Lillemy'n tanker (er visst gravid)

da er nok TR dratt for denne gang. og vi satser me friskt mot, på neste pp. har nesten ikke hatt mens smerter, og ikke blødd så mye. virkelig godt! håper det fortsetter sånn.
skal begynne å elteste rundt den 27 januar tenker jeg..[:)]

skal bli spendt å se om neste pp blir like lang..[&:] håper ikke det! da har jeg jo ikke sjanse til å bli med dere over på oktoberklubben![:D][:D]

ha en fortsatt fin dag![:)]

Tusen takk for hyggelig innlegg i tråden min! Ville bare ønske deg også en flott helg! Du må kose deg masse, og øve på å lage bebis![;)] Klem til deg!

hehe.. er så trett så jeg tror jeg sovnert anske fort i kveld! hva driver du med da grimera?[:)]

Har akkurat spist Nachos, og det var kjempegodt! [:D]Sambo var veldig fornøyd med middagsvalget![:)] Nå sitter jeg bare å venter på Beat for Beat, det er så koselig[:)] Skal kjøre innover til mamma etterpå, skal på jobb i morgen, så da sover jeg hos hun. Jobber ca 40 min unna der jeg bor nå, men mamma er nærmeste nabo til jobben min[:)] Veldig greit! Enn du da?

jaja.. dagene går.. funderer på når jeg skal begynne å elteste.. er vel egentlig på dag 10 i syklusen nå..men det er vel llitt tidlig å begynne å teste med eltester det.. hmm.. vet ikke hvor lang syklusen min er denne gangen.[8|]

i dag har jeg bursdag faktisk, hele 21 år. skal spise kake på jobb idag ja![:D][:D]

Gratulerer sååå masse med dagen LilleMy86! Carpe Diem!

da har eltestingen begynt for fullt. fikk 2 sterke streker(ikke positiv nei) i forrgårs, det samme i går. håper den blir positiv idag. [:)] har elslim også tror jeg.. vet ikke helt hvordan det er, men leste om det på pernille info..[:)]
hvis den blir positiv idag, blir denne syklusen 30 dager, og ikke 40 som forrige gang. *håpehåpe*[:)]

jippi!! da var eltesten positiv, så da blir nok syklusen kortet ned med 6 dager.. juhu.. er glad nå ja![:D]
da blir ikm 14 el 15 februar og jeg har fremdeles mulighet på oktoberklubben!
for en god nyhet![:D]
får forandre tickeren etter hvert!
må dobbelt sjekke med CB først![:)]

stor klem fra meg!

Morn morn LilleMy!
Hvordan er det med deg i dag? Så på en annen tråd at vi har IKM i samme uke! Blir spennende å se hvor mange av oss som får positiv test, håper vi får det alle sammen![:)] 
Lykke til da!
Klem fra Grimera

[:D]Vil bare ønske deg lykke til med prøvinga og håper spiren sitter snart

vi skal ruule uke 7 vettu gimera, skal bli gravid booom på BV![:D] hehe..
takk for hilsninger bluebabe.. håper virkelig spiren sitter for deg snart, ser el er like rundt hjørnet.. [:)] da vet vi hva du skal finne på de neste dagene![:D][:D]

tror nok desverre sjangsene er små for at spiren sitter for meg da denne pp, men det skjer masse rart med kroppen hverfall..
det er bare å ta en titt alle sammen, å si hva dere tror?![:)]
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=2830074
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=2833746

ha en fortsatt fin kveld alle sammen![:)]

Krysser fingrene for deg jeg!!
Får håpe kroppen din har tatt i mot spiren og holder godt på den!!
Lykke til

heisann hoppsann! så koslig at du dyttet opp tråden min da.. [:)]
jeg er så sløv for tiden at jeg gidder nesten ikke skrive noen innlegg. aner ikke hva det er.. idag sovnet jeg på sofaen.. heh..
hvordan er det med deg da majavennen?
er så godt med helg nå![:)]
Jeg skal SOVE!!![:D][:D]

alt er bra med meg.. nærmer seg ikm og jeg har ømme pupper, og er virkelig hormonell.. [&:]
skulle egentlig gjort skolearbied i helen jeg og.. eller rettere sagt, jeg MÅ gjøre litt skole arbeid i helgen..
hva studerer du da?[:)]

Gleder meg til det blir positiv test på deg, jeg!

jeg gleder meg også namarie, håper du slår følge med meg når den tid kommer..![:)]
stor klem tilbake til deg ~Bella~[:D]

Back
Topp