LilleVimsen prøver på nr 2!

Åå, Tusen takk❤️

Nei, jeg fikk det aldri bekreftet. Covid er så nytt at de ikke har noen forskning på det, og de undersøkte det ikke noe nærmere. Men jeg har hørt at korona har forårsaket tidlige fødsler i hvert fall. Jeg har nevnt for flere leger/jordmødre/gynekologer at jeg har lurt på om det kan ha vært koronaen som forårsaket aborten, og noen har sagt at det ikke kan ha vært det, mens andre (de fleste) har vært mer vage og sagt at det kan ha vært årsaken, men det er vanskelig å si sikkert. Får aldri svaret på det.. Nå har jeg også et arr i livmoren etter en operasjon, så har fått beskjed om at jeg har større sannsynlighet for SA pga det også, men vet ikke om det heller var årsaken for MA’en :confused:

Krysser fingrene for at du holder deg frisk og at alt går fint ❤️
Tusen takk for at du tar deg tiden til å svare så godt! Du er så god ❤️
 
Den gikk litt ned, men ikke så lavt som den var i starten :) Fikk "høy" på monitoren i dag, første dagen jeg brukte den denne syklusen. CD8 i dag. Så el er definitivt tidligere denne syklusen. Jeg håper bare det er noen dager til, så vi rekker å legge inn litt mer aksjer:p El-testen fra i dag er skikkelig svak..
Håper dere har noen dager til før EL :)
 
PP7 - CD 9
Våkner hver bidige morgen i 3-4-tiden, så det blir vanskelig å få tempen 100% korrekt, mtp at jeg egentlig pleier å tempe kl 5.15, så justerer tempen til da.. Kanskje jeg fra neste syklus skal satse på å tempe kl 03.30 hver morgen, hvis det ikke blir spire denne syklusen :hilarious:

CB monitoren viser fortsatt Høy (som er bra, for da kan vi fortsatt legge inn aksjer et par dager til), og el-testen er litt sterkere enn i går. Tempen holder seg på ca samme nivå.

I dag har jeg vært snufsete hele morgenen :confused: Håper virkelig ikke jula skal bli ødelagt av influensa, korona eller noe!:nailbiting:

I dag jobber jeg bare halv dag, så er det endelig juleferie :woot: Har fri hele jula, og det skal virkelig bli godt!:joyful:
 

Vedlegg

  • 5CDFD8C9-8569-4284-A5A5-2E279F3B8EF5.jpeg
    5CDFD8C9-8569-4284-A5A5-2E279F3B8EF5.jpeg
    260 KB · Visninger: 42
  • AB8C7410-D73E-48D1-A392-C4EBF4EFC619.jpeg
    AB8C7410-D73E-48D1-A392-C4EBF4EFC619.jpeg
    539,3 KB · Visninger: 46
PP7 - CD 9
Våkner hver bidige morgen i 3-4-tiden, så det blir vanskelig å få tempen 100% korrekt, mtp at jeg egentlig pleier å tempe kl 5.15, så justerer tempen til da.. Kanskje jeg fra neste syklus skal satse på å tempe kl 03.30 hver morgen, hvis det ikke blir spire denne syklusen :hilarious:

CB monitoren viser fortsatt Høy (som er bra, for da kan vi fortsatt legge inn aksjer et par dager til), og el-testen er litt sterkere enn i går. Tempen holder seg på ca samme nivå.

I dag har jeg vært snufsete hele morgenen :confused: Håper virkelig ikke jula skal bli ødelagt av influensa, korona eller noe!:nailbiting:

I dag jobber jeg bare halv dag, så er det endelig juleferie :woot: Har fri hele jula, og det skal virkelig bli godt!:joyful:
Jeg er nattevandrer selv, jeg løste det med å ha på alarm kl 4. Det funker helt greit.
Håper det bare er uskyldig snufsing du har. Ha en fin dag! :)
 
Jeg er nattevandrer selv, jeg løste det med å ha på alarm kl 4. Det funker helt greit.
Håper det bare er uskyldig snufsing du har. Ha en fin dag! :)
Ja, er bare så kjedelig å sette på alarm 1-2 timer før jeg skal opp, men tror nesten det må bli sånn. Men venter til evt neste syklus. Forhåpentligvis slipper jeg å tempe mer etter denne :p
Tusen takk, du også :love017
 
PP7 - CD 10
Maksimal på monitoren i dag, og ganske sterk strek på el-test, så da tipper jeg el er i morgen :joyful:
Blitt aksjelegging CD7 og 9, så føler vi har truffet veldig bra ☺️

Ønsker alle en riktig god jul ❤️
 

Vedlegg

  • C5BA2FCD-DD6E-46CE-AC8A-D4AEDD7580D5.jpeg
    C5BA2FCD-DD6E-46CE-AC8A-D4AEDD7580D5.jpeg
    339,9 KB · Visninger: 44
  • BEB7D498-1CEE-4C31-9F1B-6AED9BD5A568.jpeg
    BEB7D498-1CEE-4C31-9F1B-6AED9BD5A568.jpeg
    563,2 KB · Visninger: 48
PP7 - CD 12 - 1 DPO
Jeg tipper el var i går, og at jeg er 1 dpo i dag. Monitoren har gått ned fra Maksimal til Høy, og hadde en skikkelig tempdipp i går. Jeg startet på Utrogestan i dag, så jeg håper at el har vært :rolleyes: Er fornøyd med aksjeleggingen ☺️
129F5D13-B83C-48EC-95D3-60D3C9601855.jpeg
 
