Lillemy'n tanker (er visst gravid)

takktakk.. så søte dere er..[:)] er så slapp for tiden, så jeg bekalger mine manglende svar på innleggene på før svangerskapet.. skal komme sterkere tilbake senere..[:)]
er mest bare innom og leser..
håper alle har det bra.. gleder meg til tirsdag eller onsdag jeg.. da skal jeg evt teste, hvis ikke TR har kommet da..[&:]

Heier på deg!

da kom TR! helt presist etter mine beregninger.. 14dager etter første positive eltest..
ble ikke noe november/desember barn på oss da.. men det går egentlig greit..
fokuserer på det positive istedet.. ting stabiliserer seg![:)]

Er bare innom å hilser på[;)] Kjempe bra at det har stabilisert seg for deg[:)] Da er det nok ikke lenge før spiren sitter! Skal krysse fringra!![;)]

nå var jeg nest sist jeg.. buuhuu.. føler meg oversett jah![&:]

menmen.. nå er jeg på dag 34, snart 35, TR har jeg ikke sett. men har ike eltestet så jeg vet ikke om jeg har hatt el engang.. angrer som bare det på at jeg ikke testet..[&:]
går på do og sjekker HELE tiden, veeldig slitsomt.. håper nesten at TR kommer sånn at jeg får begynt på en ny syklus..[:)]
ellers da.. hvordan har dere det jenter? er sååå glad for at det er vår i luften jeg.. blir i såå gått humør..[:)]

da kom TR.. jaja.. ble på 36 dager denne syklusen da.. ikke heeelt på bærtur heldigvis.[:)]

hmmz.. her inne var det virkelig lite respons, tråden min hadde forsvunnet helt..[:(][:(] (ikke vært aktivpå over 30 dager..)
men fant den igjen heldigvis..[:)] venter på TR i disse dager.. kjenner ikke noe til henne..
håper bare ikke syklusen er blitt lengre..[&:]
ha en fortsatt fin dag jenter..[:)]

Tror aldri jeg har skrevet i dagboka de jeg?

Vil ihvertfall ønske deg masse lykke til. Håper testen du tar er positiv [:)][:)]

ORIGINAL: Dunn

Vil ihvertfall ønske deg masse lykke til. Håper testen du tar er positiv [:)][:)]

takktakk.. det hadde vært noe det ja.. en liten februar baby..[:)] *drømme*

ORIGINAL: LilleMy86

Den drømmen hadde jeg også! Er det ikke deilig?

Den drømmen hadde jeg også! Er det ikke deilig?

ja..[:)] stemmer tickeren din? når skal du teste da?[:)] februar/mars må være perfekte tider for å få en liten baby..[:)] går mot lysere tider og..[:)] åhh.. jeg viiil!![:)]

ja..[:)] stemmer tickeren din? når skal du teste da?[:)] februar/mars må være perfekte tider for å få en liten baby..[:)] går mot lysere tider og..[:)] åhh.. jeg viiil!![:)]

Dessverre så er nok håpet ute for denne gang, skjønner ikke dette her. Tempene sank drastisk, og jeg spotter allerede?? Det er alt for tidlig.. men nå skal jeg til homøopat på torsdag, for å få litt hjelp. Håper dette hjelper [:)][:)]
Men dette betyr ikke at du får positiv test. For det håper jeg virkelig.. er jo bra med de syptomene du hadde hatt da [:)][:)]
Lysere tider er bra, skal se det klaffer for oss "slitere" snart!

Dessverre så er nok håpet ute for denne gang, skjønner ikke dette her. Tempene sank drastisk, og jeg spotter allerede?? Det er alt for tidlig.. men nå skal jeg til homøopat på torsdag, for å få litt hjelp. Håper dette hjelper [:)][:)]
Men dette betyr ikke at du får positiv test. For det håper jeg virkelig.. er jo bra med de syptomene du hadde hatt da [:)][:)]
Lysere tider er bra, skal se det klaffer for oss "slitere" snart!

håpet er jo ikke heeeelt ute for deg heller da.. håper vi kan slå følge ovber i februar forumet jeg.. det hadde vært noe..[:)]
hvor lenge har du prøvd nå dunn?
tenk.. nå er det over 1 år siden jeg tok siste p-sprøyte.. på denne tiden i fjor, telte jeg dager til den liksom skulle slutte å virke..[&:] ikke fordi jeg var så dum at jeg trodde det skjedde straks, men fordi jeg viste at etter den datoen så ble det bare større og større sannsynlighetfor at spiren kunne feste seg..
men her er jeg ennå da..[&:] håper den bestemmer seg for å komme til oss snart..[:)]

håpet er jo ikke heeeelt ute for deg heller da.. håper vi kan slå følge ovber i februar forumet jeg.. det hadde vært noe..[:)]
hvor lenge har du prøvd nå dunn?
tenk.. nå er det over 1 år siden jeg tok siste p-sprøyte.. på denne tiden i fjor, telte jeg dager til den liksom skulle slutte å virke..[&:] ikke fordi jeg var så dum at jeg trodde det skjedde straks, men fordi jeg viste at etter den datoen så ble det bare større og større sannsynlighetfor at spiren kunne feste seg..
men her er jeg ennå da..[&:] håper den bestemmer seg for å komme til oss snart..[:)]

Tja, jeg føler det er helt ute. Men det er jo greit siden vi nå skal prøve å litt hjelp.. Dette er vår 10pp [:'(] og jeg  begynner å bli lei. Skulle så ønske vi kom over i samme forum, men du skal i februar og jeg i mars [:)][:)] Men vi sees på svangerskapet! Masse lykke til LilleMy! (Jeg ble kaldt dette på barneskolen faktisk [:)][:)])

det murrer det murrer...[:@][:@] men ingen tante å se.. hva er det som skjer? magen er full av luft og andre ulumskheter, ekkelt og delvis vondt..[&:] humøret er opp og ned, så tanta er nok like rundt hjørnet..[:)]
har såååå lyst til å teste..[:)]

der kom tanta..[&:][:(] på dag 37. en dag lengre enn forrige.
slipper å forandre tickeren min da..[:)]

hmmz.. tr ble ikke lenge på besøk.. kom på ettermiddag den første juni, var ikke så sterke blødninger, den 3 dabbet det av, og den 4 vart det bare litt spotting.. de to siste dagene har det ikke vært noe.. [&:] har ikke hatt menssmerter i det hele tatt denne ganger heller..[:)]
hva betyr dette?
kanskje jeg får korte og lette TR besøk i fremtiden..[:)]

åhh!!! hvorfor kommer symtomene nå????[&o][8|][:@]
jeg har halsbrann hele tiden, er kvalm og er suuuuper trøtt..[&:]
men tr var jo her en kort periode, så jeg kan ikke være gravid..
har masse utflod også, ekkelt! det murrer også i et sett, føler at jeg må gå å sjekke om tanta har kommet tilbake heeele tiden. ikke noen god følelse.
uff, fatter ikke hva som går av meg jeg... [&:]

Back
Topp