tenk om vi havner i samme IKM-gruppe(?), håper det :Heartred
 
Ja, jeg er veeeldig klar til å hoppe inn i IKM uke 2! Venter bare på tr, så melder jeg meg inn der ❤️ Den må bare komme i dag eller i morgen! :smiley-angelic001
Ja! Jeg er så glad for å ligge likt an som «kjentsfolk» :love017 Håper vi slår følge hele veien inn til september 2023!
 
PP7 - CD 6
Mensen varte bare i 3 dager denne gangen, og jeg hadde ingen smerter/murringer! Den pleier å vare 5 dager, så veldig overrasket over at den var så kort. Hatt litt brun utflod (sorry tmi) de siste to dagene. Nå er det endelig over, og sengekosen kan begynne igjen ☺️ I følge mine (og Flo/FF sine) kalkuleringer, skal el være i slutten av romjula, så det passer jo egentlig veldig bra ☺️
 
PP7 - CD 7
NB! Ekkelt bilde (slim)

Jeg skjønner ikke hva som skjer med tempen. Er ikke syk.. våknet 04.30 i dag, så tok tempen da og justerte den til kl 05.15 som jeg vanligvis temper. I går våknet jeg kl 4 og gjorde det samme. Så den er kanskje ikke 100% riktig, men uansett er den høyere enn normalt.. Hadde veldig mye slim i går, og jeg pleier ikke å ha noe særlig slim… Tok første el-testen i går kveld på utvannet urin, og den viste en sterkere strek enn jeg ville antatt allerede på cd 6, hvis det er typ 10 dager til el.. Synes dessuten at kontrollstreken var ganske svak..

Kan el ha vært allerede?!
 

Vedlegg

  • 7CDF45F2-73F7-4516-BD63-58CF86FACC82.jpeg
    7CDF45F2-73F7-4516-BD63-58CF86FACC82.jpeg
    468,7 KB · Visninger: 53
  • 0B45D325-D1A3-48E0-B535-1F954179769B.jpeg
    0B45D325-D1A3-48E0-B535-1F954179769B.jpeg
    926,5 KB · Visninger: 47
  • 4154E216-E914-472F-B021-6167196D83EA.jpeg
    4154E216-E914-472F-B021-6167196D83EA.jpeg
    1.019,8 KB · Visninger: 50
Tror ikke EL har vært ennå, nei, men kan godt hende EL kommer tidligere enn før :happy119
 
Jeg håper virkelig du har rett! Har ikke fått lagt inn noen aksjer ennå :hilarious: :rolleyes:

Hehe, er jo ikke sånn at man brått regner med å få EL så tidlig i syklusen :p Bare å legge inn aksjer fra og med idag:smiley-bounce012:dance011 Håper terminspiren sitter denne mnd:smiley-angelic001:Heartred
 
Hehe, er jo ikke sånn at man brått regner med å få EL så tidlig i syklusen :p Bare å legge inn aksjer fra og med idag:smiley-bounce012:dance011 Håper terminspiren sitter denne mnd:smiley-angelic001:Heartred
Nei :hilarious: men har jo vært litt bekymret for det, hvis kun det ene av de to modne eggene i forrige syklus slapp, så kanskje det andre ville slippe ekstra tidlig nåo_O Ja, tror mannen er klar for litt sengekos nå ☺️ Jaa, pliiiis :smiley-angelic001
 
Nei :hilarious: men har jo vært litt bekymret for det, hvis kun det ene av de to modne eggene i forrige syklus slapp, så kanskje det andre ville slippe ekstra tidlig nåo_O Ja, tror mannen er klar for litt sengekos nå ☺️ Jaa, pliiiis :smiley-angelic001

Åh, det visste jeg ikke gikk ann? Trodde de eggene ble forkastet jeg? Også startet hele syklusen på nytt med nye egg? :hilarious: Der ser du, 37 år gammal kjerring med 5 barn som er totalt uvitende:laughing021 Hehe, kos dere:laughing002:hug003:love017
 
