Lille spirevipp... ❤️

Planen var å sove, men siden lille sprell makrell holder på å leke der nede etter å Vært på "tv", må jeg bare kose med han så lenge:-D.
 
Idag er dagen hvor jeg føler meg rett og slett i jævelig form. kvalm som bare det, sliten og tom for energi - Helt manko på tiltak idag. Tror sønnen min har en litt ironi av hva magefest betyr idag.. Herlig! Bare å sløve totalt og ligge på senga eller sofaen og laste ned dårlige filmer og rett og slett gi litt beng. Å få til å lage middag skal jeg prøve på, det er viktikg.. :D
 
Som gravid er det fullt lovlig å ha slike dager, tenker jeg! Lade batteriene og håpe på en bedre dag i morgen! I går ettermiddag tilbragte jeg over tre timer i senga selv, uten å gjøre noe som helst (litt soving og mye tenking). Litt bedre i dag! Lykke til med middagsprosjektet da. :)
 
Som gravid er det fullt lovlig å ha slike dager, tenker jeg! Lade batteriene og håpe på en bedre dag i morgen! I går ettermiddag tilbragte jeg over tre timer i senga selv, uten å gjøre noe som helst (litt soving og mye tenking). Litt bedre i dag! Lykke til med middagsprosjektet da. :)


Ja, som gravid blir alt mye tyngre og formen er dalende. Det hørtes egentlig veldig deilig ut. Har lggi I to dager nå, men sørget for at mannen har middag på bordet når han lommer fra jobb og tatt stallen for meg. Sånn at han slipper noe hjemme nå. Merker også begrensing på gåing. Det er litt synd. Beina verker etter et min. Så blir noen korte, men likevel noe for å holde meg litt I gang.
 
20+0 I morgen. Når jeg ligger på ryggen uten noe forsvinner noe av magen, men kuttet en del ned på laktose for å se om det hjelper på magen og noe har det hjulpet I allefall på opplåst het og smerter :)
 

Vedlegg

  • 1434793781023.jpg
    1434793781023.jpg
    32,8 KB · Visninger: 25
Vært på kjøp og salg sider igjen og fikk disse for 120,- spenn :-D
 

Vedlegg

  • 1434997266143.jpg
    1434997266143.jpg
    48,2 KB · Visninger: 26
Nå har moroa startet for fult, masse liv og røre fra prins og en del ned press. Han ligger godt ned med hodet, og det merkes godt. Utsatt for å få vondt I mellomgulvet og ribbein:-D. Og blære som blir brukt som skvise leke:-D
 
Den følelsen når du oppdager at klær er på vranga.. Og når du skal skifte så tar du til og med av deg Bh og alle klærne og skjønner ikke det før du står der naken.. Herlighet.. Snakk om å være i tåke.
har akkurat funnet ut i lag med han jeg bor med at vi kun passer som venner, null problem. Og blir boende som venner, og særskilt gode venner. Vi har ikke kjærste følelser for hverandre, og diskuterer gjerne kun når det handler om følelser rundt hverandre - Og det er jo ikke helt bra. SÅ dermed så er vennskap bedre, og økonomisk sett vet jeg har det bra som alene mor og lignende, men pga en lang historie fra før av så er det greit å ha noen å bo med. Dessuten veldig fint at vi hjelper hverandre med ting.. Og kan ha det sånn.. Det funker for oss, og når andre ting roer seg ned generelt blir det enda bedre.. Så nå nyter jeg rett og slett bare tilværelsen, selv om formen er noenganger jævlig. Men det får bare gå, har gitt opp å kjempe mot kvalmen, og er veldig overrasket om jeg våkner en dag uten.. :) Selvsagt, alt har sin sjarm på en eller annen firundelig måte.. Til og med kvalmen... Haha.. :p Jeg må vel også innrømme at siden hormonene mine blomstrer, så er det ekstra kjekt når det er et menneske i min verden som syns jeg kanskje er litt atraktiv. :p
 
