LilleVimsen prøver på nr 2!

Ja, negativ test er ikke gøy! Bra at du klarer å holde deg unna testingen foreløpig. Veldig bra gjort! Og så håper jeg virkelig du sitter med positiv test i morgen :smiley-angelic001
Jeg har så troa på charten din!! Men at du klarer å la være å teste? CREDS! Håper med deg ❤️
Tusen takk, begge to ❤️ Kjenner jo det begynner å klø litt i fingrene etter å teste nå, men er sååå redd for å bli skuffa :bag:
 
Jeg hadde ikke sånn selvdisiplin forrige pp :hilarious: Jeg tar jo prog.støtten (vaginalkapsler) med én gang jeg våkner, så det blir så grisete med urinprøve etter jeg har tatt kapselen, så det frister ikke så veldig å teste heller :hilarious:
Ja, synes grafen ser veldig fin ut, så er skikkelig spent på tempen i morgen! :shy::nailbiting:
Takk, ja, jeg håper det jeg også ❤️

Åh, har aldri brukt sånne kapsler sjøl, men har skjønt det blir litt kliss av det:angelic: Ja, jeg synes grafen din ser så fin ut, så jeg er så spent på testen imorgen❤️
 
PP6 - CD 34 - 13 DPO
Tempen falt, og blenda MS tidligtest i dag. Har gitt opp denne pp’n nå:sad010
 

Vedlegg

  • EF9A53F4-D345-4988-AD8A-B77F494E6A63.jpeg
    EF9A53F4-D345-4988-AD8A-B77F494E6A63.jpeg
    545,1 KB · Visninger: 78
  • 67D43863-6FE2-43CC-AA20-B6A873003A82.jpeg
    67D43863-6FE2-43CC-AA20-B6A873003A82.jpeg
    944,1 KB · Visninger: 75
Jeg skjønner hvordan du føler deg!
Det er håp til tr kommer sier de, så vi får vel tro på det da? :love7
Jeg skal slutte på Utrogestan på 16 dpo hvis jeg har negativ test da, så da kommer vel tr et par dager etterpå :sorry: Hadde jeg vært gravid, så burde vel testen vært positiv nå:(
 
Tok en ny test nå. Altså, her er det jo rød strek! :wideyed:
 

Vedlegg

  • 5E2383F7-5C79-423D-B477-8C7FB1E1255A.jpeg
    5E2383F7-5C79-423D-B477-8C7FB1E1255A.jpeg
    932 KB · Visninger: 96
Oi! Her er det strek ja! :bag: Håper det er en skikkelig strek!
Spennende! Håper streken er riktig :Heartred Tempen er jo fortsatt langt over coverline.
Jeg blir jo så klart litt skeptisk, mtp at jeg fikk én positiv test pp 4 og pp 5 (veldig svake streker). Men denne er sterkere og kom en stund før tiden gikk ut, så nå er jeg litt mer optimistisk ❤️
 
Den ser jo litt rar ut, men har du flere tester du kan ta? Eller tester du først imorgen igjen?❤️ Den ser jo positiv ut, litt rar,dog❤️
 
Den ser jo litt rar ut, men har du flere tester du kan ta? Eller tester du først imorgen igjen?❤️ Den ser jo positiv ut, litt rar,dog❤️
Denne er tatt etter 3 min (det forrige bildet etter 4 min). Streken er litt rar, men den ser jo positiv ut. Tester allikevel igjen senere for å være sikker
 

Vedlegg

  • 45CA904B-030C-4456-ADD1-192B8E8E5993.jpeg
    45CA904B-030C-4456-ADD1-192B8E8E5993.jpeg
    951,6 KB · Visninger: 106
Dumme tester, kan de ikke bare bli superpositive med én gang :shifty: Håååper vi får sikkert svar på testene våre i morgen, begge to :sad015 :smiley-angelic001
 
Denne er tatt etter 3 min (det forrige bildet etter 4 min). Streken er litt rar, men den ser jo positiv ut. Tester allikevel igjen senere for å være sikker
For noen merkelige tester! Er alle fra samme batch? Jeg ville isåfall klaget. I tillegg ville jeg kjøpt noen andre ❤️ håper sååå at du er gravid :smiley-angelic003
 
For noen merkelige tester! Er alle fra samme batch? Jeg ville isåfall klaget. I tillegg ville jeg kjøpt noen andre ❤️ håper sååå at du er gravid :smiley-angelic003
Ja, veldig merkelig! De er fra samme boks i hvert fall.. Tok en ny kl 13 også, og den så negativ ut, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Bestilte dem fra Farmasiet, så vet ikke hvor lett det er å klage til dem.. Hvilke tester er det som er de beste? Jeg har alltid hørt at MS er de beste, men de er tydeligvis ikke det… :confused:
 
Ja, veldig merkelig! De er fra samme boks i hvert fall.. Tok en ny kl 13 også, og den så negativ ut, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Bestilte dem fra Farmasiet, så vet ikke hvor lett det er å klage til dem.. Hvilke tester er det som er de beste? Jeg har alltid hørt at MS er de beste, men de er tydeligvis ikke det… :confused:
Ja veldig rart! Tenker alle tester er bedre enn de der!! Prøv omså clearblue sin tidligtest kanskje? Aner ikke hva som er best, desverre :( men krysser fingrene for deg! Hvordan er tempen idag?
 
Ja veldig rart! Tenker alle tester er bedre enn de der!! Prøv omså clearblue sin tidligtest kanskje? Aner ikke hva som er best, desverre :( men krysser fingrene for deg! Hvordan er tempen idag?
Ja, men CB er så dyre.. Men får vel kanskje kjøpe en pakke CB tidligtest i morgen... Tempen gikk ned til 36,62C. Ligger screenshot av kurven høyere opp i chatten :) Er fremdeles greit over coverline, men det kan jo være pga prog.støtten også :rolleyes:
 
Ja, men CB er så dyre.. Men får vel kanskje kjøpe en pakke CB tidligtest i morgen... Tempen gikk ned til 36,62C. Ligger screenshot av kurven høyere opp i chatten :) Er fremdeles greit over coverline, men det kan jo være pga prog.støtten også :rolleyes:
Åh, det har jeg ingen erfaring med, men så lenge du er godt over coverline er vel det bra? Jeg hadde dip 4,7 og 11 dpo under coverline og er gravid (sjekket på utvendig ul idag)
 
Back
Topp