Åh, det visste jeg ikke gikk ann? Trodde de eggene ble forkastet jeg? Også startet hele syklusen på nytt med nye egg? :hilarious: Der ser du, 37 år gammal kjerring med 5 barn som er totalt uvitende:laughing021 Hehe, kos dere:laughing002:hug003:love017
Jeg vet ikke, men jeg leste om ei som hadde el på cd6, og at legen fortalte henne at hun startet modningen av nye egg før mensen, og det hadde visst en sammenheng med stress.. men jeg er faktisk ikke sikker :rolleyes: Var bare en tanke egentlig:p
 
Jeg vet ikke, men jeg leste om ei som hadde el på cd6, og at legen fortalte henne at hun startet modningen av nye egg før mensen, og det hadde visst en sammenheng med stress.. men jeg er faktisk ikke sikker :rolleyes: Var bare en tanke egentlig:p

Ojj, det har jeg aldri hørt om før:eek: Man lærer så lenge man lever, si:D
 
Jeg klagde forresten til MakeSure på de tidligtestene som viste falsk positiv. Fikk raskt og utfyllende svar tilbake, og fikk tilsendt nye vanlige tester - både en pakke strimmeltester og en digital. Veldig god kundeservice da ☺️

Nice med nye gratis tester❤️
 
Hvordan er tempen i dag? :)
Den gikk litt ned, men ikke så lavt som den var i starten :) Fikk "høy" på monitoren i dag, første dagen jeg brukte den denne syklusen. CD8 i dag. Så el er definitivt tidligere denne syklusen. Jeg håper bare det er noen dager til, så vi rekker å legge inn litt mer aksjer:p El-testen fra i dag er skikkelig svak..
 

Vedlegg

  • BD652CB3-B371-43F6-BA0C-508AEBA661DA.jpeg
    BD652CB3-B371-43F6-BA0C-508AEBA661DA.jpeg
    534,9 KB · Visninger: 44
  • 9817C37C-5025-4E04-9165-747A0660F690.jpeg
    9817C37C-5025-4E04-9165-747A0660F690.jpeg
    341,7 KB · Visninger: 41
  • 08106CF2-B48A-422E-93E8-4EBC5340F7D0.jpeg
    08106CF2-B48A-422E-93E8-4EBC5340F7D0.jpeg
    181,5 KB · Visninger: 39
Heier sånn på deg, måtte dette bli din PP! ❤️

Kan jeg bare spørre om en ting, du skriver at du fosteret stoppet å leve i uke 8 når du fikk covid. Beklager å rive opp i vonde minner, men fikk du noen gang bekreftet at covid kunne ha spilt en rolle her? Jeg er selv i uke 8 og skal snart dra på ferie med mange familiemedlemmer. De vet ikke at vi er gravide enda, og det er mye sykdom ut å går. Kjenner jeg blir nervøs av å utsette meg for all denne smitten, samtidig som jeg ønsker jo ikke å leve under en sten i 8 måneder. Ugh!
 
Heier sånn på deg, måtte dette bli din PP! ❤️

Kan jeg bare spørre om en ting, du skriver at du fosteret stoppet å leve i uke 8 når du fikk covid. Beklager å rive opp i vonde minner, men fikk du noen gang bekreftet at covid kunne ha spilt en rolle her? Jeg er selv i uke 8 og skal snart dra på ferie med mange familiemedlemmer. De vet ikke at vi er gravide enda, og det er mye sykdom ut å går. Kjenner jeg blir nervøs av å utsette meg for all denne smitten, samtidig som jeg ønsker jo ikke å leve under en sten i 8 måneder. Ugh!
Åå, Tusen takk❤️

Nei, jeg fikk det aldri bekreftet. Covid er så nytt at de ikke har noen forskning på det, og de undersøkte det ikke noe nærmere. Men jeg har hørt at korona har forårsaket tidlige fødsler i hvert fall. Jeg har nevnt for flere leger/jordmødre/gynekologer at jeg har lurt på om det kan ha vært koronaen som forårsaket aborten, og noen har sagt at det ikke kan ha vært det, mens andre (de fleste) har vært mer vage og sagt at det kan ha vært årsaken, men det er vanskelig å si sikkert. Får aldri svaret på det.. Nå har jeg også et arr i livmoren etter en operasjon, så har fått beskjed om at jeg har større sannsynlighet for SA pga det også, men vet ikke om det heller var årsaken for MA’en :confused:

Krysser fingrene for at du holder deg frisk og at alt går fint ❤️
 
Back
Topp