Wee, endelig i dpoland:smiley-bounce012 Blir spennende uker framover:Heartred
 
Ja :woot: Skal prøve å holde meg til 9. januar med å teste (15 dpo), for jeg orker ikke flere falske positive:hilarious:

Nei, det forstår jeg godt❤️ Har du hatt en kjemisk i hver eneste pp? Blir så spennende å se❤️ Krysser alt har for at det er spire på gang i magen:smiley-angelic001:Heartred
 
Nei, det forstår jeg godt❤️ Har du hatt en kjemisk i hver eneste pp? Blir så spennende å se❤️ Krysser alt har for at det er spire på gang i magen:smiley-angelic001:Heartred
Tror 2-3 av pp’ene har vært kjemisk, men ikke helt sikker, for har liksom bare fått én positiv strek hver av pp’ene, men hatt masse symptomer - og jeg pleier ikke ha pms eller noe til vanlig.
Tusen takk søte du ❤️
 
Tror 2-3 av pp’ene har vært kjemisk, men ikke helt sikker, for har liksom bare fått én positiv strek hver av pp’ene, men hatt masse symptomer - og jeg pleier ikke ha pms eller noe til vanlig.
Tusen takk søte du ❤️

Hmmm, merkelig å få kun én positiv test også!?:wideyed: håper iallefall at du får varig positive tester denne gang❤️
 
Hmmm, merkelig å få kun én positiv test også!?:wideyed: håper iallefall at du får varig positive tester denne gang❤️
Ja… :rolleyes: Åh, krysser alt jeg har! ❤️
Fikk nylig vite at ei venninne er gravid igjen, så kjenner jo på at det er litt tungt, selv om jeg er veldig glad på hennes vegne.. Ønsker så gjerne at det skal bli meg snart.. Snart ett år siden vi startet å prøve:confused: Skjønner virkelig ikke hvordan jeg ble gravid første pp, men etter MA’en er detvanskelig…
 
Ja… :rolleyes: Åh, krysser alt jeg har! ❤️
Fikk nylig vite at ei venninne er gravid igjen, så kjenner jo på at det er litt tungt, selv om jeg er veldig glad på hennes vegne.. Ønsker så gjerne at det skal bli meg snart.. Snart ett år siden vi startet å prøve:confused: Skjønner virkelig ikke hvordan jeg ble gravid første pp, men etter MA’en er detvanskelig…

Uff, det kan være litt sårt det der, at andre i vennekretsen blir gravide, også står man selv og er glad på dems vegne, men samtidig med lei seg på sine egne vegner over at det ikke klaffer❤️ Og er helt normale følelser å ha, at man føler det sånn. Det er tungt når prøvingen drar ut i tid, og sorgen over det som ikke ble i tillegg❤️:sad002 Håper sånn for deg, snille du:smiley-angelic001:Heartred
 
Uff, det kan være litt sårt det der, at andre i vennekretsen blir gravide, også står man selv og er glad på dems vegne, men samtidig med lei seg på sine egne vegner over at det ikke klaffer❤️ Og er helt normale følelser å ha, at man føler det sånn. Det er tungt når prøvingen drar ut i tid, og sorgen over det som ikke ble i tillegg❤️:sad002 Håper sånn for deg, snille du:smiley-angelic001:Heartred
Tusen takk for gode ord ❤️ Håper det blir septemberspirer på oss begge ❤️
 
PP7 - CD 16 - 5 DPO
Brystene kjennes litt sensitive/ømme og jeg har hatt litt stikninger/murringer i livmor, men det kan jo også komme av progesterontilskuddet eller noe. Tempen er veldig annerledes enn tidligere sykluser - tror det kan skyldes Utrogestanen fra forrige syklus, så den er ikke helt lett å bli klok på..

I morgen skal vi feire nyttårsaften hos svigers, og selv om jeg er 6 dpo i morgen og ikke aner om jeg er gravid eller ikke, tar jeg nok et glass vin til maten og et glass bobler når klokka slår 12, men det blir en rolig kveld ☺️
 

Vedlegg

  • AA9F8220-1DCE-4B57-9575-DE363BCA0D1D.jpeg
    AA9F8220-1DCE-4B57-9575-DE363BCA0D1D.jpeg
    661,6 KB · Visninger: 41
  • CED5AF04-6371-48EA-BABF-FBE9CBDA4424.jpeg
    CED5AF04-6371-48EA-BABF-FBE9CBDA4424.jpeg
    415,1 KB · Visninger: 40
PP7 - CD 16 - 5 DPO
Brystene kjennes litt sensitive/ømme og jeg har hatt litt stikninger/murringer i livmor, men det kan jo også komme av progesterontilskuddet eller noe. Tempen er veldig annerledes enn tidligere sykluser - tror det kan skyldes Utrogestanen fra forrige syklus, så den er ikke helt lett å bli klok på..

I morgen skal vi feire nyttårsaften hos svigers, og selv om jeg er 6 dpo i morgen og ikke aner om jeg er gravid eller ikke, tar jeg nok et glass vin til maten og et glass bobler når klokka slår 12, men det blir en rolig kveld ☺️
Så gøy med litt symptomer! :happy:
Jeg har ikke peiling på dpo jeg men jeg skal nå ta med en glass selv :king
 
Back
Topp