Rullepølsa
Forelsket i forumet
Planen var å sove, men siden lille sprell makrell holder på å leke der nede etter å Vært på "tv", må jeg bare kose med han så lenge:-D.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som gravid er det fullt lovlig å ha slike dager, tenker jeg! Lade batteriene og håpe på en bedre dag i morgen! I går ettermiddag tilbragte jeg over tre timer i senga selv, uten å gjøre noe som helst (litt soving og mye tenking). Litt bedre i dag! Lykke til med middagsprosjektet da.
Hei ville bare tipse om at du antagelig ikke får støtte som alenemor sålenge dere bor på samme adresse.. Er absolutt ingen ekspert på dette området, men har hørt om noen som ble anmeldt pga at de delte adresse (men ikke seng) med barnefar og samtidig var registrert som alene. Men du kan sikkert høre med NAV og så synes jeg det er flott at dere er så gode venner, det vil bebis nyte godt av <3Den følelsen når du oppdager at klær er på vranga.. Og når du skal skifte så tar du til og med av deg Bh og alle klærne og skjønner ikke det før du står der naken.. Herlighet.. Snakk om å være i tåke.
har akkurat funnet ut i lag med han jeg bor med at vi kun passer som venner, null problem. Og blir boende som venner, og særskilt gode venner. Vi har ikke kjærste følelser for hverandre, og diskuterer gjerne kun når det handler om følelser rundt hverandre - Og det er jo ikke helt bra. SÅ dermed så er vennskap bedre, og økonomisk sett vet jeg har det bra som alene mor og lignende, men pga en lang historie fra før av så er det greit å ha noen å bo med. Dessuten veldig fint at vi hjelper hverandre med ting.. Og kan ha det sånn.. Det funker for oss, og når andre ting roer seg ned generelt blir det enda bedre.. Så nå nyter jeg rett og slett bare tilværelsen, selv om formen er noenganger jævlig. Men det får bare gå, har gitt opp å kjempe mot kvalmen, og er veldig overrasket om jeg våkner en dag uten.. Selvsagt, alt har sin sjarm på en eller annen firundelig måte.. Til og med kvalmen... Haha.. Jeg må vel også innrømme at siden hormonene mine blomstrer, så er det ekstra kjekt når det er et menneske i min verden som syns jeg kanskje er litt atraktiv.