Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

PP3 - CD 30 - 7 dpo..
Prøver å holde meg til i morgen. Jobber i dag, så klarer nok kanskje tenke på noe annet..
Jeg som ikke skulle teste denne måneden :(
 
PP3 - CD 30 - 7 dpo..
Prøver å holde meg til i morgen. Jobber i dag, så klarer nok kanskje tenke på noe annet..
Jeg som ikke skulle teste denne måneden :(
Er såå spent selv om jeg klarer å i det hele tatt holde meg fra å teste til 10 DPO som er målet. ;)
Men jeg føler meg ganske bestemt på å klare det, så jeg tror fremdeles det skal gå greit. Haha! Vi er noen rare mennesker vi som prøver å bli gravide. Må le litt når jeg tenker på det. ;)
 
Er såå spent selv om jeg klarer å i det hele tatt holde meg fra å teste til 10 DPO som er målet. ;)
Men jeg føler meg ganske bestemt på å klare det, så jeg tror fremdeles det skal gå greit. Haha! Vi er noen rare mennesker vi som prøver å bli gravide. Må le litt når jeg tenker på det. ;)

Jeg skulle holde meg til IKM, jeg.. :p Fordi, jeg synes det er tragisk å bli skuffet om og om igjen. Men, sånn gikk det. Tar nok en test i morgen tidlig :)
Egentlig veldig merkelig hvor gal man kan bli.. Helt skrullete! Livet omhandler konsistensen på utflod og tissepinner, helt plutselig :p
 
Jeg skulle holde meg til IKM, jeg.. :p Fordi, jeg synes det er tragisk å bli skuffet om og om igjen. Men, sånn gikk det. Tar nok en test i morgen tidlig :)
Egentlig veldig merkelig hvor gal man kan bli.. Helt skrullete! Livet omhandler konsistensen på utflod og tissepinner, helt plutselig :p
Hahaha. Ja det er helt sant! Jeg var innpå her noen mnd før vi begynte prøvingen, og var fast bestemt på at jeg skulle hvertfall IKKE bli så rar at jeg begynte å teste lenge før testene ble positive, og i alle fall ikke vri å vende på en test som helt tydelig er blendahvit. Hhaahaha!! :D Så feil kan man ta. ;)
 
Jeg skulle holde meg til IKM, jeg.. :p Fordi, jeg synes det er tragisk å bli skuffet om og om igjen. Men, sånn gikk det. Tar nok en test i morgen tidlig :)
Egentlig veldig merkelig hvor gal man kan bli.. Helt skrullete! Livet omhandler konsistensen på utflod og tissepinner, helt plutselig :p
Hahaha. Ja det er helt sant! Jeg var innpå her noen mnd før vi begynte prøvingen, og var fast bestemt på at jeg skulle hvertfall IKKE bli så rar at jeg begynte å teste lenge før testene ble positive, og i alle fall ikke vri å vende på en test som helt tydelig er blendahvit. Hhaahaha!! :D Så feil kan man ta. ;)
 
Hahaha. Ja det er helt sant! Jeg var innpå her noen mnd før vi begynte prøvingen, og var fast bestemt på at jeg skulle hvertfall IKKE bli så rar at jeg begynte å teste lenge før testene ble positive, og i alle fall ikke vri å vende på en test som helt tydelig er blendahvit. Hhaahaha!! :D Så feil kan man ta. ;)

Haha.. Uff.. Man ANER ikke hvordan det er før man er oppi det selv :p
Prøvde å forklare sambo hvordan det føltes, og hvordan det er.. Han sa at han godt kunne forstå dét, men jeg tror det var ren løgn :p
Han er jo der.. "tar det som det kommer", mens jeg er på den at alt skulle skjedd i går..
 
Klarte ikke dy meg... Blendahvitt, 7 dpo :p
Jaaaaja.
07fb20e5362dbf16621e1d561d5092f4
 
Haha.. Uff.. Man ANER ikke hvordan det er før man er oppi det selv :p
Prøvde å forklare sambo hvordan det føltes, og hvordan det er.. Han sa at han godt kunne forstå dét, men jeg tror det var ren løgn :p
Han er jo der.. "tar det som det kommer", mens jeg er på den at alt skulle skjedd i går..
Hahaha. Akkuratt samme som oss!
 
