Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Lurt! Samme her egentlig, men har vært litt aktiv den siste uken. Vi prøver jo fortsatt egentlig ikke, men fikk mensen 1 uke for tidlig denne syklusen, og nå har jeg svaaaaaakt positive tester, så da blir det en del googling og BV ;)

Haha, har vært kvalm i dag jeg også, tenker bare: gravid, gravid, gravid, gravid dagen lang.. :P

Ååh, så gøy!! :D
Få se? :D

Skimter litt ja! Spennende!! Får håpe det blir tydeligere :D

Ja spennende! Men blødde i 4 dager så minner meg dessverre litt om en kjent situasjon.. Da du fikk svake positive når du blødde.

Ja spennende! Men blødde i 4 dager så minner meg dessverre litt om en kjent situasjon.. Da du fikk svake positive når du blødde.

Kan jo håpe på andre blødninger likevel! Du får rett og slett bare se om de blir sterkere ♡
Krysser fingrene for deg ♡♡

Kan jo håpe på andre blødninger likevel! Du får rett og slett bare se om de blir sterkere ♡
Krysser fingrene for deg ♡♡

Ja kan jo det, men skummelt å håpe for mye! Krysser fingrene for deg også ♡♡

Ja kan jo det, men skummelt å håpe for mye! Krysser fingrene for deg også ♡♡

Ja, ser den :/
Takk!
Jeg håper så det klaffer denne gang!!
Puppene mine er enda ømme/sensitive etter EL (vanligvis gir det seg 1-2 dpo.. Men skal sies at jeg ALDRI har hatt SÅ såre nipler som denne gang!!), og det småmurrer litt i dag.. Lurer på om jeg har hatt en SKIKKELIG powerEL, eller om kroppen min reagerer lynkjapt på at det -skjer- noe der.. Eller både og! :D

Gravidfølelse kom snikende inn allerede 3 dpo..
Og så mer og mer symptomer.. I dag er jeg kvalm, svimmel og SKIKKELIG stiv i rygg/nakke. Er det muligheter mon tro?!

Gravidfølelse kom snikende inn allerede 3 dpo..
Og så mer og mer symptomer.. I dag er jeg kvalm, svimmel og SKIKKELIG stiv i rygg/nakke. Er det muligheter mon tro?!

Var det ikke nå du hadde så sen EL? Kanskje EL egentlig var før og du er sånn 10 dpo :D Har du en chart?

Var det ikke nå du hadde så sen EL? Kanskje EL egentlig var før og du er sånn 10 dpo :D Har du en chart?

Er veldig sikker på at jeg er 5dpo :)
Begynte å tempe kun etter at jeg var sikker på at EL var sen..
16d10b841217dd101192ffc5242eede3

FF er ikke like sikker som meg - men den føler ikke symptomene heller da..

Er veldig sikker på at jeg er 5dpo :)
Begynte å tempe kun etter at jeg var sikker på at EL var sen..
16d10b841217dd101192ffc5242eede3

FF er ikke like sikker som meg - men den føler ikke symptomene heller da..

Ja joda, jeg tror jeg er enig med FF ;) du hadde jo et ganske tydelig hopp der :)

Ja joda, jeg tror jeg er enig med FF ;) du hadde jo et ganske tydelig hopp der :)

Så.. altså. I så fall må jo egget festa seg veeeldig fort etter det kom ned til livmoren :p

/lov å håpe

Spennende ♡
Hvordan går det med deg forresten? :D

Ja, jeg følger spent med på deg! :)
Her går det fint :) 9+3 idag, så tiden flyr.. Tul neste uke, og satser på at alt ser bra ut da :D

Ååh, så spennende ♡♡ Kommet langt allerede du da! :)
Satser på at alt står fint til på tul :D Mye symptomer nå?

Ååh, så spennende ♡♡ Kommet langt allerede du da! :)
Satser på at alt står fint til på tul :D Mye symptomer nå?

Er ufattelig trøtt og sliten om dagen, og så er jeg super-rar i matveien. Mye som ikke frister. Er ikke så veldig kvalm egentlig, så er heldig sånn sett :) Er 40 % sykemeldt da, siden ALT er tungt for tia.. Det er som om jeg lever i en boks med sirup :p men jeg klager ikke ;)
Håper virkelig det er din tur nå!! :joyful:

Er ufattelig trøtt og sliten om dagen, og så er jeg super-rar i matveien. Mye som ikke frister. Er ikke så veldig kvalm egentlig, så er heldig sånn sett :) Er 40 % sykemeldt da, siden ALT er tungt for tia.. Det er som om jeg lever i en boks med sirup :p men jeg klager ikke ;)
Håper virkelig det er din tur nå!! :joyful:

Boks med sirup, ja :')
Men høres ut som "greie" symptomer det da. Du merker du er gravid - men det virker ikke som om det er så avskrekkende fælt likevel :) :)

Du må oppdatere meg ang tul i neste uke - spent på dine vegne!!
Du har ikke laget deg noe sv.dagbok inne på forum som jeg kan følge? :)

Back
Topp