Jeg snik-kikker litt på noen oppskrifter daFor å se hvordan enkelte ting gjøres.. også fant jeg noe diagrammer i mønsterboken min...
Så, det er ikke noe spesielt ved det. Jeg er bare vrang som vil gjøre alt selv![]()
Jaja, flink er du okke som!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg snik-kikker litt på noen oppskrifter daFor å se hvordan enkelte ting gjøres.. også fant jeg noe diagrammer i mønsterboken min...
Så, det er ikke noe spesielt ved det. Jeg er bare vrang som vil gjøre alt selv![]()
Så fin!![]()
SNART ferdig med genseren til dattera da!!
Gidder ikke gjøre mer i kveld dog.. Nå vil jeg se en film før jeg sovner..
Hørt noe fra nettgyn?![]()
Og der var det ikke strek i det hele tatt på testen!
Merkelige greier det der, forstår ikke hva det skal komme av..
Nuvel. Jeg fant en nettgynekolog som jeg tok kontakt med i helga! Han lovte meg svar etter denne helga da han tydeligvis er på ferie (.. synes det var fantastisk nok å få bare et slikt svar SÅ kjapt!)
Spurte han litt angående dette med lutealfasen min og småblødningene i forkant - om han tror det kan være vanskeligere for meg å bli gravid grunnet dette. Ville også ha et mer konkret svar på hvordan å skille menstruasjonen fra urelevante småblødninger, da jeg blør så sjukt lite i blant at det er vanskelig å si..
Spent på svar!
Hvordan går det med deg?Det var nok kjemisk denne gangen også, antar jeg. Har blødd i 11 dager (hvor av 4 dager har vært småblødninger/lett blødning), 3 av dem før jeg regnet det som tr, og 1 etter slutt. Pleier aldri spotte i etterkant -.-
Sterke menssmerter har jeg også hatt, noe jeg kun har hatt tidligere ved den første kjemiske..
*sukk*
Dette er KJEDELIGE greier. Nå får det være siste gang, for jeg synes faktisk det er mer enn nok med menstruasjon på 7 dager. Trenger ikke mer blod og crap!
Hvordan går det med deg?
3 dpo idag.. Er sikkelig lei jeg og..Meh. Går greit. Enda ikke EL i sikte, men.. Ja. Nei. Jeg orker ikke følge med lengerTar litt avstand fra ikm-gruppen og orker ikke tenke så mye på det. Er så lei av at det aldri går :/
Hva med deg?
3 dpo idag.. Er sikkelig lei jeg og..Vil ikke inn i pp8.. Kansje greit og koble seg vekk litt.. Tror jeg at jeg gjør neste pp og..
Sender deg gode tanker <3
Her har det vært litt action ja!
Hvordan går det?
Hold motet oppe! Det går etterhvert! Jeg er dessverre ganske sikker på det (optimist eller no)
Et tips er å ha nok tester til ikm dagen. Jeg fikk ikke positiv før på selve dagen og hadde igjen en strimmel...det var tullete. For et tror det ikke før du har en fin strek på cb (sånn tap det for meg =P). Strimmelen var møkk svak ift a1, cb og en til jeg ikke husker navnet på.Går fint her!
Venter bare på at ikm skal nærme seg, så jeg kan teste
Tror jeg er rundt 4 dpo (5, siden klokka er over midnatt..) nå, så.. Alt for tidlig enda. Tenkte prøve holde meg til neste fredag, om det er mulig. Prøver alt jeg kan å ikke tenke så mye på prøvingen. Er så sjukt lei av å føle at det ikke går, så det hjelper godt å tenke på alt annet.
Får håpe du har rett![]()
Et tips er å ha nok tester til ikm dagen. Jeg fikk ikke positiv før på selve dagen og hadde igjen en strimmel...det var tullete. For et tror det ikke før du har en fin strek på cb (sånn tap det for meg =P). Strimmelen var møkk svak ift a1, cb og en til jeg ikke husker navnet på.
Shit så spennende!![]()
Håååper det blir spire på deg <3