PP3 - CD33 - 10 dpo;

Testen i morges var negativ.. Men kikket litt igjen på den i stad, og syyynes jeg kunne skimte noe likevel.
Altså.. Jeg er fullt klar over at testene er ugyldige etter frist, men det gav meg likevel et ørlite håp - så jeg velger klamre meg fast til det. Håper sååå på positiv test snart..
 
Tror dog jeg begynner bli syk..
Slim i halsen og nyser og fryser :O
Mulig bare regnet, men.. Bah. Kjedelig å bli syk nå, altså.
 
PP3 - CD33 - 10 dpo;

Testen i morges var negativ.. Men kikket litt igjen på den i stad, og syyynes jeg kunne skimte noe likevel.
Altså.. Jeg er fullt klar over at testene er ugyldige etter frist, men det gav meg likevel et ørlite håp - så jeg velger klamre meg fast til det. Håper sååå på positiv test snart..
Akkurat det samme som meg idag. Vil jo sånn at den skal være positiv at det er rett før jeg stirrer hull i den. Haha! Krysser fingrene for at strekene våre blir tydeligere og tydeligere. :D
 
Akkurat det samme som meg idag. Vil jo sånn at den skal være positiv at det er rett før jeg stirrer hull i den. Haha! Krysser fingrene for at strekene våre blir tydeligere og tydeligere. :D

Håper! I dag synes jeg at jeg kunne skimte noe før tidsfristen gikk ut.. :p
Men lurer på om jeg kanskje stirret så hardt at jeg nesten lagde streker selv :p
 
Sukk.. Dette håpet går veldig opp og ned. Nå er det helt nede igjen, og jeg føler meg skikkelig tom og matt..
Neste pp bør det virkelig funke, ellers vet jeg ikke helt hvor jeg gjør av meg..
 
12 Dpo - ingen klar strek. Regner med om det har vært noe, ville nok streken vært tydeligere..
Venter bare på TR, som kan komme ca når som helst...
 
12 Dpo - ingen klar strek. Regner med om det har vært noe, ville nok streken vært tydeligere..
Venter bare på TR, som kan komme ca når som helst...
Det er jo fortsatt håp, selv om jeg skjønner tankegangen din.. :(
Krysser i alle fall fingrene for at det plutselig dukker opp en strek, og TR holder seg unna. :)
 
Det er jo fortsatt håp, selv om jeg skjønner tankegangen din.. :(
Krysser i alle fall fingrene for at det plutselig dukker opp en strek, og TR holder seg unna. :)

Vel, takk.. Men jeg føler litt at alt håp er ute nå :p
 
Da lekker jeg rosa... :(
Definitivt ingen håp... PP4 begynner vel i kveld eller i morgen da, tenker jeg.....
 
... Altså. Skal TR først komme, så synes jeg det er kjekt om hun kommer ca med en gang. Istedenfor å lure seg frem med litt spotting av rosa, brunt og resten av fargekartet.
Nå begynte det bare i går kveld, så har ikke vært lenge med slik.. Jeg bare håper på å unngå spotting over lengre tid...!
 
Da.. blir det visst PP4 - CD1 i dag. Æsj. Hadde håpet det skulle klaffe før..
Jeg har jo alt vært gravid tidligere, så jeg VET jo at jeg kan få barn (.. med mindre jeg har fått plutselige skader på systemet).. Men for mannens del...
Lurer på om sånne spermtester funker..?
 
PP4 - CD3.
TR på tredje dag, og jeg er drittlei allerede. Føles ut som om det har vart en uke alt.. Æsj..

Jeg gikk igjennom bloggen min nå i stad. Den jeg skriver i sånn.. en gang årlig.. Skulle slette et par gamle innlegg og bare.. se igjennom litt (var jo bare 16 da jeg startet bloggen).. Må bare si med en gang; jeg er glad jeg samlet tankene mine om det forrige svangerskapet mitt et sted. Jeg hadde glemt så mye! Jeg hadde helt glemt at jeg hadde 3 ultralyder (trodde jeg hadde 2). Glemt at jeg ikke fikk vite kjønnet før uke 29. Glemt hvor fæl bekkenløsningen var.. Alt slikt. Fantastisk å se igjennom.
Samboer kom inn mens jeg leste, og ble egentlig litt lei seg.. Han, stakkar, føler det er hans feil at vi ikke er blitt gravide enda.. Altså. Vi bekymrer oss jo for om det står dårlig til for hans del; men uansett er det jo ikke hans feil!
Samtidig, så synes jeg det var fantastisk søtt å høre ham fortelle om det.. :)
 
Back
Topp