Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleMy86
ORIGINAL: Dunn
Tror aldri jeg har skrevet i dagboka de jeg?
Vil ihvertfall ønske deg masse lykke til. Håper testen du tar er positiv [:)][:)]
takktakk.. det hadde vært noe det ja.. en liten februar baby..[:)] *drømme*
Tror aldri jeg har skrevet i dagboka de jeg?
Vil ihvertfall ønske deg masse lykke til. Håper testen du tar er positiv [:)][:)]
takktakk.. det hadde vært noe det ja.. en liten februar baby..[:)] *drømme*
Den drømmen hadde jeg også! Er det ikke deilig?
ja..[:)] stemmer tickeren din? når skal du teste da?[:)] februar/mars må være perfekte tider for å få en liten baby..[:)] går mot lysere tider og..[:)] åhh.. jeg viiil!![:)]
ja..[:)] stemmer tickeren din? når skal du teste da?[:)] februar/mars må være perfekte tider for å få en liten baby..[:)] går mot lysere tider og..[:)] åhh.. jeg viiil!![:)]
Dessverre så er nok håpet ute for denne gang, skjønner ikke dette her. Tempene sank drastisk, og jeg spotter allerede?? Det er alt for tidlig.. men nå skal jeg til homøopat på torsdag, for å få litt hjelp. Håper dette hjelper [:)][:)]
Men dette betyr ikke at du får positiv test. For det håper jeg virkelig.. er jo bra med de syptomene du hadde hatt da [:)][:)]
Lysere tider er bra, skal se det klaffer for oss "slitere" snart!
håpet er jo ikke heeeelt ute for deg heller da.. håper vi kan slå følge ovber i februar forumet jeg.. det hadde vært noe..[:)]
hvor lenge har du prøvd nå dunn?
tenk.. nå er det over 1 år siden jeg tok siste p-sprøyte.. på denne tiden i fjor, telte jeg dager til den liksom skulle slutte å virke..[&:] ikke fordi jeg var så dum at jeg trodde det skjedde straks, men fordi jeg viste at etter den datoen så ble det bare større og større sannsynlighetfor at spiren kunne feste seg..
men her er jeg ennå da..[&:] håper den bestemmer seg for å komme til oss snart..[:)]