Lille Liss sin dagbok

I dag begnte jeg progynova :) Så skal ringe til St.Olavs på mandag, da får jeg sikkert time til UL. Håper det blir innsett nå denne runden da, og at ett av gulleggene mine overlever opptining ;) Krysser fingrene! :)

tvi-tvi! Denne gongen må alt gå bra! Masse, masse lykke til! :)

Takk for det :)
Ny time til UL blir onsdag 12.06 ;) Krysser fingrene for at alt ser bra ut da!

Masse lykke til på ul i morgon! Denne gongen er det din tur til å få inn ei isrose eller to! :)

Endelig en bra UL ;) Innsett på mandag, jippi!!! Starter med Utrogestan på lørdag og fortsetter som vanlig med progynova. Gleder meg til å bli ruger igjen ☆☆☆

Begynte på Utrogestan i går, klissete greier :/ I sta ringte dem fra sykehuset og begge eggene er tint opp. Det første overlevde ikke opptining, men det gjorde det andre! Så håper det er det ene som skal til å gir oss en lillebror eller lillesøster ;) Blir spennende å bli ruger i morgen igjen :)

Da er jeg ruger på ett 8delt fryseegg ;) Måtte de neste to ukene gå fort og at jeg sitter der med en positiv test ;)

Lykke til med rugingen :)

Håpar du ruger på gullegget no! Kryssar fingrane for deg:)

Rugedag 6 her nå, dagene går heldigvis fort med ei lita aktiv jente fra før ;)

Magen stikker og er oppblåst. Kjennes ut som jeg har tatt masse sitt-ups dagen før... Når jeg nyser el reiser meg fort stikker det til, blir litt vondt.
Går mye på do å tisser mye, men drikker også mye vann :)

Men kan være medisinene som gjør dette da. Men har en god følelse på forsøket ;) Neste lørdag blir det sikkert testing tenkter jeg, vanskelig å holde seg helt til neste mandag... hehe...

Ooooh, det høyrest bra ut! Satsar på det er ei spire inni der som jobbar med å grave seg ned! Ja alltid vanskelig det å holde seg heilt til testdato;) Satsar på du testar positivt lør! :)

Da er jeg halveis til testdag :)
Hjemme fra jobb med feber og forkjølelse... Ikke gøy når det er strålende vær ute og siste innspurt på jobb før ferie :/

Stikker fremdeles til i magen av og til og kjennes støl ut, og nå kjenner jeg at brystene også er litt ømme ;) Håper det er positive tegn!

Ble så utålmodig i dag at jeg måtte teste... hehe... Selvsagt var den negativ, er jo tidlig enda. Men har kjøpt inn ett lite lager av tester :) Så blir sikkert testing på torsdag igjen, så lørdag og mandag ;) Forhåpentligvis blir en av dem positiv!!

Kjenner av og til stikkinger i magen og den er stiv og støl. Puppene har i går og i dag vært ømme... Håper det er positive tegn ;)

Testet igjen i dag, fremdeles blank... Litt skuffende da jeg nettopp hadde drømt om positiv test :/

Men har fremdeles en god følelse, fremdeles stikkinger i magen og litt stikkinger i puppene...
Det er noe som skjer i magen, håper så inderlig det er spiren som klorer seg fast. Hadde en liten blødning på rugedag 9, er nå på rugedag 11. Kanskje det var en festeblødning, krysser fingrene for det ;)

Dårlig dag i dag :(

Er på rugedag 13... våknet 5 ca i mårest og måtte på do. Tok en test. Syntes jeg såg en kjempe svak strek, men den vistes ikke da jeg igjen dtod opp ca 8.
Resten av dagen har jeg gått å vært nedfor og litt lei meg... Har også humør svingninger, nesten som pms :/

Håper ny test på mandag viser tydelig strek :) Men begynner å miste troen...

opp med hodet. man skal jo ikke lese av testen senere enn 5 minutter - etter det kan den vise feil resultat :)

Negativ test, pause til oktober... Fullt på St.Olavs...

Prøve å koble ut å nyte sommeren :)

Huff, har hatt noen tunge dager nå til tross for ferie :( Tar på denne prøvingen og negative resultat...
2 venninner som er 3 mnd på vei nå, er selvsagt glad på deres vegne, men vil så gjerne være der sammen med dem!!
Er utrolig heldig som har ei snuppe på 21 mnd, men er så trett og klar. Hun har kun sovet 3 netter gjennom på disse 21 mnd, så blir litt ekstra trett og nedfor av det :(
Dagens sytetråd! Føler egentlig ikke jeg har lov til å syte. Fordi jeg er så heldig å ha en nydelig datter, men søvnløshet tar på... Men så absolutt verd det!!! Nyter hvert minutt jeg har med henne, er bare så trett og klar...

Back
Topp