Testedatoen er ikke før 22.mars, tre uker etter uttak. Håper virkelig du har rettFremdeles mye som kan skje! Når er testedatoen din?lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testedatoen er ikke før 22.mars, tre uker etter uttak. Håper virkelig du har rettFremdeles mye som kan skje! Når er testedatoen din?lykke til!
Tusen takk, du aner ikke hvor mye jeg trengte å høre det derJeg har ikke fått positiv før 11 dpo begge gangene jeg ble gravid nå, så hang in there![]()
Ja, det er skikkelig dritt altså. Har bare lyst til å ligge i senga. Tenker at om den ikke er positiv til 12, da må det være negativtJeg vet hvor slag i magen den negative testen på dag 10 kjennes.. man tenker liksom at den bør være positiv da, så jeg skjønner deg!! Men håper litt til, for det er faktisk tidlig enda![]()
Jeg krysser fingreneTusen takk, du aner ikke hvor mye jeg trengte å høre det derMå bare teste på nytt i morgen, selv om jeg kjenner meg veldig tung i dag.
Ja, det er skikkelig dritt altså. Har bare lyst til å ligge i senga. Tenker at om den ikke er positiv til 12, da må det være negativt

Å myse på tester er det verste som finnes, på mange måter. Du må ha en ventesyklus etter ferskforsøk uansett. Håper dere fikk noen på frys! Og håper selvfølgelig du får strek i ettermiddag. Klem til deg.Negativ test i dag også, 11 dpo. Begynner å forberede meg mentalt på nye turer opp til Tromsø. Noen som vet om man får starte rett på ferskforsøk, eller må man ha en syklus imellom? Ikke hørt noe enda om vi fikk noe på frys, så tenker at alle muligheter er åpne for veien videre. Er så DRITT lei av å stå og myse på graviditetstester nå altså...

Ok, er sikkert greit med ventesyklus da, er vel en grunn til at de ønsker at man skal ha det. Tenker å ringe dem i morgen for en oppdatering om embryoene.Å myse på tester er det verste som finnes, på mange måter. Du må ha en ventesyklus etter ferskforsøk uansett. Håper dere fikk noen på frys! Og håper selvfølgelig du får strek i ettermiddag. Klem til deg.
Skjønner, takk for svarHuff, skjønner at du er lei og motløs nå! Man må desverre vente en syklus på fersk ja, eggstokkene må hente seg inn litt for å kunne lage en ny bra produksjon. Vil tro de vil at du skal vente på et evt fryseforsøk også, det er hvertfall vanlig praksis (jeg slapp jo det nå, men vi hadde ikke innsett og det er jo privat..). Håper veldig at du får beskjed om noen på frys, og såklart at det bare er en liten beskjeden luring som gir deg positiv test likevel![]()
Ok, er sikkert greit med ventesyklus da, er vel en grunn til at de ønsker at man skal ha det. Tenker å ringe dem i morgen for en oppdatering om embryoene.
Krysser fingrene!Hvordan går det?
Tusen takk for at dere bryr dereDet var vondt å høre lillespøn, men plutselig blir det din turlurer også på hvordan det går med deg?
Kjedelig å få den nyheten i frisørstolen jaTusen takk for at dere bryr dereDet betyr masse! Negativ test i dag også. Ringte klinikken, og de kunne bekrefte det jeg hadde mistanke om, at vi ikke fikk noen egg på frys... Så da blir det nytt ferskforsøk og nytt medikamentregime over påske. Er så lei meg, og det var nok ingen god idè å få denne nyheten når jeg satt i frisørstolen. Vanskelig å holde maska for å si det sånn. Spent på hvordan jeg klarer jobb senere i dag...
bare husk å ta godt vare på hverandre nå, så får dere nytt mot og håp når det nærmer seg ny runde 
Kjedelig å få den nyheten i frisørstolen jaTenker hvis du kjenner at det blir for tøft å være på jobb at det kan være lurt å bruke egenmelding og være noen dager hjemme så du får samlet deg litt?
Er noen tøffe tak i denne prosessen innimellommen kanskje de prøver litt nye medisiner eller litt annerledes doseringer? Så blir det kanskje et helt annet resultat neste gang!
bare husk å ta godt vare på hverandre nå, så får dere nytt mot og håp når det nærmer seg ny runde
![]()
Ja, fytti katta, dette er noe dritt altsåKjære deg så trist! Er så tøff denne prosessen atte. Det blir nok noen vanskelige dager nå, men så er vi jo skapt sånn at vi kommer oss ovenpå igjen og fatter nytt mot. Klem til deg!
TakkSå leit å høreDenne prosessen er alt annet enn enkel! Man blir slått ned og tråkka på gang på gang.. Heldigvis er det ikke lenge til påske! Du er iallefall hjertelig velkommen i venteklubben
Skjer absolutt ingenting hos meg heller før over påske.. Klem
![]()