LilleVimsen prøver på nr 2!

PP 6 - CD 32 - 11 DPO
Hadde jeg ikke gått på prog.støtte, skulle jeg hatt IKM i dag. Men jeg skal ikke slutte på dem før mandag 12/12. Jeg kjenner litt strekking i livmor i dag, og fått en hormonkvise på haka :rolleyes: Hetetoktene på natta har roet seg, heldigvis. Tempen har økt litt i dag, og grafen er ikke helt ulik grafen på pp4 (tror jeg hadde kjemisk da) :shy: Tempet ikke pp5.. Håper prog.støtten gjør susen og gir egget tid til å feste seg!:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 457E8CF4-CF03-4332-B578-CB392730D846.jpeg
    457E8CF4-CF03-4332-B578-CB392730D846.jpeg
    512,1 KB · Visninger: 44
  • E25892A9-6D45-4CE0-980F-787BFF48F031.jpeg
    E25892A9-6D45-4CE0-980F-787BFF48F031.jpeg
    358 KB · Visninger: 37
Jeg tok en test i går kveld på utvannet urin:hilarious: Jeg så ingen strek, og fikk ikke tatt bilde:rolleyes: Skal prøve å vente til fredag før jeg tar ny test (men spørs om jeg klarer):p

Om du ryker på en smell å tar en test, så legg ut bilde :hilarious: :smiley-bounce012❤️ Håper du er preggy❤️
 
Lover å gjøre det ❤️ Du har tydeligvis bedre streksyn enn meg :hilarious:

Huff, jeg er så testetøs at jeg mangler viljestyrke etter 7 dpo og tester daglig derfra :hilarious: Moro å se andre sine tester, og håper jo på at alle får de magiske to strekene l l❤️
 
Huff, jeg er så testetøs at jeg mangler viljestyrke etter 7 dpo og tester daglig derfra :hilarious: Moro å se andre sine tester, og håper jo på at alle får de magiske to strekene l l❤️
Da jeg ble gravid i februar, testet jeg 2 ganger, kun med CB digital :hilarious: Nå tester jeg mer, men blir så skuffet av negative tester, så prøver å ikke teste for ofte:p
 
Da jeg ble gravid i februar, testet jeg 2 ganger, kun med CB digital :hilarious: Nå tester jeg mer, men blir så skuffet av negative tester, så prøver å ikke teste for ofte:p

Det forstår jeg veldig godt, kjipt med negative tester:shifty: Håper testen viser to streker når du tester igjen❤️
 
PP6 - CD 33 - 12 DPO
I dag økte tempen mye! Kaffen verken luktet eller smakte så godt i dag, men ellers kjenner jeg ikke på noen symptomer. Jeg har kjent litt strekking i livmoren, men usikker på om det er symptomer eller bare luft i magen :p Ikke testet noe mer - vil vente til i morgen:shy:
 

Vedlegg

  • 30380004-D85D-48F2-BAC4-8D975CD4EDED.jpeg
    30380004-D85D-48F2-BAC4-8D975CD4EDED.jpeg
    528,5 KB · Visninger: 42
PP6 - CD 33 - 12 DPO
I dag økte tempen mye! Kaffen verken luktet eller smakte så godt i dag, men ellers kjenner jeg ikke på noen symptomer. Jeg har kjent litt strekking i livmoren, men usikker på om det er symptomer eller bare luft i magen :p Ikke testet noe mer - vil vente til i morgen:shy:
Så spennende! Gleder meg til du skal teste :)
 
PP6 - CD 33 - 12 DPO
I dag økte tempen mye! Kaffen verken luktet eller smakte så godt i dag, men ellers kjenner jeg ikke på noen symptomer. Jeg har kjent litt strekking i livmoren, men usikker på om det er symptomer eller bare luft i magen :p Ikke testet noe mer - vil vente til i morgen:shy:
Grafen ser jo veldig fin ut, da❤️ Spent på testingen❤️
 
Etter å ha spist en brødskive med banan og drukket en kopp kaffe, ble jeg brått ganske kvalm. Blir spennende å teste i morgen, men kjenner fallhøyden er stor, og gruer meg litt for å eventuelt få negativ test :shy:
 
At du klarer å vente :wideyed::angelic:
 
At du klarer å vente :wideyed::angelic:
Hehe :p Jeg må uansett gå på Utrogestan til CD15. Og det kan virke som egget fester seg sent hos meg, siden jeg vanligvis har lutealfase på kun 10 dager, og hadde kjemisk de siste to syklusene. Ser for meg at egget kan ha festet seg på CD10 nå, siden tempen begynte å øke igjen da (trifasisk kurve?), så da er jeg redd det er for tidlig å teste nå:oops: Blir så skuffet om testen er negativ:sorry:
 
Etter å ha spist en brødskive med banan og drukket en kopp kaffe, ble jeg brått ganske kvalm. Blir spennende å teste i morgen, men kjenner fallhøyden er stor, og gruer meg litt for å eventuelt få negativ test :shy:

For en selvdisiplin du har:notworthy Hadde ikke greid å holde meg unna testing for alt i verden:hilarious: Jeg synes grafen din ser veldig lovende ut❤️ Håper virkelig det er spire som er grunnen til kvalmen din:smiley-angelic001 Ser den mht redsel for negativ test, men håper du blir positivt overrasket❤️
 
For en selvdisiplin du har:notworthy Hadde ikke greid å holde meg unna testing for alt i verden:hilarious: Jeg synes grafen din ser veldig lovende ut❤️ Håper virkelig det er spire som er grunnen til kvalmen din:smiley-angelic001 Ser den mht redsel for negativ test, men håper du blir positivt overrasket❤️
Jeg hadde ikke sånn selvdisiplin forrige pp :hilarious: Jeg tar jo prog.støtten (vaginalkapsler) med én gang jeg våkner, så det blir så grisete med urinprøve etter jeg har tatt kapselen, så det frister ikke så veldig å teste heller :hilarious:
Ja, synes grafen ser veldig fin ut, så er skikkelig spent på tempen i morgen! :shy::nailbiting:
Takk, ja, jeg håper det jeg også ❤️
 
Hehe :p Jeg må uansett gå på Utrogestan til CD15. Og det kan virke som egget fester seg sent hos meg, siden jeg vanligvis har lutealfase på kun 10 dager, og hadde kjemisk de siste to syklusene. Ser for meg at egget kan ha festet seg på CD10 nå, siden tempen begynte å øke igjen da (trifasisk kurve?), så da er jeg redd det er for tidlig å teste nå:oops: Blir så skuffet om testen er negativ:sorry:
Ja, negativ test er ikke gøy! Bra at du klarer å holde deg unna testingen foreløpig. Veldig bra gjort! Og så håper jeg virkelig du sitter med positiv test i morgen :smiley-angelic001
 
PP6 - CD 33 - 12 DPO
I dag økte tempen mye! Kaffen verken luktet eller smakte så godt i dag, men ellers kjenner jeg ikke på noen symptomer. Jeg har kjent litt strekking i livmoren, men usikker på om det er symptomer eller bare luft i magen :p Ikke testet noe mer - vil vente til i morgen:shy:
Jeg har så troa på charten din!! Men at du klarer å la være å teste? CREDS! Håper med deg ❤️
 
Back
Topp