LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

Aner ikke om de andre lagene har hatt noen som har trukket seg, men håper og tror at vi klarer å holde motet oppe og kjemper videre!!:D Det er fortsatt mange uker igjen med krig og vi skal få så mange som mulig inn i finaleuka!;)

Kommer inn med vekta mi i morgen jeg, begynte med fredager istede for torsdager etter som nesten alle andre gjorde det.

atene skrev:
Kommer inn med vekta mi i morgen jeg, begynte med fredager istede for torsdager etter som nesten alle andre gjorde det.

Er veldig fint å veie på torsdager, for da vet vi om vi må mase på noen hvis de ikke har oppdatert:D Men ta det når det passer deg!!;) Jeg veit det kommer til å bli litt kaos her i morgen, så veit ikke om jeg får veid i morgen tidlig selv...

Da er veiedagen her igjen jenter:D

Minner om dette:
Når dere sender oppdateringen til meg på torsdager/fredager få med forrige ukes vekt, dagens vekt, vektnedgang i kg, vektnedgang i % og gjerne sammenlagt hvor mye dere har gått ned i % siden krigen startet![:)]

Nnem skrev:
Da har jeg vært på vekta. + 2,5 kg i forhold til torsdag vekten.

Huff da.. Får krysse fingrene (for din del) for at noen ikke melder vekt da, eller at noen har lagt på seg enda mer i påska..

M3rl0t skrev:
Nnem skrev:

Huff da.. Får krysse fingrene (for din del) for at noen ikke melder vekt da, eller at noen har lagt på seg enda mer i påska..

Eller at vi IKKE blir taperlaget!!:D

*LillMi* skrev:
M3rl0t skrev:
Nnem skrev:

Eller at vi IKKE blir taperlaget!!:D

Jeg er ikke skremt. Jeg har gått ned i forhold til mandagsveiing og jeg hadde allerede gått opp 2 kg rett før påske. Er nok for dt meste vann, men håper jeg ikke må gå ut.

Nnem skrev:
Har tittet litt på andre lag og tror ikke  jeg går ut. *lettet*

Så bra!!:D

Oj! Sente visst ny pm om vekt jeg... Visste ikke om du hadde fått min fordi bv klikka like etter at jeg hadde trykka "send".... Sorry! :)

Hva skal man si... I dag hadde vi hele 4 stk som ikke oppdaterte!

*LillMi* skrev:

Nei, tuller du???emoticon  Det synes jeg var dårlig! Er det kanskje grunnet det nye systemet her inne?? emoticon

Rødtoppen Hissig skrev:
*LillMi* skrev:

Nei, tuller du???emoticon  Det synes jeg var dårlig! Er det kanskje grunnet det nye systemet her inne?? emoticon

Ja, jeg tulla visst litt, ble 3! Men fortsatt ikke fornøyd med det altså!!! *frem med pekefingeren*
Syns ikke folk kan skylde på systemet, man klarer å sende en pm hvis man har vært her før! Ikke noe hokkuspokkus, men klart kan være tekniske problemer, men har mottatt fra andre så burde fungere for de fleste i kveld.

whaaaat!!!! mista vi TRE stk denne uka????:(
Utrolig dårlig...

Var litt redd du ikke fikk min siden jeg ikke helt skjønner hvor jeg finner pmer eller noe for man får jo ikke beskjed lenger hehe. men begynner finne liiiitt utav det no:) 

Hvorfor står jeg som ute? Trodde ikke jeg kunne bli sendt ut denne omgangen jeg...

Er vel bare hvis du var den med minst nedgang det.. Hvis du ikke har sendt inn vekt er du automatisk ute..

*Tåka* skrev:
Hvorfor står jeg som ute? Trodde ikke jeg kunne bli sendt ut denne omgangen jeg...

Du oppdaterte ikke... Veit ikke hvordan det er da, for selv om du er imun må du oppdatere. Skal høre med Lena jeg! (etter jeg har spist:P)

jeg skriver her jeg.. selv om man er imun så må man oppdatere, man kan bare ikke ryke ut om man har gått ned minst om laget sitt taper. er vertfall slik jeg har sett for meg d.

I dag begynte meg min nye livsstil. Så nå er det 17 dager med masse grønnsaker, litt frukt og litt yoghurt, kyllingbryst og laks (Veldig variert, ja emoticon)
Men etter første dagen er jeg ved godt mot for jeg er mett, selv om det er minimalt med karbohydrater i forhold til det jeg er vant med. Så dette skal gå bra emoticon
Spørsmålet er jo om jeg klarer å holde meg unna ost i 17 dager ++ Jeg eeeelsker ost, elsker ost nesten mer enn sjokolade emoticon

Og neste uke må vi være bedre enn at noen glemmer å oppdatere! Vi har mistet så mange allerede og de aller fleste grunnet latskap. Jeg blir snart sint emoticon 

Back
Topp