Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

9 dpo - og jeg blør. Mer enn kun spotting.. Kan selvsagt håpe på at det stopper og kun er festeblødning men.. Tviler faktisk. Har vurdert å dra på fertilitetsklinikk og fått sjekka ting.. Tror ikke alt er som det skal med meg, jeg.

:( :( <3

9 dpo - og jeg blør. Mer enn kun spotting.. Kan selvsagt håpe på at det stopper og kun er festeblødning men.. Tviler faktisk. Har vurdert å dra på fertilitetsklinikk og fått sjekka ting.. Tror ikke alt er som det skal med meg, jeg.

Ikke bra :( synes du skal få deg en konsultasjon meg spesialist ;)

Ikke bra :( synes du skal få deg en konsultasjon meg spesialist ;)

Har såå lyst. Problemet er vel mest å ha tid :p
Reise til Trondheim eller Oslo for sånt ><

Jepp ;) nei, tror det er offentlig :p i grunn usikker, har gått der i alle år :p

Haha :p
Tror jeg skal finne en privat gyn helst. Orker ikke dra til legen og få henvisning videre, stå på venteliste osvosv.. Høres tungt ut :O

Har mannen din tatt test? Du har jo en fra før, så kanskje han kunne testa kvaliteten, om dere ikke alt har gjort det :)

Har mannen din tatt test? Du har jo en fra før, så kanskje han kunne testa kvaliteten, om dere ikke alt har gjort det :)

Bare hjemmetest :p De er ikke spesielt pålitelige, da de ikke måler form.. Men denne skulle måle antall levende, motile celler i alle fall.

Men har en følelse på at det er meg det går på. Selv om jeg har en fra før. Syklusen min er annerledes nå enn det den var da jeg var 15-16. Vet ikke ang. lutealfasen på den tiden, men.. godt mulig den har endret seg til det verre og. Evt at jeg kun ble gravid den gang på grunn av hormonkluss fra p-pillene...?

Menmen. Jeg tenkte egentlig hive meg rundt og dra til en gyn - men holder på å skal få kjøpt ny bil nå istedet, så all energi (og kroner til overs) går dit heller.

Hva skjer..?
CD26 i dag, og ingen EL enda..?
Tenkte kanskje det bare hadde gått meg et hus forbi, pga sykdom osv.. Men.. Tok tempen i morges.. Lå på 36.01! Det er det laveste jeg har vært nedpå. Vanligvis ligger jeg på 36.40 før EL og 36.60-36.90 etter EL.. Så, jeg tror ikke EL har vært. :S
Blir en lang syklus dette da....

Hva skjer..?
CD26 i dag, og ingen EL enda..?
Tenkte kanskje det bare hadde gått meg et hus forbi, pga sykdom osv.. Men.. Tok tempen i morges.. Lå på 36.01! Det er det laveste jeg har vært nedpå. Vanligvis ligger jeg på 36.40 før EL og 36.60-36.90 etter EL.. Så, jeg tror ikke EL har vært. :S
Blir en lang syklus dette da....

Kan det være el dipp? At el er idag? :o

Kan det være el dipp? At el er idag? :o

Voldsomt til dipp da :p
Men kjennes ikke ut som el nå heller.. Får slå på temp.måleren senere og se om tempen er lagret.. Kan hende jeg i halvsøvne så feil av 0 og 8, f.eks. Lov å håpe :')

36.21 i dag. CD27 og ingen EL enda. Dette kommer til å bli den lengste syklusen jeg noen gang har hatt - med mindre kroppen bestemmer seg for å lage en menstruasjonslignende blødning, uten eggløsning.

I dag MÅ det jo skje noe. CD30. Puppene begynte si i fra litt i går, og i dag murrer det fælt :S
Om det ikke er på gang nå, så vet jeg ikke :p

Endelig. 11 dager forsinket, men EL kom etterhvert. 36.57 i temp i dag, så da var den i går!! :)

Hvordan går det med deg lillafrosk? :) Synes jeg ser deg så lite ute på FS!

Hvordan går det med deg lillafrosk? :) Synes jeg ser deg så lite ute på FS!

Ikke vært så superaktiv i det siste, i håp om å klare slappe litt av.. :p
Men her går det da!
3 dpo i dag - var kvalm i morges! :o første jeg tenkte på var "GRAVID?!".. Haha.. :p Mulig egget har festet seg i natt eller så altså - men det er vel kanskje mer ønsketenking :p

Hva med deg? ♡

Ikke vært så superaktiv i det siste, i håp om å klare slappe litt av.. :p
Men her går det da!
3 dpo i dag - var kvalm i morges! :eek: første jeg tenkte på var "GRAVID?!".. Haha.. :p Mulig egget har festet seg i natt eller så altså - men det er vel kanskje mer ønsketenking :p

Hva med deg? ♡

Lurt! Samme her egentlig, men har vært litt aktiv den siste uken. Vi prøver jo fortsatt egentlig ikke, men fikk mensen 1 uke for tidlig denne syklusen, og nå har jeg svaaaaaakt positive tester, så da blir det en del googling og BV ;)

Haha, har vært kvalm i dag jeg også, tenker bare: gravid, gravid, gravid, gravid dagen lang.. :P

Back
Topp