LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

Vel. vi skulle ha viltgryte, men den smakte rett og slett [:'(] så vi *kremt* "jukset" borte på gatekjøkkenet[:-] Nå er ikke det noe krise for meg, for jeg har lagt inn slike "hull" i menyen/"dietten", men hadde liksom ikke tenkt til å bruke opp hullet i dag, men hadde alt for dårlig tid.

idag blei det *kremt* big one[&:] det var ikke helt planen da hehe.

med fare for at tråden vår skulle forsvinne helt bak på side 3 dytter jeg litt på den![:)]

Vil også si i fra at det hadde vært superfint om alle prøver å oppdatere så fort de kan denne uka! Jeg stikker nemlig på tur og veit ikke helt hvordan det blir med nett. Har mobilen så får oppdatert resultatet vårt, men er litt værre å oppdatere hovedinnlegget med iPhone[8D]

ORIGINAL: *LillMi*

med fare for at tråden vår skulle forsvinne helt bak på side 3 dytter jeg litt på den![:)]

Vil også si i fra at det hadde vært superfint om alle prøver å oppdatere så fort de kan denne uka! Jeg stikker nemlig på tur og veit ikke helt hvordan det blir med nett. Har mobilen så får oppdatert resultatet vårt, men er litt værre å oppdatere hovedinnlegget med iPhone[8D]

Jeg kan evt oppdatere til Lena hvis du ikke får tilgang til nett[:)]

ORIGINAL: Nnem

Jeg kan evt oppdatere til Lena hvis du ikke får tilgang til nett[:)]

Jeg får sikkert oppdatert henne, men jeg får ikke oppdatert i hovedinnlegget her, da tror jeg det blir mye kluss, haha!

Dytter litt opp...[:D]

hvordan går det med dei lilla jentene?[;)]

idag har jeg vært i bursdag til broren min og spist kaker så er vel ikke så veldig godt ute idag da hehe. men har vært flink ellers da[;)]
Trente gjorde jeg igår, er ikke den som trener hver dag igrunn.

Veier dere i morra eller fredag?

ORIGINAL: M3rl0t

Veier dere i morra eller fredag?

Jeg veier på torsdager, da veit jeg at det er i boks hvis det skulle skje noe[:)]

ORIGINAL: Nnem

Ohh, gått ned 2 kg i forhold til forrige uke[:D]

wooow du e dyktig [:)]

Da har jeg veid og sendt inn[:)] superfornøyd med 1 kg ned jeg da[:)][:)][:)]

Superfornøgd med å gå ned 1,4 kg! :) Har gått veldig mye turer, og prøvd å være flink med hva jeg putter i munnen. Sliter med å holde meg unna sjokolade...bare eeeelsker premium mørk sjokolade & mousse  Er heldigvis ikke den verste sjokoladen å spise. 

har gått ned 1 kg, men åssen regner jeg det i % klarer ikke det jeg..[:'(]

ORIGINAL: atene

har gått ned 1 kg, men åssen regner jeg det i % klarer ikke det jeg..[:'(]

Nedgang i kg/forrige ukes vekt i kg*100 = % nedgang..

Så utrolig flinke dere har vært! Rett og slett en knallstart på slankekrigen!! Hvis alle oppdaterer er jeg (nesten) sikker på at lilla lag ikke må kaste ut noen denne uka, for dere er suverene!!

Fy flate som jeg gruer meg til påskeferien! Altså, jeg gleder meg til å ha totalt slankefri, men får helt mark av å tenke på alle kaloriene jeg veit jeg kommer til å dytte i meg.

Fy flate som jeg gruer meg til påskeferien! Altså, jeg gleder meg til å ha totalt slankefri, men får helt mark av å tenke på alle kaloriene jeg veit jeg kommer til å dytte i meg.

Me too. ender vel med at jeg slutter å spise normal mat og bytter det ut med sjokolade [8D]

Back
Topp