Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, det trenger jegLykke til imorgen![]()
Tisen takk, AlveaMasse lykke til med innsett i morgen, det kommer til å gå så bra!
Tusen takk, snilleMasse lykke til i morgen!Gleder meg veldig til å høre hvordan det går etter hvert!
![]()
Det går fint skal du seTusen takk, det trenger jeg![]()

Takk! Jeg dør nesten fordi jeg er så nervøs!Krysser fingrene og heier i dag!!![]()
Takk! Jeg dør nesten fordi jeg er så nervøs!

Fikk satt inn et veldig fint 8-cellers embryo som de sa! De to andre så greie ut, de skulle de dyrke videre og evnt fryse ned. Også var det en liten luring som var litt sein i befruktningen, så et fjerde lite embryo holder på å vokse seg stor og sterk akkurat nu! Jeg er så lettaHurra og gratulerer som ruger! De andre skal bli søsken!Jeg ruger!!!Fikk satt inn et veldig fint 8-cellers embryo som de sa! De to andre så greie ut, de skulle de dyrke videre og evnt fryse ned. Også var det en liten luring som var litt sein i befruktningen, så et fjerde lite embryo holder på å vokse seg stor og sterk akkurat nu! Jeg er så letta
![]()
Så herlig! Gratulerer som ruger!Jeg ruger!!!Fikk satt inn et veldig fint 8-cellers embryo som de sa! De to andre så greie ut, de skulle de dyrke videre og evnt fryse ned. Også var det en liten luring som var litt sein i befruktningen, så et fjerde lite embryo holder på å vokse seg stor og sterk akkurat nu! Jeg er så letta
![]()

Tusen takk! Det var en helt fantastisk følelse å komme dit og få de gode nyheteneHurra og gratulerer som ruger! De andre skal bli søsken!
Tuuusen takk, TottiSå herlig! Gratulerer som ruger!![]()
Takk! Ja, dette ser veldig lovende ut tenker jeg. Føler meg veldig heldig som er kommet så langt. Tar det absolutt ikke for gitt. Vet godt at det er mange her som sliterHURRA!!! Dette er jo helt fantastisk, en i bonus til og med! Gratulerer så mye som ruger, og med veldig gode utsikter til frys![]()
Takk! Ja, dette ser veldig lovende ut tenker jeg. Føler meg veldig heldig som er kommet så langt. Tar det absolutt ikke for gitt. Vet godt at det er mange her som sliterNå kjører vi hjem, og håper at godfølelsen sitter i lenge