Tjæ. Går greit. Takk som spør

14+2 i dag. Verste svimmelheten har gitt seg, jeg er bare mer.. Sliten, med en irriterende hodepine i tinningen.
Tenker kanskje å prøve ut arbeidsevnen min mens jeg enda er sykemeldt, men er redd for at svimmelheten kanskje henter seg fort opp igjen om jeg begynner. Kan bli ganske stress på arbeid, og har liiite mulighet til å ta ting i eget tempo.
Ellers, så er jeg sikker på at jeg har begynt å få kynnere innimellom. Kjenner en lett murring (eller.. Ja. Altså. Det kjennes ut som livmoren strammer seg, rett og slett), og med fingertuppene kjenner jeg at livmoren er da hard. :S
Synes det var veldig tidlig, men i følge det O store internettet, ser jeg at flere har fått det så tidlig som flergangs.
Bare redd for at jeg skal kjenne det enda bedre etterhvert, for da ser jeg for meg at de blir MYE mer ubehagelige enn de var sist svangerskap.
Ellers har det vært en ensom uke. Samboer reiste vekk forrige fredag på fotballtur til Liverpool. Kommer heldigvis hjem i morgen..! Jeg klarer meg dårlig alene. [emoji14]
Hvordan er ting hos deg ?