9 dpo - og jeg blør. Mer enn kun spotting.. Kan selvsagt håpe på at det stopper og kun er festeblødning men.. Tviler faktisk. Har vurdert å dra på fertilitetsklinikk og fått sjekka ting.. Tror ikke alt er som det skal med meg, jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo - og jeg blør. Mer enn kun spotting.. Kan selvsagt håpe på at det stopper og kun er festeblødning men.. Tviler faktisk. Har vurdert å dra på fertilitetsklinikk og fått sjekka ting.. Tror ikke alt er som det skal med meg, jeg.
Ikke brasynes du skal få deg en konsultasjon meg spesialist
![]()
Har såå lyst. Problemet er vel mest å ha tid
Reise til Trondheim eller Oslo for sånt ><
Eller kom hit til min gyn![]()
![]()
Er et alternativ det ogLike langt dit som til tr.heim f.eks så..
Privat?
Jeppnei, tror det er offentlig
i grunn usikker, har gått der i alle år
![]()
Haha
Tror jeg skal finne en privat gyn helst. Orker ikke dra til legen og få henvisning videre, stå på venteliste osvosv.. Høres tungt ut :O
Mener noen snakka om at min både er privat og offentlig ellerno![]()
Har mannen din tatt test? Du har jo en fra før, så kanskje han kunne testa kvaliteten, om dere ikke alt har gjort det![]()
Hva skjer..?
CD26 i dag, og ingen EL enda..?
Tenkte kanskje det bare hadde gått meg et hus forbi, pga sykdom osv.. Men.. Tok tempen i morges.. Lå på 36.01! Det er det laveste jeg har vært nedpå. Vanligvis ligger jeg på 36.40 før EL og 36.60-36.90 etter EL.. Så, jeg tror ikke EL har vært. :S
Blir en lang syklus dette da....
Kan det være el dipp? At el er idag?![]()
Hvordan går det med deg lillafrosk?Synes jeg ser deg så lite ute på FS!
Ikke vært så superaktiv i det siste, i håp om å klare slappe litt av..
Men her går det da!
3 dpo i dag - var kvalm i morges!første jeg tenkte på var "GRAVID?!".. Haha..
Mulig egget har festet seg i natt eller så altså - men det er vel kanskje mer ønsketenking
Hva med deg? ♡