Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
M3rl0t skrev:Hva slags livstil har du valgt? For hvis det er lavkarbo du snuser på, så må du ha i deg mer fett.Nnem skrev:
Må ikke.. Lav karbo, kombinert med lav kcal er ikke noe problem så lenge det ikke pågår over for lang tid!
*LillMi* skrev:Hvorfor står jeg som ute? Trodde ikke jeg kunne bli sendt ut denne omgangen jeg...*Tåka* skrev:
Du oppdaterte ikke... Veit ikke hvordan det er da, for selv om du er imun må du oppdatere. Skal høre med Lena jeg! (etter jeg har spist:P)

Hva slags livstil har du valgt? For hvis det er lavkarbo du snuser på, så må du ha i deg mer fett.Nnem skrev:
*Tåka* skrev:I dag starter joggetreningen min, weeee! Blir utrolig spennede tid fremover.*LillMi* skrev:
Håper det gir resultater både på formen og fasongen:)
Så flink du er :D
Rødtoppen Hissig skrev:Hva slags livstil har du valgt? For hvis det er lavkarbo du snuser på, så må du ha i deg mer fett.Nnem skrev:
Det er en diett. Heter 17 day diet. Så det er litt lavkarbo siden det er lite karbohydrater, men i tillegg er det lite fett, bare sunt fett. Men er bare 17 dager, så kan man fylle på litt mer i matveien etter det.
Så det er 3 sykluser i 17 dager, 4. suklusen er on-going.
Denne dietten er på en måte en diett som lærer deg å spise på nytt igjen :)
Nnem skrev:Rødtoppen Hissig skrev:Hva slags livstil har du valgt? For hvis det er lavkarbo du snuser på, så må du ha i deg mer fett.Nnem skrev:
Det er en diett. Heter 17 day diet. Så det er litt lavkarbo siden det er lite karbohydrater, men i tillegg er det lite fett, bare sunt fett. Men er bare 17 dager, så kan man fylle på litt mer i matveien etter det.
Aha, men da skjønner jeg. Håper kuren er noe for deg og lykke til:) Blir spennende å høre hvordan den virker. Så den på Dr Phil.
*LillMi* skrev:Nnem skrev:Rødtoppen Hissig skrev:Hva slags livstil har du valgt? For hvis det er lavkarbo du snuser på, så må du ha i deg mer fett.Nnem skrev:
Aha, men da skjønner jeg. Håper kuren er noe for deg og lykke til:) Blir spennende å høre hvordan den virker. Så den på Dr Phil.
Jeg hørte også bittelitt om den på dr.phil, men kunne godt tenkt meg å hørt mer om den, har du noen eksempler på måltider, Rødtoppen???:)