Blodtrykksfall suger, og da mener jeg skikkelig suger. Står midt I shopping og bang så here we go så synker blodtrykket momentant og jeg må bort til kassa for å be om hjelp og sette meg ned. Det blir tåkete, svetta begynner smått å renne og jentene I kassa løper frem og tilbake for å hente vann og stol. For en fantastisk gjeng. Måtte avbryte shopping og prøve å betale og komme meg ut I frisk luft da blodtrykket stiger litt. Men fortsatt ikke helt oppegående. Sitter utenfor kjøpesentetet på en kafé tilhørende senteret med cola. Kommer seg smått, og lille prins holder aktivitet I magen på høyt nivå. Dagens fra meg. God helg
 
Den følelsen når du oppdager at klær er på vranga.. Og når du skal skifte så tar du til og med av deg Bh og alle klærne og skjønner ikke det før du står der naken.. Herlighet.. Snakk om å være i tåke.
har akkurat funnet ut i lag med han jeg bor med at vi kun passer som venner, null problem. Og blir boende som venner, og særskilt gode venner. Vi har ikke kjærste følelser for hverandre, og diskuterer gjerne kun når det handler om følelser rundt hverandre - Og det er jo ikke helt bra. SÅ dermed så er vennskap bedre, og økonomisk sett vet jeg har det bra som alene mor og lignende, men pga en lang historie fra før av så er det greit å ha noen å bo med. Dessuten veldig fint at vi hjelper hverandre med ting.. Og kan ha det sånn.. Det funker for oss, og når andre ting roer seg ned generelt blir det enda bedre.. Så nå nyter jeg rett og slett bare tilværelsen, selv om formen er noenganger jævlig. Men det får bare gå, har gitt opp å kjempe mot kvalmen, og er veldig overrasket om jeg våkner en dag uten.. :) Selvsagt, alt har sin sjarm på en eller annen firundelig måte.. Til og med kvalmen... Haha.. :p Jeg må vel også innrømme at siden hormonene mine blomstrer, så er det ekstra kjekt når det er et menneske i min verden som syns jeg kanskje er litt atraktiv. :p
Hei :) ville bare tipse om at du antagelig ikke får støtte som alenemor sålenge dere bor på samme adresse.. Er absolutt ingen ekspert på dette området, men har hørt om noen som ble anmeldt pga at de delte adresse (men ikke seng) med barnefar og samtidig var registrert som alene. Men du kan sikkert høre med NAV :) og så synes jeg det er flott at dere er så gode venner, det vil bebis nyte godt av <3
 
Er reg. Som samboer, og det vil vi være til lenge etter fødsel. Men vi orker ikke flytte på oss enda og vil ha et fungerende familie liv så lenge det trengs og småen er liten:). Som samboer har jeg krav på foreødrepenger uansett. Hatt møte med nav om det og de vet jeg er samboer :) vi tenker mer på barnet enn penger :). Så lege barnet har det som trengs og kjærligheten :) ja, vi er veldig gode venner så dette fungerer maks for oss :) kjekt med hjelp etter fødsel så:) hehe
 
Supert! Ville bare tipse, så du ikke gikk på en smell ;) syns dere er supergode foreldre som setter barnet først :)
 
Setter god pris på tips.. :D Det er alltid flott med tips, missforstå meg riktig.. :D Ja, lille prinsen fortjener en god start på livet. Og vi er såpass inngrodde fra før av så dette blir supert.. Da kan man forholde seg til en ting, og samarbeid og hjelpsomhet rundt barnets omgivelser og trygge rammer. Så slipper vi de negative følelsene rundt det å presse oss til å være kjærester, og sette av kjærestetid når vi ikke har det bra som kjærester og det er kleint.. :)
 
Lenge siden her inne nå. Nå har det skjedd mye den siste tiden, men har ikke energi til å nevne alt nå. Men har vært på ultralyd idag, og det vi trodde var hodeleie viste seg å være sete leie. Syns magefølelsen min har vært rar den siste tiden, selv om han har sprella voldsomt og holdt liv stort sett hele tiden. Med unntak av noen rolige dager. Pluss har pådratt med sopp infeksjon. Joda, flott a gitt.. Men vekta til junior er gjenomsnittet, 1750 gram ca.. Kan bli en stor og fin gutt det.. :)
 
Back
Topp