Lillespøns reise til babyen❤️

Masse lykke til med innsett i morgen, det kommer til å gå så bra!

Masse lykke til i morgen! :Heartred Gleder meg veldig til å høre hvordan det går etter hvert! :)

Masse lykke til i dag!! Jeg heier og krysser fingrene for deg!! ❤️❤️

Jeg ruger!!!❤️:smiley-angry017 Fikk satt inn et veldig fint 8-cellers embryo som de sa! De to andre så greie ut, de skulle de dyrke videre og evnt fryse ned. Også var det en liten luring som var litt sein i befruktningen, så et fjerde lite embryo holder på å vokse seg stor og sterk akkurat nu! Jeg er så letta❤️

Jeg ruger!!!❤️:smiley-angry017 Fikk satt inn et veldig fint 8-cellers embryo som de sa! De to andre så greie ut, de skulle de dyrke videre og evnt fryse ned. Også var det en liten luring som var litt sein i befruktningen, så et fjerde lite embryo holder på å vokse seg stor og sterk akkurat nu! Jeg er så letta❤️
Hurra og gratulerer som ruger! De andre skal bli søsken!

Så herlig! Gratulerer som ruger! :Heartred

HURRA!!! Dette er jo helt fantastisk, en i bonus til og med! Gratulerer så mye som ruger, og med veldig gode utsikter til frys :Heartred

HURRA!!! Dette er jo helt fantastisk, en i bonus til og med! Gratulerer så mye som ruger, og med veldig gode utsikter til frys :Heartred
Takk! Ja, dette ser veldig lovende ut tenker jeg. Føler meg veldig heldig som er kommet så langt. Tar det absolutt ikke for gitt. Vet godt at det er mange her som sliter❤️ Nå kjører vi hjem, og håper at godfølelsen sitter i lenge

Back
Topp