LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

ORIGINAL: *LillMi*

Æsj, jeg veide meg i dag, det ser ikke bra ut...[:'(]
Nei, nå får jeg legge meg i hardtrening og drikke mye mer vann, er så dårlig på vanndrikkinga. Har vært superflink og holdt meg unnna alt godis og koseting!

Det går så bra så. Fortsett og drikk. Dette klarer du[:)]

ORIGINAL: M3rl0t

Kom igjen jenter.. Ny uke, nye muligheter!!!

Her har jeg hatt veiedag i dag, på 3 uker nå har jeg gått ned 5,7 kg og 14 cm rundt livet.. Hadde trodd det skulle stagnere snart, men den gang ei! Håper virkelig det fortsetter slik.. Så nå er det avgårde på spinning for litt blod, svette og tårer! Kampen for en tynnere kropp er definitivt i gang for fullt!!

Stå på alle sammen! Vi vet vi skal greie dette. Det er vi som bestemmer hvordan kroppen vår skal se ut. Det er vi som bestemmer hva vi stapper i munnen og hvor mye vi beveger oss ila dagen. Let's make a change!!

Ingen ting er som en ny uke [:D] Jeg har vært veldig flink, utenom på fredag da tok jeg 3 øl og det bremser opp hele greia, men da er det best å ikke gi seg, men å bare stå på videre [:D]
Gratulerer med nedgang i kg og cm [:D]

SIGNERER DEN FULT.. Vi bestemmer over oss selv og hva vi putter i munnen [:)]

ORIGINAL: Nnem

Nei, nå får jeg legge meg i hardtrening og drikke mye mer vann, er så dårlig på vanndrikkinga. Har vært superflink og holdt meg unnna alt godis og koseting!

Takk!!![:D] Gull verdt de ordene der nå[;)] Kaster meg over vannflaska i det jeg har postet innlegget bare for å være flink!

Takk!!![:D] Gull verdt de ordene der nå[;)] Kaster meg over vannflaska i det jeg har postet innlegget bare for å være flink!

Jeg veier meg 2 ganger i uka. Mandager og torsdager. Ganske fornøyd da jeg gikk på vekta i da.
Mer spent på hvordan vekta kommer til å være å på torsdag.

Jeg veier meg 2 ganger i uka. Mandager og torsdager. Ganske fornøyd da jeg gikk på vekta i da.
Mer spent på hvordan vekta kommer til å være å på torsdag.

Jeg og, veier mandag morgen for vektklubben.no og torsdag morgen for slankekrigen..

I dag har jeg gått i mange timer, med vogn, så føler meg ganske fornøyd med innsatsen. Har til og med spist tre gode måltider, og det er bra til å være meg! [:)] Tør ikke å veie meg enda, for er redd jeg blir skuffet..og da gir jeg lett opp. Sparer spenningen til torsdag [:)]

Jeg snikveide meg i dag og hadde ikke gått ned ett gram (heller ikke opp da....) MEN jeg gir ikke opp!! [:D] Tror det er vanndrikkinga med meg også. Skal pøse på med mye vann de neste dagene [:)]

her kommer jeg fra en times trening no med tredemølle og styrke[:)] går virkelig inn for dette no[:)] så håååååper virkelig jeg går ned bittelitt iallfall[:)]

Ble lite trening forrige uke siden jeg var bortreist fra tirsdag til søndag.. men startet uka friskt i dag med 55 min spinning på elixia etterfulgt av hagearbeid og oppussing.. Eneste problemet nå er at jeg ikke har fått i meg på langt nær nok kcal i dag.. kun 1100.. Men får trøkke innpå litt til så blir det vel bra[:)]

Da er jeg utslitt etter 50min zumba!
Ikke vært verdens beste dag siden vi hadde avslutning i ernæring, helse og miljø på skolen... Så da ble det litt fløtegratinerte poteter, bittelitt kremet saus (måtte spise noe da jeg ikke tåler lammestek), et bittelite stykke marsipankake og et lite stykke marengskake [:'(] Men ellers spist sunt, masse grønnsaker og fiber.

Meldte meg inn i vektklubben i går, og fikk et anbefalt kaloriopptak på 1600kcal, så skal holde meg til det fram til jeg får begynt på 17 day diet - boka bruker laaang tid fra USA!

HELDIGVIS var vekta litt snillere med meg i dag[:)]

Så bra.. Her viste den 100 gram opp fra i går, men slik pleier det å være når jeg mellomveier for mye.. akkurat som om vekta prøver å fortelle meg at jeg ikke skal slite den ut, og straffen for det er 100 gram +[8D]

Så bra.. Her viste den 100 gram opp fra i går, men slik pleier det å være når jeg mellomveier for mye.. akkurat som om vekta prøver å fortelle meg at jeg ikke skal slite den ut, og straffen for det er 100 gram +[8D]

Haha, ja kanskje det er det de driver med![:D] Men den teknikken funker ikke på meg[8D] Her MÅ jeg veie[8D]

Haha, ja kanskje det er det de driver med![:D] Men den teknikken funker ikke på meg[8D] Her MÅ jeg veie[8D]

Jeg og bare MÅ! men tar det ikke så tungt da de dagen det ikke er veiedag, med mindre det er snakk om at vekta viser mye mer!

Oppdatering fra meg [:)]

Det går veldig bra med hva jeg putter i munnen, har ikke noe søt sug, men jeg mangler motivasjon til å TRENE[:'(] Tenkte jeg skulle trene 30 DS men orker rett og slett ikke.. Kan jo være at tanta er på besøk.. Er så kjedelig altså. Går jo turer bare ikke i dag siden det regner og blåser helt forferdelig ute [:'(]

ORIGINAL: atene

Oppdatering fra meg [:)]

Det går veldig bra med hva jeg putter i munnen, har ikke noe søt sug, men jeg mangler motivasjon til å TRENE[:'(] Tenkte jeg skulle trene 30 DS men orker rett og slett ikke.. Kan jo være at tanta er på besøk.. Er så kjedelig altså. Går jo turer bare ikke i dag siden det regner og blåser helt forferdelig ute [:'(]

skjønner, trener ikke selv. Men går turer med vogna. Tenker liksom å begynne etterhvert, men blir med tanken. Siden jeg går ned uansett så venter jeg litt[:)]

Snart er første uka gjennomført. Har kjempelyst til å snikveie, men skal/må vente til torsdagen.

Hva er middagen deres i kveld?

Snart er første uka gjennomført. Har kjempelyst til å snikveie, men skal/må vente til torsdagen.

Hva er middagen deres i kveld?

Wok med svin[:D]

Vi skal ha noe så fyktelig usunt som ostesmørbrød laget i stekeovnen...[8|]
Er jo hjemme alene me ungene hele uka, og i dag fikk jeg lyst på ostesmørbrød[;)]
Enkelt og greit.

Ny uke, nye muligheter ja.
Jeg begynte å trene igjen i går. Hadde 1. treningsøkt på leeenge!! Og det var deilig[:D]
Så nå håper jeg virkelig jeg greier å fortsette treninga, jeg har det nemlig med å droppe
den etter 3-4 dager..[:-] Men jeg skal anstrenge meg[:)]

Back
Topp