LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

Hva slags livstil har du valgt? For hvis det er lavkarbo du snuser på, så må du ha i deg mer fett.

Nnem skrev:
Hva slags livstil har du valgt? For hvis det er lavkarbo du snuser på, så må du ha i deg mer fett.

Må ikke.. Lav karbo, kombinert med lav kcal er ikke noe problem så lenge det ikke pågår over for lang tid!

M3rl0t skrev:
Nnem skrev:

Må ikke.. Lav karbo, kombinert med lav kcal er ikke noe problem så lenge det ikke pågår over for lang tid!

Nei, er ikke problem, men kosten burde fortsatt ha litt mer fett i. Bruke litt olje i salaten, steke kylllingen/fisk med smør  så er hun på god vei.

*LillMi* skrev:
*Tåka* skrev:
Hvorfor står jeg som ute? Trodde ikke jeg kunne bli sendt ut denne omgangen jeg...

Du oppdaterte ikke... Veit ikke hvordan det er da, for selv om du er imun må du oppdatere. Skal høre med Lena jeg! (etter jeg har spist:P)

HÆ?? Jeg oppdaterte jo, og sendte pm, på torsdag... Nå forstår jeg ingen ting...

visst du har sendt pm på torsdag så be henne om å sjekke pm ene sine en gang til..

kan jo være den ikke har kommt frem..

frøken lykkelig måtte sende sine resultater 2 ganger før jeg fikk inn 1 av de.. så kan jo være den ikke er kommt frem..

men ta d med laglederen din du. d ordner seg nokemoticon

Will do! Takk for hjelpen :)

Nnem skrev:

Det er en diett. Heter 17 day diet. Så det er litt lavkarbo siden det er lite karbohydrater, men i tillegg er det lite fett, bare sunt fett. Men er bare 17 dager, så kan man fylle på litt mer i matveien etter det. 
Så det er 3 sykluser i 17 dager, 4. suklusen er on-going. 
Denne dietten er på en måte en diett som lærer deg å spise på nytt igjen :)

Da er det sikkert bare en teknisk feil *Tåka*:) Jeg har sjekket flere ganger og jeg har ingen pm med din oppdatering denne uka, så da er det bv som har skylda!
Har jeg sendt deg svar på pm? For jeg gjør alltid det, slik at man vet at forandringen er registrert selv om jeg ikke har fått oppdatert i hovedinnlegget.

Send på nytt du, så ordner det seg sikkert!;)

I dag starter joggetreningen min, weeee! Blir utrolig spennede tid fremover.
Håper det gir resultater både på formen og fasongen:)

Å være streng lønner seg. Nedgang på vekta og nå håper jeg den holder seg til torsdag.

Nnem skrev:
Å være streng lønner seg. Nedgang på vekta og nå håper jeg den holder seg til torsdag.

Hurra!!!:D

*LillMi* skrev:

Så flink du er :D

*Tåka* skrev:
*LillMi* skrev:

Så flink du er :D

Det gikk faktisk ganske bra, så det er virkelig håp for alle! Er 100% sikker på at jeg kommer til å få en mye bedre kondis av å følge det programmet, det motiverer veldig!

Rødtoppen Hissig skrev:
Nnem skrev:

Det er en diett. Heter 17 day diet. Så det er litt lavkarbo siden det er lite karbohydrater, men i tillegg er det lite fett, bare sunt fett. Men er bare 17 dager, så kan man fylle på litt mer i matveien etter det. 

Aha, men da skjønner jeg. Håper kuren er noe for deg og lykke til:) Blir spennende å høre hvordan den virker. Så den på Dr Phil.

Nnem skrev:
Rødtoppen Hissig skrev:
Nnem skrev:

Aha, men da skjønner jeg. Håper kuren er noe for deg og lykke til:) Blir spennende å høre hvordan den virker. Så den på Dr Phil.

Jeg hørte også bittelitt om den på dr.phil, men kunne godt tenkt meg å hørt mer om den, har du noen eksempler på måltider, Rødtoppen???:)

*LillMi* skrev:
Nnem skrev:
Rødtoppen Hissig skrev:
Nnem skrev:

Jeg hørte også bittelitt om den på dr.phil, men kunne godt tenkt meg å hørt mer om den, har du noen eksempler på måltider, Rødtoppen???:)

hehe, den første syklusen er ganske lite varierende med tanke på at du kun kan spise kylling/kalkunbryst som kjøtt, og tunfisk og laks som fisk. 
Men er jo veldig greit å lage wok, for du får lov å bruke olje, de aller fleste grønnsaker og litt soyasaus. Ellers er jo ovnstekt laks med grønnsaker godt. I boka står det en del oppskrifter, f.eks på salater, men det er jo ingen problem å ordne uten oppskrift. Står en del oppskrifter på smoothies med kefir og bær også. Men har ikke prøvd noen oppskrifter selv enda.
Men må ærlig innrømme at jeg savner å kunne ta meg et knekkebrød med pålegg på... Har hørt at de fleste cravings stanser etter 5.dagen, så jeg må bare håpe. Er min 4. dag i dag... Så da har jeg bare 13 igjen før jeg kan tilsette litt pasta og litt mel i kostholdet emoticon
Jeg er ved godt mot enda, for jeg får jo tross alt spise både yoghurt og frukt emoticon
Og jeg blir aldri skikkelig stappmett, og jeg kjenner meg bedre, sunnere og tynnere. hehe, og det er jo veldig greit. Gleder meg til å gå på vekta på fredag, for å si det sånn emoticon
Oy, dette ble langt...

Hei hei jenter:) hvordan går det med dere da? her går vekta absolutt ikke ned men jeg går inn i cm istedet.... men frustrerende ikke se det på vekta:(

Hvis cm forsvinner så vil vekta komme etter.. Umulig å tape for mange cm uten å tape vekt..

Her har det stått litt stille, men det var pga PMS.. Så skal bli interessant å veie igjen på tors..

ja her venta e mensen også så regna med det virka inn:/
Men vi får bare være tålmodige ang vekta tror jeg:) men det er jo så forbarska vanskeligemoticon

Rødtoppen hissig, det høres jo veldig spennende ut!!! Kanskje jeg skulle prøvd meg på noe sånt. Er en syklus 17 dager også gjentar man det x antall ganger?

Back
Topp