Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

PP4 - CD5.
Jeg er kvalm i dag. Og svimmel. Og tankene mine går til; "Tenk om? Kanskje du produserer hcg sent? Tulleblødning?", Enda jeg tok en test for tre dager siden, og er på femte dag med TR..
Jeg føler meg så TEIT som håper..!
 
PP4 - CD8.

TR er helt klart over for denne gang, og snuten er vendt mot EL!
Er enda lenge til, så jeg gidder ikke begynne å teste etter EL før om en uke..
Mannen fikk endelig prøvd den der "fertility score" - spermtesten.. Den som skulle sjekke både motilitet og antall.. Og testen var VELDIG positiv!! :)
Så, nå klarer jeg slappe litt mer av.. :p
Da er det nok bare spørsmål om tid før det skjer :))
 
PP4 - CD8.

TR er helt klart over for denne gang, og snuten er vendt mot EL!
Er enda lenge til, så jeg gidder ikke begynne å teste etter EL før om en uke..
Mannen fikk endelig prøvd den der "fertility score" - spermtesten.. Den som skulle sjekke både motilitet og antall.. Og testen var VELDIG positiv!! :)
Så, nå klarer jeg slappe litt mer av.. :p
Da er det nok bare spørsmål om tid før det skjer :))
Så greit. :) Krysser fingrene for at det klaffer denne gang. ;)
 
Så greit. :) Krysser fingrene for at det klaffer denne gang. ;)

Takk! :)
Håper veldig på at det skal skje nå! Eventuelle termin blir da rundt 21. Juni :)) Hadde vært gøy! :)
 
PP4 - CD18.
Ingen EL enda - og veldig glad for det. Nå er bortreisthelga overstått! Skal få prøvd å få lagt inn noe aksjer i kveld i alle fall, i tilfelle EL skulle komme snart.. :)
 
Last edited:
PP4 - CD18.
Ingen EL enda - og veldig glad for det. Nå er bortreisthelga overstått! Skal få prøvd å få lagt inn noe aksjer i kveld i alle fall, i tilfelle EL skulle komme snart.. :)

.... tuller du..? Med en gang jeg kommer hjem?!
53365c4af0f7c429de4d8b294ead6140
 
PP4 - CD20 (.. 21, siden klokken er over 00)..

Testene er enda ikke blitt negative (eller.. jeg har ikke kikket på den tørkede versjonen fra ettermiddag)..
Er på kurs i dag, men.. fikk lagt inn aksjer på søndag og mandag da. Får håpe det holder :))
Kjenner jeg er blitt øm i puppene nå, som jeg har blitt hver gang ved EL de siste mnd, så.. tyder på at dette var siste runde med positiv ELtest for denne gang. Temper jo også denne mnd, så får se på termometeret i morgen om egget er sluppet :))
 
PP4 - CD21 - definitivt ELdag!

Jeg har en følelse denne måneden. Jeg føler at kroppen VIL bli gravid.. For første gang siden pilleslutt for 4 mnd siden, føler jeg at kroppen er skikkelig KLAR for å bli gravid. Det kan på en måte godt SKJE denne måneden. Selv om syklusene er litt ustabile..
Jeg har fått noe som ligner litt slim før EL (ikke så tykt, men.. som, BEKLAGER INFOEN, tynn eggehvite).. Fikk også murringer før EL.. og.. Jeg bare føler det.. Så.. Håper kroppen prøver litt ekstra denne mnd! :)
 
Da er jeg 1dpo..?
Tempen stiger jo nesten ikke....
ddf8f224c00918ce65cc18c136e9a282
 
Testene fra samme tid.. Ville normalt sett regnet meg som 2-3 dpo nå..

3012b851496cf8722507d3e0b07389b1
 
PP4 - CD24 - 4dpo!
Grafen ser vel ganske fin ut :D
Har begynt på Wild yam også denne mnd! Håper det virker ♡♡
 
Men du har jo dagbok du og :D Så bra, da kan jeg jo følge deg jeg og ;)
 
Men du har jo dagbok du og :D Så bra, da kan jeg jo følge deg jeg og ;)

Alltids gøy med følgere! :D
Må jo selvsagt ha dagbok :p Blir så frustrert om jeg ikke har "noen" å dele ting med :)
 
Alltids gøy med følgere! :D
Må jo selvsagt ha dagbok :p Blir så frustrert om jeg ikke har "noen" å dele ting med :)
Jeg vet! Det er grenser på hvor mye gubben vil høre *ler*
Oppdater masse da :D
 
Jeg vet! Det er grenser på hvor mye gubben vil høre *ler*
Oppdater masse da :D

Haha, sant det. Mannen her skrur av ørene om jeg sier mer enn ei setning av gangen :p
Og - selvsagt! :D
 
Haha, sant det. Mannen her skrur av ørene om jeg sier mer enn ei setning av gangen :p
Og - selvsagt! :D
He he.. Mannfolk ;) Gubben er blitt bedre faktisk, men blir det for mye for han så blir det rareblikk og sukk. He he he, men det er litt ålreit at noen ser det på en enkel måte. Holder meg I vater.
 
He he.. Mannfolk ;) Gubben er blitt bedre faktisk, men blir det for mye for han så blir det rareblikk og sukk. He he he, men det er litt ålreit at noen ser det på en enkel måte. Holder meg I vater.

Haha.. Min PRØVER høre etter altså... Men, alt blir gresk for ham. Også vil han ikke høre heller, egentlig. Han har jo helst lyst til å tro at det er enkelt, og vil bare ta det med ro til det evt skjer :p
 
Haha.. Min PRØVER høre etter altså... Men, alt blir gresk for ham. Også vil han ikke høre heller, egentlig. Han har jo helst lyst til å tro at det er enkelt, og vil bare ta det med ro til det evt skjer :p
Ha ha! I feel ya :p
God natt
 
Back
Topp