LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

ORIGINAL: *LillMi*

Fy flate som jeg gruer meg til påskeferien! Altså, jeg gleder meg til å ha totalt slankefri, men får helt mark av å tenke på alle kaloriene jeg veit jeg kommer til å dytte i meg.

Me too. ender vel med at jeg slutter å spise normal mat og bytter det ut med sjokolade [8D]

Det er nok det som skjer her også! Og POTETGULL *sikle*[:D][:D][:D]
En ting er sikkert, uka etter påsken blir det suppe og salat[8D] (særlig[:-])

Usj, kjøkkenvekta mi har tatt kvelden så nå må jeg på jakt etter ny i morgen... Håper de har på glassmagasinet eller tilbords! Er så langt til expert/elkjøp her [&:]
Ellers er jeg stygt redd for at jeg ryker denne uka... Gikk bare ned 0.4 = 0,51% [:'(]  Men jeg skal i alle fall fortsette å heie på dere snupper om jeg ryker!

Go lilla!! [:D]

Påska blir en prøvelse... Er jo så mye godt! Men jeg prøver å overtale meg selv til å ikke falle for fristelsen og ta pause, for da klare jeg ikke å forsette å slanke meg. Nå er jeg så godt i gang! Visst jeg skal falle for noe fristelse skal jeg spise litt poteter...og brød... 

ORIGINAL: Lizz83

Usj, kjøkkenvekta mi har tatt kvelden så nå må jeg på jakt etter ny i morgen... Håper de har på glassmagasinet eller tilbords! Er så langt til expert/elkjøp her [&:]
Ellers er jeg stygt redd for at jeg ryker denne uka... Gikk bare ned 0.4 = 0,51% [:'(]  Men jeg skal i alle fall fortsette å heie på dere snupper om jeg ryker!

Go lilla!! [:D]

Du, det er virkelig ikke dårlig og jeg er ganske sikker på at de lilla kommer godt ut av det denne runden[;)] Dere har jo vært knallflinke hele gjengen!! VIRKELIG!!!
Hvis man klarer 0,50% eller mer syns jeg man skal være superfornøyd[:D]

I dag fyller sønnen min 1 år. [:D]

Så det blir feires her i gården. Blir å lage en høykarbokake til dem og lavkarbokake til meg selv.

Så er det påskeferie. Mer baking, men jeg holder meg på lavkarbo ja.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: Nnem

I dag fyller sønnen min 1 år. [:D]

Så det blir feires her i gården. Blir å lage en høykarbokake til dem og lavkarbokake til meg selv.

Så er det påskeferie. Mer baking, men jeg holder meg på lavkarbo ja.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen[:)]

Gratulerer så masse med dagen til lillegutt![:D] Om en uke fyller min 2 år[:D]
Høres ut som en god kakeplan du har[:)]

DAMN!!! Har gått ned 2,4 kg... Og dette tilsvarer en prosent på 3,87... Kan noen rekne over at det er riktig??
Veide 62 og nå veier jeg 59,6.

ORIGINAL: alruto

Hvem var det som skulle ha pm om vekt?

Det er det jeg som skal ha[:D]

ORIGINAL: *Tåka*

DAMN!!! Har gått ned 2,4 kg... Og dette tilsvarer en prosent på 3,87... Kan noen rekne over at det er riktig??
Veide 62 og nå veier jeg 59,6.

Stemmer det[:D]

Da er det bare maibarn86 igjen[:)]
Er utrolig imponert over slankingen deres jenter!![:D] *stolt av å være lilla*

Jeg trenger motivasjon til trening!! Føler meg så utslitt for tiden at jeg orker ikke dra ned på treningssenteret etter at snuppa har lagt seg...
Jeg går forøvrig (oppoverbakke) hver dag med vogn til barnehagen og jobb, men det er stort sett all trimmen jeg får. Var på spinning på tirsdag og på trening sist lørdag da...
Men det positive nå er at jeg har fått påskeferie så da skal jeg trene på mandag, tirsdag og onsdag [:D]

gratulere så masse til hele lilla laget med en super innsats denne uka[:)] 2 plass er jo flott[:)]

Hipp hurra for gode resultater!! [:D] Og for at jeg ikke røyk ut! [:)]

Gikk på vekten i dag tidlig, måtte bare snikveie. Skulle ikke ha gjort det. Opp 2,4 kg. Skal også sies at jeg kjente at eggløsnigen kom i går kveld + at jeg ikke har drukket nok vann i løpet av dagen. Føler også at jeg ikke har hatt gode matvaner de siste dagene. Blir for lite mat rett og slett. Får prøve å skjerpe meg litt. Runder jo nesten - 10 kg snart.

Like greit det er påskefri denne uken.

I går føler jeg at jeg bare spiste dritt... Ikke noe fornuftig, så jeg følte at jeg måtte ta det igjen i dag med litt trening så i dag har jeg vært på en time med Corebar [:)] Ellers prøver jeg å holde meg i nakkeskinnet [:-]

Æsj.. i går og i dag så har jeg ikke vært noe flink [:'(] Full skjerpings fra i morgen... Men på fredag åssen skal jeg få levert inn vekten da? Jeg skal på påske ferie..

Godt poeng! Vi skal også bort de dagene... Men vet ikke helt om vi kan ryke ut denne uka som kommer? Pga påska... hmmm[8|]

Knallbra jobba alle sammen[:D]

Nå har jeg kommet tilbake etter 3 dager på hotell. Har vært flink med maten føler jeg, og har fått meg en god treningsrunde i bassenget der, men allikevel. All maten der var jo basert på fløte og smør[8D]
Nå tør jeg ikke gå på vekta. Hihi.

Godt jeg har imunitet neste veiing

Back
Topp