Lillemy'n tanker (er visst gravid)

smil å vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får!!![:D][:D][:D][:D]
er i så godt humør i dag jeg.. juuhuu!![:D]

Så jeg ikke hadde skrevet på tråden din *slå seg selv på lanken*

Ja, ja...
Nå kan du gå inn i neste pp med et smil (siden du er glad).

Får jo bare krysse fingrene på at det er siste pp....

Lykke til!!!

ja ikke sant![:D] hvordan har du det i dag da pusita? testing neste lørdag eller?[:)]

Nei jeg tviler litt på det. Og ticker'n min får jeg aldri til å stemme, uansett, skal egentlig ikke ha ikm før den 22. jan.
Har ikke akkurat fått slått oss løs som vi ville rundt el, så denne måneden gir meg ikke noen forhåpninger.
Går heller for fullt til neste pp[:)]

Kor spennande ;) gler mej veldi til å følge tråden din, men håpe du snart skal på ett anna forum dah;) d vil jo ej me. Ej hadde og en negativ test, før fleire positive. ;) HÅPE E DER......

KJEMPEKLEM FRÅ MEJ...

det går bra vettu! depper ikke jeg, har nesten ikke mens smerter engang. alt ligger til rette for neste pp. [:D]
er i utrolig godt humør hele tiden![:)]

ehh...er bare.....innom....for .............å......

gi deg...............................

og

*thihi*

nåhhh.. så søt du er vennen! tusen takk!![:)]
blir glad når jeg ser du er pålogget jeg snuppa![:)]

heihei!
det går bra med meg vettu! enn med deg da mira? håper virkelig det er din tur snart![:)] har akkurat tatt en laaang dusj nå jeg.. var så digg![:)]
har du noen planer for kvelden da?[:)]

klemz[:)]

ORIGINAL: hopefullgirl

Hei vennen,
ville bare rose deg for ditt gode humør tross tanta[:)][:)][:)][:)] stoltavdegklem fra den håpefulle[:)]

så koslig da.. hehe.. tror ikke kroppen min har fostått hva tanta er ennå jeg..[:D][:D]
har du det bra da vennen? har vært på jobb i dag, og tror jeg kan takke de nydelige barna på barnehagen for det gode humøret mitt.[:)] de er jo bare såååå nusselige![:)]
har ikke lyst på en i det hele tatt jeg nei![:D][:D][:D]

klemz!![8D]

ORIGINAL: lykkelita24

Heia jenta vår......

Ville berre komme innom en tur å ønske dej lykke til..
Håpe du he d bra...

heihei!
jeg har det bra jeg vettu, enn du? [:)] hva gjør du på en mandagskveld?[:)] jeg skal på butikken entur jeg snart, så skal jeg gjøre litt skole arbeid.
og så kommer høydepunktet, maaasssse koooos med den nydelige kjæresten min![:)][:)]

ORIGINAL: LilleMy86

Hei vennen,
ville bare rose deg for ditt gode humør tross tanta[:)][:)][:)][:)] stoltavdegklem fra den håpefulle[:)]

så koslig da.. hehe.. tror ikke kroppen min har fostått hva tanta er ennå jeg..[:D][:D]
har du det bra da vennen? har vært på jobb i dag, og tror jeg kan takke de nydelige barna på barnehagen for det gode humøret mitt.[:)] de er jo bare såååå nusselige![:)]
har ikke lyst på en i det hele tatt jeg nei![:D][:D][:D]

klemz!![8D]

åå det skjønner jeg godt.. de er såååå søte så søte.
håper virkelig det sukker opp en spire snarest i magene våres [:)][:)][:)]
Massse gode klemmer fra meg

ja de er helt utrolige![:)] håper spiren sitter denne pp ja.. når har du ikm da? håper jeg får ned syklusen min litt jeg. 40 dager er litt lenge, og da rekker jeg ikke å følge med dere snuppene mine til oktoberklubben![:)][:D] for det er vel neste stopp eller?[:D]

jeg har vært på butikken nå., skal spise litt salat nå å kose meg med BV og tv..[:)]

Skjønner at kos med tv og bv er det store for i kveld!  Det skal jeg også, i og med at sambo ikke er hjemme!  Han kommer ikke hjem før lørdag, men koser meg i grunn litt alene, da! Syntes aldri det før, da ville jeg være sammen med han 24/7, men nå, etter "så mange år" er det godt å få litt alenetid også! 

Back
Topp