Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

6 dpo - jeg er sint i dag og har hatt hetetokter (... jeg fryser ALLTID ellers).
PMS eller symptomer? :p Eller bare morgengretten og stressa? :p
 
6 dpo - jeg er sint i dag og har hatt hetetokter (... jeg fryser ALLTID ellers).
PMS eller symptomer? :p Eller bare morgengretten og stressa? :p
Hvis kroppen er som den pleier, så surrer den rundt med alle symptomene for å forvirre oss mest mulig!
 
Hvis kroppen er som den pleier, så surrer den rundt med alle symptomene for å forvirre oss mest mulig!

Selvsagt. Går ikke an å oppføre seg som en normal kropp, selv ikke når det ikke er noe der :p
 
4f99bcb31fb8a1f7691d8369714d680d
:))
Begynner testingen i morgen! Gleder meg veldig til å komme i gang :p
 
Blenda. Selvsagt :p
Men er jo ikke annet å forvente på 7 dpo! Satser på bedre lykke i morgen :D
 
Blenda. Selvsagt :p
Men er jo ikke annet å forvente på 7 dpo! Satser på bedre lykke i morgen :D
Når det er så tidlig(begynte jo like tidlig selv..) hvorfor ikke teste annenhver dag? Da er jo evt stigningen mye mer synlig :)
 
Når det er så tidlig(begynte jo like tidlig selv..) hvorfor ikke teste annenhver dag? Da er jo evt stigningen mye mer synlig :)

Fordi jeg har så mye tester, og er superivrig :p haha... I dpo er jo ofte en dag en evighet og - så.. :p
 
Fordi jeg har så mye tester, og er superivrig :p haha... I dpo er jo ofte en dag en evighet og - så.. :p
Jeg har to uker testefri nå, kjenner det skal bli litt godt det også :)
 
Jeg har to uker testefri nå, kjenner det skal bli litt godt det også :)

Er kjekt det og.. Men tiden fra mens til EL går så vanvittig fort.. :p
Plutselig er det testetid igjen (oppdaget jeg..)
 
Testetøsa er virkelig slått ned.. Kunne ikke dy meg.. Måtte prøve en til ("siden urinen likevel er konsentrert nå") :p
Så definitivt en strek etter tidsfrist! Altså. Jeg vet det er ugyldig, og høyst sannsynlig ikke er noen ting... Meeen, det fikk meg i bittelitt bedre humør :)
Jeg håper jo selvsagt på det beste, men forventer liksom ikke sterke streker snart eller så.. Men - det hjalp likevel på humøret.
 
Testetøsa er virkelig slått ned.. Kunne ikke dy meg.. Måtte prøve en til ("siden urinen likevel er konsentrert nå") :p
Så definitivt en strek etter tidsfrist! Altså. Jeg vet det er ugyldig, og høyst sannsynlig ikke er noen ting... Meeen, det fikk meg i bittelitt bedre humør :)
Jeg håper jo selvsagt på det beste, men forventer liksom ikke sterke streker snart eller så.. Men - det hjalp likevel på humøret.
Så spennende! Gleder meg til å høre hvordan dagens test blir. Selv om det er veldig tidlig enda. ;) Jeg hadde ikke strek før 10 DPO, og da måtte jeg virkelig legge godviljen til for å se den. :p
 
Så spennende! Gleder meg til å høre hvordan dagens test blir. Selv om det er veldig tidlig enda. ;) Jeg hadde ikke strek før 10 DPO, og da måtte jeg virkelig legge godviljen til for å se den. :p
d9b5da95759f9f776ec862a4e8b2d5a7


Ingen strek enda! Når jeg la godviljen til synes jeg å kunne skimte NOE på den fysiske testen, men.. Det er nok bare fordi jeg vil se :p
Men herregud.. 8 dpo. :p Det er veldig tidlig!
 
d9b5da95759f9f776ec862a4e8b2d5a7


Ingen strek enda! Når jeg la godviljen til synes jeg å kunne skimte NOE på den fysiske testen, men.. Det er nok bare fordi jeg vil se :p
Men herregud.. 8 dpo. :p Det er veldig tidlig!
Jeg stod i sikkert en halvtime å nistirra på testen klokka 5 om morgen 8 dpo :p Til slutt kunne jeg skimte noe akkuratt når jeg holdt den sånn og sånn. Hahahaha! Innså heldigvis selv at det var galskap og at jeg holdt på å bli sprø, så jeg kastet den og testet ikke før 10 dpo. :p Skjønner sååå godt hvordan du har det.
 
Håper du får sterk strek snart :)
 
Jeg stod i sikkert en halvtime å nistirra på testen klokka 5 om morgen 8 dpo :p Til slutt kunne jeg skimte noe akkuratt når jeg holdt den sånn og sånn. Hahahaha! Innså heldigvis selv at det var galskap og at jeg holdt på å bli sprø, så jeg kastet den og testet ikke før 10 dpo. :p Skjønner sååå godt hvordan du har det.

Det er helt grusomt hvor gal en kan bli! Jeg håper de blir såpass sterke at det ikke er noen tvil snart :p
Hvordan går det med deg og spiren din? :D

Håper du får sterk strek snart :)
Takk for det :))
Håper jeg og :p
 
Hm.. synes jo liksom jeg antyder strek her da.. (denne er innen tidsfrist).. Men da var det skikkelig vending og vriing. Og på tlf måtte jeg ha denne effekten for å se det ><
Så.. Kan jo like godt være ingenting...
25005cd01567df0cb24d8663c3a5eec3
 
Beklager min testspamming, men... Altså..!! Dette er til å bli gal av!!
4db2fbbea9465f1216214619d064aa2a


Antydning...!!
Jeg er så spent... Veldig gøy om jeg ikke er gravid - for da prøver jeg jo virkelig på å se streker som ikke har nubbesjans til å dukke opp engang! :p
 
Æsj. Tror jeg gir opp. Ingen klar strek i dag heller.. Vil bare rulle meg over på siden og sove til neste år...
 
Æsj. Tror jeg gir opp. Ingen klar strek i dag heller.. Vil bare rulle meg over på siden og sove til neste år...
Ække noen som skal gi opp her asså. Det går ikke! Det som tar tid å få til gir best resultat ;) we can do this!
 
Ække noen som skal gi opp her asså. Det går ikke! Det som tar tid å få til gir best resultat ;) we can do this!

Er bare på 10 dpo - er vel fremdeles en sjanse! Skal ta en ny test på mer konsentrert urin senere i dag (.. av en merkelig grunn blir det ikke det på morgenen), men føler egentlig det er litt game over når det ikke er strek på 10 dpo :p
Så, jeg forbereder meg vel bare mentalt til neste pp, og håper på det går bedre neste gang :)
 
Back
Topp