Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Kanskje snakke med fastlegen da og få en henvisning, jo før jo kortere å vente? Blir du gravid mens du venter, så er jo det bare positivt. Eller få mannen til sjekk hos sin egen fastlege ;) kjapt overstått og en viktig årsak å utelukke. Var det første min gyn spurte om da jeg var der, om alt var i orden hos han.

Burde kanskje.. Men jeg er egentlig ikke så frempå av meg. Snakket smått om alt med fastlegen sist jeg var der, selv om jeg egentlig var der av andre grunner da.. Da nevnte han at det sikkert var lurt å sjekke mannen (.. siden jeg har barn fra før, er det jo ikke vits i å utrede meg FØRST), men.. Jeg vet ikke hvorvidt man går frem der..? Legen hans er ei skikkelig hurpe (.. ikke noe jeg bare sier - hun er kjent for å være den legen INGEN vil ha..), så.. usikker på om hun vil hjelpe med sånne ting i det hele tatt. I alle fall før det er gått et år.

Burde kanskje.. Men jeg er egentlig ikke så frempå av meg. Snakket smått om alt med fastlegen sist jeg var der.. Av andre grunner.. Da nevnte han at det sikkert var lurt å sjekke mannen (.. siden jeg har barn fra før, er det jo ikke vits i å utrede meg FØRST), men.. Jeg vet ikke hvorvidt man går frem der..? Legen hans er ei skikkelig hurpe (.. ikke noe jeg bare sier - hun er kjent for å være den legen INGEN vil ha..), så.. usikker på om hun vil hjelpe med sånne ting i det hele tatt. I alle fall før det er gått et år..
Er jo lett å bytte fastlege dersom det er ønskelig, på minfastlege.no, men ellers må han bare si at han ønsker å sjekke kvaliteten sin, uavhengig av lengden på prøvingen. Er bare å levere en prøve som må kikkes på av fastlegen i mikroskop. I beste verste fall ta en hvit en og si at det har gått et år, det vet jo ikke ho noe om. Eventuelt ta det gjennom din fastlege?

Er jo lett å bytte fastlege dersom det er ønskelig, på minfastlege.no, men ellers må han bare si at han ønsker å sjekke kvaliteten sin, uavhengig av lengden på prøvingen. Er bare å levere en prøve som må kikkes på av fastlegen i mikroskop. I beste verste fall ta en hvit en og si at det har gått et år, det vet jo ikke ho noe om. Eventuelt ta det gjennom din fastlege?

Ikke når det er den eneste ledige fastlegen i byen :/
.. ikke det beste helsetilbudet her i byen, nei :')
Vi har ikke lege på samme senter eller noe da, så jeg vet ikke heeelt om de går med på det sånn :p

Ikke når det er den eneste ledige fastlegen i byen :/
.. ikke det beste helsetilbudet her i byen, nei :')
Vi har ikke lege på samme senter eller noe da, så jeg vet ikke heeelt om de går med på det sånn :p
Det enkleste er jo uansett å snakke med din fastlege, enten sier den at det er i orden eller at han må gå til sin egen. Ikke verre enn det, og pga ventetiden ville jeg også blitt henvist til gynekolog i samme slengen :)

Det enkleste er jo uansett å snakke med din fastlege, enten sier den at det er i orden eller at han må gå til sin egen. Ikke verre enn det, og pga ventetiden ville jeg også blitt henvist til gynekolog i samme slengen :)

Er nok det. Jeg bare.. Vet ikke.. Jeg synes ikke det er noe gøy å dra til legen.. ><
Blir skjelven og nervøs, og glemmer alt jeg skal si :o
Høres helt teit ut, men jeg utsetter det helst mest mulig å dra til legen, uansett grunnlag, fordi jeg synes det er skummelt.. ><

Er nok det. Jeg bare.. Vet ikke.. Jeg synes ikke det er noe gøy å dra til legen.. ><
Høres helt teit ut, men jeg utsetter det helst mest mulig å dra til legen, uansett grunnlag, fordi jeg synes det er skummelt.. ><
Jeg lager en liste, drar helst ikke før jeg må jeg heller. Og da er det ofte så mange ting at jeg sikrer hukommelsen med å skrive ned alt jeg skal ta opp :) om det er 2-3-4 eller 5 ting :)

Ta med en lapp og lever til legen:)

Jeg lager en liste, drar helst ikke før jeg må jeg heller. Og da er det ofte så mange ting at jeg sikrer hukommelsen med å skrive ned alt jeg skal ta opp :) om det er 2-3-4 eller 5 ting :)
Ta med en lapp og lever til legen:)

Jeg pleier gjøre det - og deretter lese av etter "manuset" mitt :p
Men dette synes jeg er enda verre å prate om til legen, da jeg føler det er mer personlig enn andre ting.. :p

Tror nok fastlegens finner en fin måte å snakke med deg om dette temaet, ikke første eller siste gangen. Og alle er forskjellige :)

Du får ta deg en langtur og få crinone. Kan være verdt det viss det gir 2 streker :)

Tror nok fastlegens finner en fin måte å snakke med deg om dette temaet, ikke første eller siste gangen. Og alle er forskjellige :)

Nååja, fastlegen min er ikke såååå.. Hva skal jeg si, for å si det pent.. han er faglig flink, men ikke ekspert på sosiale greier..? :p

... men så fikk jeg denne da..:
ea264e0f33d3185b3d27ff1fe9c5c29b

Skal nevnes at det er etter tidsfrist - men aldri fått slike på disse tidligere.

Er innom BV og følger med i dagboka di fra en tid til en annen :) har du tatt en ny test idag? :D

Er innom BV og følger med i dagboka di fra en tid til en annen :) har du tatt en ny test idag? :D

Jepp.. negativ :/
Må ha vært noe feil med testen.. :S

Back
Topp