Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper sånn på at det er begge delerSer noe der ja tror jeg, veldig spennende! Selvfølgelig umulig å si enda om det er ovitrelle eller baby eller begge deler, men får bare håååpe den blir sterkere de neste dagene!
Ja, fryktelig spennende! Om testen i morgen tidlig er fin, tør jeg kanskje håpe litt!Så spennende!!![]()
Takk, det tenker jeg ogsåVeldig tidlig enda, så er håp enda!Jeg heier
![]()

Ja, nå kan jeg stole på en strek om det dukker opp en! Skal på nattevakt i natt, så da blir det ekstra lenge til i morgen og jeg kan testeFølger spent med. Nå vet du at om du får strek de kommende dagene er det ikke Ovitrelle. Spennende!

Ja, det hadde vært fantastisk å komme hit en av de nærmeste dagene med dobbel strekDette er så spennende! Håper babystreken kommer snikende de neste dagene nå altså
Har du forresten fått vite mer om de som skulle dyrkes videre og evt fryses?
Ja, det hadde vært fantastisk å komme hit en av de nærmeste dagene med dobbel strekNei, har ikke hørt noe, er så spent!
Masse lykke til de nærmeste dagene!Mye som kan skje de kommende dagene, hold ut og ikke gi opp enda!Not pregnant![]()
TakkMye som kan skje de kommende dagene, hold ut og ikke gi opp enda!
Jeg har også håpet det hver gang, siden "alle andre" får det. Men jeg vet flere her inne hvor det er for tidlig for å få strek, meg selv inkludert.TakkHadde håpet at jeg skulle være en av de (mange) som testet positivt 10 dpo. Egget børjo ha festet seg nå