Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Så koselig å se bilder av lille babyen din! Grattis med vellykka ultralyd [emoji173][emoji173][emoji173]

Var på kontroll på sykehuset, ettersom jordmor var borte i dag. Da ordna hun bare like godt time til oul, som blir 7. Mars :)

En dag før meg :)
Gikk det greit på kontrollen? Hva gjorde hun?
Ikke så mye. Tok blodtrykket og ordnet time til UL, sjekket urinen for uvi.. Det vanlige. Jeg tok opp de tingene jeg tenkte ta opp bare, også dro vi derifra. L var med, og satt der og spilte på minecraft i mens hun [emoji14]

Ikke så mye. Tok blodtrykket og ordnet time til UL, sjekket urinen for uvi.. Det vanlige. Jeg tok opp de tingene jeg tenkte ta opp bare, også dro vi derifra. L var med, og satt der og spilte på minecraft i mens hun [emoji14]
Åh, litt stressende å ha med andre barn kanskje? Det hadde gått helt fint med mi største, men gutten min som nettopp ble 6 år hadde det bare blitt stress med [emoji28]

Åh, litt stressende å ha med andre barn kanskje? Det hadde gått helt fint med mi største, men gutten min som nettopp ble 6 år hadde det bare blitt stress med [emoji28]
Neida. Hun er verdens roligste. Hun spilte, så hun merket knapt at noen pratet til henne en gang [emoji14]

Omg omg! Har ikke vært på forumet på en stund, og hva ser jeg! Gratulerer så mye! Vel fortjent! *danser en liten dans*

Gratulere med overstått 12+0 forresten :D det må være en herlig følelse :)
Er det offentlig enda eller sparer du på hemmeligheten? :)

Omg omg! Har ikke vært på forumet på en stund, og hva ser jeg! Gratulerer så mye! Vel fortjent! *danser en liten dans*
Takk :D
Hvordan går det med deg?
Gratulere med overstått 12+0 forresten :D det må være en herlig følelse :)
Er det offentlig enda eller sparer du på hemmeligheten? :)
Takk takk :) veldig beroligende og sånt da. Jeg er helt på tuppa denne graviditeten. Var mye greiere å være 16 og bekymringsløs altså. [emoji14]

Jeg har ikke tålmodighet til sånt.. Har jo fortalt alle de siste to ukene uansett, så på mandag delte jeg denne:
4a9b6f1a9722bc489273e91699319e83.jpg

(irriterer meg grenseløst at datoen deres er 1 dag for kjapp, dog)

Takk :D
Hvordan går det med deg?

Takk takk :) veldig beroligende og sånt da. Jeg er helt på tuppa denne graviditeten. Var mye greiere å være 16 og bekymringsløs altså. [emoji14]

Jeg har ikke tålmodighet til sånt.. Har jo fortalt alle de siste to ukene uansett, så på mandag delte jeg denne:
4a9b6f1a9722bc489273e91699319e83.jpg

(irriterer meg grenseløst at datoen deres er 1 dag for kjapp, dog)
Her går det veldig fint, Ulv vokser som et ugrass og det er stadig noe nytt på gang. Snart kryper han! Skravler og holder på :D

Her går det veldig fint, Ulv vokser som et ugrass og det er stadig noe nytt på gang. Snart kryper han! Skravler og holder på :D
Så gøy! Hvor gammel er han nå?
Fantastisk hvor fort det plutselig går [emoji14]

12+3, influensavaksinen tatt i dag :)
Greit å få det unnagjort. Nå venter jeg bare til jeg får lov til å gå herfra.
Har også bestilt meg time til jordmor igjen (forrige gang var hun borte, så jeg fikk ei på sykehuset istedet). Neste kontroll blir 14/2, kl. 8.30.
Da er jeg akkurat 16 uker på vei. :)

Time hos lege på mandag også, for å prate litt ang sykemelding videre. Spent på hva vi blir å gjøre. Jeg kjenner meg tidvis i veldig dårlig form.. Spent på om det blir å fortsette resten av svangerskapet..

Ja, kjære vene, det går bare fortere og fortere. Han er snart et halvt år! Syns han akkurat kom ut haha!
Sånn er det [emoji23]
Mi eldste er jo plutselig 7 år gammel og greier. Før jeg vet ordet av det, er hun konfirmant! Går så fort!

Back
Topp