Lillespøns reise til babyen❤️

B184B314-B7A2-4327-9066-C09332D77B2A.jpeg
Ser at appen forminsket bildet, skal prøve å legge inn et nytt

Ser noe der ja tror jeg, veldig spennende! Selvfølgelig umulig å si enda om det er ovitrelle eller baby eller begge deler, men får bare håååpe den blir sterkere de neste dagene!

Følger spent med. Nå vet du at om du får strek de kommende dagene er det ikke Ovitrelle. Spennende!

Dette er så spennende! Håper babystreken kommer snikende de neste dagene nå altså:)
Har du forresten fått vite mer om de som skulle dyrkes videre og evt fryses?

Dette er så spennende! Håper babystreken kommer snikende de neste dagene nå altså:)
Har du forresten fått vite mer om de som skulle dyrkes videre og evt fryses?
Ja, det hadde vært fantastisk å komme hit en av de nærmeste dagene med dobbel strek❤️ Nei, har ikke hørt noe, er så spent!

Takk❤️ Hadde håpet at jeg skulle være en av de (mange) som testet positivt 10 dpo. Egget børjo ha festet seg nå
Jeg har også håpet det hver gang, siden "alle andre" får det. Men jeg vet flere her inne hvor det er for tidlig for å få strek, meg selv inkludert.

Fremdeles mye som kan skje! Når er testedatoen din? :) lykke til!

Jeg har ikke fått positiv før 11 dpo begge gangene jeg ble gravid nå, så hang in there ❤️

Jeg vet hvor slag i magen den negative testen på dag 10 kjennes.. man tenker liksom at den bør være positiv da, så jeg skjønner deg!! Men håper litt til, for det er faktisk tidlig enda :Heartred

Back
Topp