Lillemy'n tanker (er visst gravid)

LilleMy86

Elsker forumet
Da avslutter jeg nok denne tråden. Er gravid og venter en liten gutt den 8 mars![:D]
Masse lykke til til alle dere. håper alle snart kommer over i terminforum![:D]
 
Så gøy med egen tråd da!! Håper spiren sitter om ikke så lenge, 2007 er året da vi alle skal bli gravide:)
 
hmm... jeg har seriøst ingen symtomer jeg.. bare litt stikkinger, men ikke noe annet, ikke kvam, ikke ømmepupper ikke noe.. vet ikke hva jeg skal lete etter heller da men.. hmm.. rart dette.. føler meg så blank på alt dette![&:]
 
fortsatt ingen tegn, utenom at det kom hvit/blank veske ut av den ene puppen i går.. aner seriøst ikke hva det skal bety..?![&:] nå er det faktisk bare 3 dager til testing.. har jge lyst til å teste nå?! JAA!! uff.. vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. kan ikke kjenne noen tegn til TR heller.. kroppen er helt "blank"
kan jeg teste med EL tester? hvor lenge før IKM kan de slå ut.. skal kontrollteste med GT hvis de blir positive..[:)]
 
Så fint at du har laget deg en tråd! [:)]
 
Skal følge med på den! Håper spiren sitter snart og at du kan lage deg en tråd på termin forum! [:D]
 
takk.. har du fått TR for fullt eller? håper du også får gå et steg videre til et termin forum snart![:)]
 
Hei! Har ikke fått med meg at du har ordnet deg en egen tråd jeg, men skal følge med på din jakt på en spire også! [:)]Jeg har hørt at man ikke kan bruke el-tester som graviditetstester før på IKM dagen, så dersom du vil teste før tror jeg du bør bruke en g-test! Lykke til da, håper det klaffer[:)][;)]
Stoooor klem fra Grimera[:D]
 
idag har jeg faktisk hatt litt murringer.. er ikke så trøtt.. sover faktisk ganske lite for tiden. kanskje fordi jeg plutselig jobber litt igjen.. veeeldig godt!
funderer litt på om det blir testing i morgen.. klarer nok ikke å holde meg helt til lørdag.. har 2 billig tester fra babyornot.no som jeg kan bruke..[:D]
hva tror dere jenter?[:)]
 
da er vel egentlig test dagen kommet, men jeg tror jeg drøyer det til lørdag eller søndag.[:)] har en god del mensmurringer i dag og i går..[&:] går på do og sjekker om det er tanta som har kommet hele tiden. men ingen ting å se til henne, men har en god del utflod. hun kommer vel på besøk i helgen tenker jeg..[:-]
hvordan er det med dere i dag da?[:)]

go helg klem fra meg![:)]
 
Kjempe koselig tråd du har fått deg![:)]
Lykke til med testingen!!!
Ehhh jeg testet negativt i dag morres[:'(]
Men det var kansje i det tidligste laget.
 
klem
 
jeg tok en test i går, og den var negativ..[:(] så jeg har ikke så store forhåpninger.. bestilte CBdigital i dag tidlig, så jeg håper de kommer i morgen eller søndag..[:)] bestilte i 6-7 tiden i dag tidlig, så de har allerede sendt den.
(er bare sånn billigtester fra babyornot.no jeg har nå)[&:]
 
ORIGINAL: edvine

Kjempe koselig tråd du har fått deg![:)]
Lykke til med testingen!!!
Ehhh jeg testet negativt i dag morres[:'(]
Men det var kansje i det tidligste laget.

klem

når har du ikm da? er det vanlig å teste negativt rett før ikm men fremdeles være gravid?[:)]
 
da er det vel kanskje håp likevell da.. skal teste med CB i helgen hvis de kommer.. er litt spent![:D]
 
du vet vel at jeg har stoppet tanta for deg i minst 9mnd frem i tid [:)]
 
Du våger ikke å miste håpet nå nei du [:D][:D][:D]
 
Jeg hadde masse utflod & løp på do hele tiden da jeg var garvid,trodde mens var på vei..
Håper såå såå masse for din skyld at du er gravid nå snuppa mi!!!!!!!!!
 
*krysser alt jeg har for deg*
 
så søte dere er alle sammen!![:D]
hvis jeg nå får en negtiv El test, så er vel en evt T også neativ da eller?[:)]
 
Krysser fingerene her nå! Håper cb testene kommer i helga, og at pakken du får bare er fylt med positive tester![:)][:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Grimera

Krysser fingerene her nå! Håper cb testene kommer i helga, og at pakken du får bare er fylt med positive tester![:)][:)][:)][:)]

takktakk! pakken kan være fylt med positive tester men det får jeg ikke vite før i neste syklus. TR kom i natt![&:] men jeg depper ikke for det![:)]
 
da slapp jeg hvertfall å kaste bort noen tester..[:)] TR kom i natt, og jeg er nesten like glad.
jeg hadde mens murringer å forsto at TR kom i går/dag, dessuten kom TR på ikm.
så kanskje begynner jeg å bli litt kjent med kroppen min og signalene igjen. og ikke noe er bedre enn der![:)]
håper at syklus lenden går litt ned da, siden den nå var på 40 dager..
ellers så er ikke mens smertene noe nå i forhold til forrige gang, heldigvis.[:)]
så nå skal jeg kose meg sammen med sambo i helga! store varme tepper i sofaen, masse snop, kako og god middag!

god helg jenter![:)]
 
Back
Topp