Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Jeg snik-kikker litt på noen oppskrifter da :p For å se hvordan enkelte ting gjøres.. også fant jeg noe diagrammer i mønsterboken min...
Så, det er ikke noe spesielt ved det. Jeg er bare vrang som vil gjøre alt selv :p

Jaja, flink er du okke som! :D

7f5f08c386f15703a5f3930df09410e5

SNART ferdig med genseren til dattera da!! :)
Gidder ikke gjøre mer i kveld dog.. Nå vil jeg se en film før jeg sovner..
Så fin! :)

Og der var det ikke strek i det hele tatt på testen!
Merkelige greier det der, forstår ikke hva det skal komme av..

Nuvel. Jeg fant en nettgynekolog som jeg tok kontakt med i helga! Han lovte meg svar etter denne helga da han tydeligvis er på ferie (.. synes det var fantastisk nok å få bare et slikt svar SÅ kjapt!)

Spurte han litt angående dette med lutealfasen min og småblødningene i forkant - om han tror det kan være vanskeligere for meg å bli gravid grunnet dette. Ville også ha et mer konkret svar på hvordan å skille menstruasjonen fra urelevante småblødninger, da jeg blør så sjukt lite i blant at det er vanskelig å si..
Spent på svar!

Og der var det ikke strek i det hele tatt på testen!
Merkelige greier det der, forstår ikke hva det skal komme av..

Nuvel. Jeg fant en nettgynekolog som jeg tok kontakt med i helga! Han lovte meg svar etter denne helga da han tydeligvis er på ferie (.. synes det var fantastisk nok å få bare et slikt svar SÅ kjapt!)

Spurte han litt angående dette med lutealfasen min og småblødningene i forkant - om han tror det kan være vanskeligere for meg å bli gravid grunnet dette. Ville også ha et mer konkret svar på hvordan å skille menstruasjonen fra urelevante småblødninger, da jeg blør så sjukt lite i blant at det er vanskelig å si..
Spent på svar!

Åh, så lurt! Håper du får noen svar som gjør deg litt klokere :)

Det var nok kjemisk denne gangen også, antar jeg. Har blødd i 11 dager (hvor av 4 dager har vært småblødninger/lett blødning), 3 av dem før jeg regnet det som tr, og 1 etter slutt. Pleier aldri spotte i etterkant -.-
Sterke menssmerter har jeg også hatt, noe jeg kun har hatt tidligere ved den første kjemiske..
*sukk*
Dette er KJEDELIGE greier. Nå får det være siste gang, for jeg synes faktisk det er mer enn nok med menstruasjon på 7 dager. Trenger ikke mer blod og crap!

Det var nok kjemisk denne gangen også, antar jeg. Har blødd i 11 dager (hvor av 4 dager har vært småblødninger/lett blødning), 3 av dem før jeg regnet det som tr, og 1 etter slutt. Pleier aldri spotte i etterkant -.-
Sterke menssmerter har jeg også hatt, noe jeg kun har hatt tidligere ved den første kjemiske..
*sukk*
Dette er KJEDELIGE greier. Nå får det være siste gang, for jeg synes faktisk det er mer enn nok med menstruasjon på 7 dager. Trenger ikke mer blod og crap!
Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?

Meh. Går greit. Enda ikke EL i sikte, men.. Ja. Nei. Jeg orker ikke følge med lenger :p Tar litt avstand fra ikm-gruppen og orker ikke tenke så mye på det. Er så lei av at det aldri går :/

Hva med deg?

Meh. Går greit. Enda ikke EL i sikte, men.. Ja. Nei. Jeg orker ikke følge med lenger :p Tar litt avstand fra ikm-gruppen og orker ikke tenke så mye på det. Er så lei av at det aldri går :/

Hva med deg?
3 dpo idag.. Er sikkelig lei jeg og.. :( Vil ikke inn i pp8.. Kansje greit og koble seg vekk litt.. Tror jeg at jeg gjør neste pp og.. :) Sender deg gode tanker <3

3 dpo idag.. Er sikkelig lei jeg og.. :( Vil ikke inn i pp8.. Kansje greit og koble seg vekk litt.. Tror jeg at jeg gjør neste pp og.. :) Sender deg gode tanker <3

Får håpe vi slipper flere pper ♡

Her har det vært litt action ja!
Hvordan går det?
Hold motet oppe! Det går etterhvert! Jeg er dessverre ganske sikker på det (optimist eller no ;) )

Her har det vært litt action ja!
Hvordan går det?
Hold motet oppe! Det går etterhvert! Jeg er dessverre ganske sikker på det (optimist eller no ;) )

Går fint her!
Venter bare på at ikm skal nærme seg, så jeg kan teste :)
Tror jeg er rundt 4 dpo (5, siden klokka er over midnatt..) nå, så.. Alt for tidlig enda. Tenkte prøve holde meg til neste fredag, om det er mulig. Prøver alt jeg kan å ikke tenke så mye på prøvingen. Er så sjukt lei av å føle at det ikke går, så det hjelper godt å tenke på alt annet. :)

Får håpe du har rett :p

Går fint her!
Venter bare på at ikm skal nærme seg, så jeg kan teste :)
Tror jeg er rundt 4 dpo (5, siden klokka er over midnatt..) nå, så.. Alt for tidlig enda. Tenkte prøve holde meg til neste fredag, om det er mulig. Prøver alt jeg kan å ikke tenke så mye på prøvingen. Er så sjukt lei av å føle at det ikke går, så det hjelper godt å tenke på alt annet. :)

Får håpe du har rett :p
Et tips er å ha nok tester til ikm dagen. Jeg fikk ikke positiv før på selve dagen og hadde igjen en strimmel...det var tullete. For et tror det ikke før du har en fin strek på cb (sånn tap det for meg =P). Strimmelen var møkk svak ift a1, cb og en til jeg ikke husker navnet på.
Shit så spennende! :D

Et tips er å ha nok tester til ikm dagen. Jeg fikk ikke positiv før på selve dagen og hadde igjen en strimmel...det var tullete. For et tror det ikke før du har en fin strek på cb (sånn tap det for meg =P). Strimmelen var møkk svak ift a1, cb og en til jeg ikke husker navnet på.
Shit så spennende! :D

Har sånn 20 tester liggende + 2 digitale, så det holder sikkert :D
Det er ikke virkelig før cbd sier det ;)

PP8 - CD30 - 6 dpo.. IKM på søndagen.

Jeg føler ingenting. Så.. Det er ikke noe egg som har festa seg (enda).. I løpet av de to pp'ene jeg har hatt kjemisk, har jeg merka det med én gang egget festa seg. Mtp spotting, ømhet/smerter/murring og viktigst av alt - gravidfølelsen. Om den ikke kommer før helga, så vet jeg ikke om jeg orker ta noe graviditetstester. Skal ikke si det for sikkert at det ikke er innbilning - men jeg føler jeg kjenner kroppen såpass godt nå at jeg ikke trenger testene :p
Og om så om jeg innbiller meg det - det skader ikke å vente med g-test :p

9 dpo - og jeg blør. Mer enn kun spotting.. Kan selvsagt håpe på at det stopper og kun er festeblødning men.. Tviler faktisk. Har vurdert å dra på fertilitetsklinikk og fått sjekka ting.. Tror ikke alt er som det skal med meg, jeg.

Back
Topp