Så hærlig! Gratulerer så mye som ruger![]()
Tusen hjertelig takk, dereGratulerer som ruger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hærlig! Gratulerer så mye som ruger![]()
Tusen hjertelig takk, dereGratulerer som ruger![]()
Tusen takkSå utrolig fint da. Gratulerer som ruger![]()
Tuuuusen takkHurra og gratulerer som ruger!!![]()

Sov du godt da, eller kverner tankene?Tusen takkI kveld legger jeg meg med et smil om munnen.
Sov som en steinSov du godt da, eller kverner tankene?
Det var en lur måte å tenke på! Slik må jeg prøve å huske, om vi kommer så langt.Sov som en steinSovnet på sofaen i går kveld kl 21.45, så var nok sliten etter en lang dag. Har fremdeles godfølelsen, prøver å beholde den så godt det la seg gjøre. Hver gang det sniker seg inn en negativ tanke tvinger jeg frem et smil, og tenker så heldig jeg er som kom meg så langt som tim innsett
![]()
De dagene er så spennende og nervepirrende! Da er det veldig godt å ha en jobb så man får litt pause fra tankene ja3dp3dt: nå begynner jeg å kjenne litt på nervene! Har heldigvis fullt opp med jobb denne uka, men har fri i helga, og mannen skal bort. Håper jeg får til å få tiden til å gå. Håper bare lille frø er sterk der inne og vil bo der i ni mnd![]()

Tusen takk! Ja, er veldig glad for at jeg har jobb å gå til, som jeg atpåtil trives veldig godt medDe dagene er så spennende og nervepirrende! Da er det veldig godt å ha en jobb så man får litt pause fra tankene jaHvor mange dpo tenker du å teste da?
Er skikkelig spent på dine vegne!
![]()

Jeg bruker også å starte rundt den tiden, er så vanskelig å vente lengre enn det! Har du tidligtester da?Tusen takk! Ja, er veldig glad for at jeg har jobb å gå til, som jeg atpåtil trives veldig godt medJeg tenker å teste enten søndags kveld eller mandags morgen. Da er jeg 9/10 dpo. Klarer ikke å vente lengre enn det
![]()
Har tidligtester, jaJeg bruker også å starte rundt den tiden, er så vanskelig å vente lengre enn det! Har du tidligtester da?Når jeg har testet med vanlige tester så har jeg kunnet skimte noe 10 dpo, men vært så svakt at det kunne vært skyggestrek, og fått rosa strek 11 dpo
Så tror jeg kunne fått rosa strek litt tidligere med tidligtest
![]()

Snart så snur det kanskje og at streken blir sterkereI dag etter jobb fant jeg det 100 % fornuftig at jeg MÅTTE teste for å se om Ovitrellen hadde gått ut av kroppen i dag, 9 dager etter at den ble satt. Det hadde den ikke - var fremdeles en svak strek der. Blir nok ny test i morgen eller søndag![]()
Det håper jeg så inderligSnart så snur det kanskje og at streken blir sterkereSpennende!
Ja, jeg dør nesten av spenningFor noen spennende dager det blir framover!!Jeg heier masse på sidelinja!
Tusen takk, Sitrus!